Raskaaksi 2015

Eikö ookki söpö :D mun tyttö<3

Jos tää kuva nyt edes tulee perille

Liitteet

• 1435777400950.jpg
    1435777400950.jpg
    74 KB · Katsottu: 169
Ninni minä oon käyttäny tuota predictor earlya ja aina on hyvin näyttäny plussan. Tosi selkee mun mielestä. En oo saanu vääriä plussia ollenkaan sillä. :)

Okei, hyvä wildside :) ihan sellanen tunne on että nega tulee, aamulla se sit nähdään. :)

Katselin tuota listaa. Esma poisti myös täältä profiilinsa. Käsittääkseni hänelläkin meni kesken.... Ninni muistatko paremmin? Kirjoittelitte molemmat joulukuisissa, kun Esmalla oli aluksi la joulukuussa.

Silvergrinda ja kyfi onnea plussista! Paljon tarrasukkia ja vauvaliimaa matkaan mukaan!

Pahoittelut kp1:sistä ja negoista ❤️

Ninni, peukut ja varpaat täällä ristissä aamua varten!

Pieni toivon kipinä syttyi, kun kardiologi soitti. Sanoi, että laittavat leikkausjonoon ja jono 2-3kk. Hyvällä tuurilla saatetaan vielä päästä jatkamaan yritystä loppuvuodesta. Pelkään vaan, että matto vedetään taas jalkojen alta. Voi kun saisi joululahjaksi plussan....

Myy, kuulostaa hyvältä. Toivottavasti pääsette loppuvuodesta yrittämään jo :)

Myy muistan Esman, mutta eikö se km ollut väärä hälytys ja hän odottikin kaksosia? :O vai puhunko nyt ihan eri ihmisestä?
Kiitos sulle :)

Siis tosi hyvä uutinen myy! :) toi pari-kolme kuukautta menee äkkiä. Sitte ku vaan toivut niin pääsette yrittämään uudelleen :) olis kyllä mahtava joululahja!

Ninni ihana kisu <3

Ja mun menkka jomoista, oletan et ne on ne, toki toivon että olis muuta. Negaja vaan tullu kuitenkin. Nyt itteensä seuraa niin tarkasti et huomaa joka päivä jotain tuntemuksia. Ei niitä ennen huomannu vasta kun menkat tuli.

Tsemppiä Ninni testiin :) Mä muistan kans esman tuolta joulukuisista. Munkin mielestä hän odotti kaksosia.

Mä luin mun keskenmenon jälkeen olikohan toukokuun lopussa marraskuun odottajien juttuja. Siellä ainakin puhu että poisti nimimerkin ja oli keskeytynyt raskaus. En sittemmin oo siellä käynyt lukemassa.

Mullakin jäänyt Esma mieleen, ensimmäisenä kirjoitteli joulukuisissa ja siirtyi sitten marraskuisiin.. Eilen just yritin hänen kuulumisia etsiskellä, vähän kyllä sitten iskikin pelko että onko mennyt kesken kun ei löytynyt enään koko profiilia :( mitähän mahtaa hänelle nyt kuulua.. :/

Siinä äsken tekemäni testi. Viivanpaikka tuli testiajan sisällä jo näkyviin, mutta väriä ei. Ja tuo on jo tummempi mitä enää saisi tulkita(10min raja) . En usko ainakaa tuon olevan positiivinen ku ei tullu ku viivanpaikka näkyviin. Ja testin piti olla toosi herkkä. Tiedä sitten. :) ehkä mä nyt odottelen menkkoja ku semmoset jomotuksetkin tuntuu mahassa jo. :)
Ja tosi harmi se Esman juttu :(

Liitteet

• 1435809639721.jpg
    1435809639721.jpg
    46.1 KB · Katsottu: 195
Beisla toivon todella että plussaat! Muistan kyllä että mullakin oli pitkään noita menkkatuntemuksia plussan jälkeen ja koko ajan sai juosta vessassa kattomassa onko täti saapunut. :D

Ninni ihana kisu, mun siskolla on kovasti saman värinen ja näkönen kisu, ensin jo vähän säikähdin.... :D
Mutta ootko varma että tuossa testissä oleva viiva on vaan viivanpaikka? Aika selkeästihän se näkyy ja ihan ku vähän punertais?
Myy ihanaa jos pääsisit tosiaan jo pian leikkaukseen! Ja tietysti sen myötä myös pian taas vauvaprojektin pariin. :) ❤

Napailua: Tässähän alkaa jo vähän tuntemaan omaa kroppaansa ilman testejäkin. En siis saanut ovista testeillä kiinni, kun oletin sen olevan kp 20, niin ku aiemmissakin kierroissa. Kuitenkin tuntemusten perusteella ajatteli sen olleen tässä kierrossa aiemmin, etenkin kun ovisplussaa ei tullut enää kp 19. Tuntemusten perusteella epäilen että ovis on ollut kp 17. Aiempien kiertojen luteaalivaiheen perusteella odottelin tätiä kylään eilen, ja pieniä menkkatuntemuksiakin oli. Tänään aamulla alkoikin tuhruilu, eli eiköhän tämä kp 29/30 mut kp 1:ksi. Eli aika hyvin siis osunut oletuksen oikeiksi ilman testeillä todettua ovista.
-Tyttötiikeri kp 29/30 TAI 1/30, TAUKOKIERTO-

Takaisin