Raskaaksi 2015

Joo.. ne 30 r-testiä riittää kyllä hetkeksi.. elättelen toiveita etten tarvis niitä ollenkaan :rolleyes: vähän taikauskoa pelissä.. voin sitten jakaa niitä eteenpäin jos jää ylimääräisiä.. :p

Höh, eilen illalla luulin, että menkat loppui. Enkä sit laittanu sidettäkään yöksi eikä ollu yöllä tullu pöksyihinkään mitään. Mutta aamulla vessassa käydessä alkoi taas tulla tuhrua.. :shifty: Nää ei varmaan lopu ikinä.

Nyt on niin menkkajomot että. Aamulla taa nega testattu. Haluais nyt vaan plussan tai menkat. Beisla ainakin samoilla päivillä.
Kp 26/28 dpo 16

Ääh menkkajomot alkanu tänään! Nää ei oo edes kuviteltuja... Eiköhän lauantaina räjähdä :/ dpo 9 kp 34

Täällä onki enemmänkin mun kanssa samoissa dpo. Ajoissa :D

Pika napa. Menkkajomoja, repäsykipuja ja nivus jotain ihme vetoja ollu oletetusta kiinnittymisestä asti, nännit tahmeet ja tissit kutisee 0.o
Aattelin että pistän alkavien menkkojen piikkiin mutta ompa aika menny hitaasti kun ei niiden pitäis ainakaan viikkoon alkaa 0.o

Kp. 23/30(27-44) dpo. 7-9 yk.3

Oho, aika aikasin alkaa teillä tuo menkkajomottelu, jos se sitä on! Vai oonko mää vaan outo, kun mulla alko renkaan kanssa se jomotus vasta päivää paria ennen vuotoo o_O Saa toki nähän miten tästä eteenpäin käy.

Mullakin ennen oli päivää ennen siis pillereiden kanssa, mutta nyt pillereiden jälkeen menkkajomot on alkanut neljä- viispäivää aikasemmin:/ ja jokakerralla niihin menkkoihin on päädytty joten oletan että myös tälläkertaa! Saa toki nähdä..

Pahoittelut negan testanneille!

Oon kanssa miettiny, että pitäiskö ruveta juomaan greippimehua, mut taitais jäädä juomatta ku en voi sietää greippiä tai verigreippiä :grin

Menkkajomoista, mulla yleensä alkaa ne tuntemukset samana päivänä kun vuoto alkaa. Yleensä kun tunnen menkkakipuja, nii pitää jo mennä vessaan ettei oo housut veressä :rolleyes:

Aika positiivisin mielin oon tämän kierron kanssa. Menkat nyt ensimmäistä kertaa pillereiden lopettamisen jälkeen normaalit. Ovulaatiolaskurin mukaan ovis on 12.7. Jos noi viimeiset ovistikut käyttäis silloin. En sen enempää jaksa stressata. Otan tämän kierron ihan iisisti, kävi miten tahansa :happy: tai ainakin yritän :hilarious:

muoks* tsemppiä Beisla piinapäiviin! Plussatuulia sinne ja kaikille muillekin:)

Mulla ennen raskautta alkoi menkkajomot jo viikkoa ennen ja loppui kuin seinään heti kun vuoto alkoi. Nykyään jomottaa vasta samana päivänä, ellei jopa sillä sekunnilla, kun vuoto alkaa..

Nyt taisi täti kurvata tiehensä :happy: Sitten vain odotellaan ovista, joka taitaa sattua 12-14päivän tienoille, tai niin ainakin luulisin :rolleyes:

Äh, oon taas niin puhkipoikki töistä, etten jaksa ajatuksen kans lukea kaikkia viestejä.. :oops: Ihan älyttömän raskasta töissä. Pohkeet on niin kipeät, että käveleminen sattuu eikä selkä taivu.. Liekö kankeutunut vuoden loman aikana :rolleyes:

Millier, nyt vaan maltat odotella niin toivotaan plussaa tällä kierrolla ;) meilläki oli tosi kiire päivä töidsä ja ulkona 20astetta lämmintä niin hiki valunu vaan :D

en oo kolmeen päivään avannu tietokonetta vaan kännykällä lukenu foorumia, niin tulee vähemmän kirjoteltua, oon silti mukana hengessä :)

Ostin jonku predictor early raskaus testin, oli aika kallis, jonka pitäis näyttää plussaa jo 6 päivää ennen oletettujen kuukautisien alkamista, huomenna ajattelin aamulla tehdä ku on dpo 11. Sen pitäis siis näyttää jo 99% varmuudella totuus :) ei haittaa paljoa jos nega tulee, en heti kkm jälkeen ajatellut että voi tulla raskaaksi. Mutta tottakai plussaa toivon! Onko kellään kokemusta kyseisestä testistä?

Kaikille muuten oikein paljon plussa tuulia tähän väliin ja negat ja tädit hus hus!! :)

Beisla, täälläkin jännätään sitten sun lauantain testiä. :)

Junibea, siellä on sitten ainakin tarpeeksi testejä, eiköhän ne houkuttele plussan paikalle! :grin

Elyssei, toivottavasti siellä on pikkuinen tarrannut tiukasti kiinni! :smug:

Ninni, pahoittelut negasta! Multa löytyy kanssa laatikosta toi Predictor early, saa nähdä tuleeko sillä hyviä tuloksia. :nailbiting: En oo siis aikasemmin käyttäny...

Täällä ei tänään aamupala maistunut, oli pakko jättää kesken.. Muuten tuntuu että oireet olis vähän lieventyneet. Paitsi valkovuodon osalta. :grin Mut päätettiin nyt kuitenkin miehen kanssa testata jo perjantaina. Se ehdotti huomisiltaa kun en oo nyt yötä kotona mutta aattelin että ehkä aamupissasta olis parempi tehä kun on kuitenkin niin aikasta vielä. Perjantaina ois siis oletettu dpo 11. Mä kun niin aattelin et oisin testannu vasta sunnuntaina mutta mutta... :hilarious:

Plussatuulia kovasti jokaiselle!! :wav:wav

Lissu kp 28/33-35

nni ja Millier, varmaan vähä tylsä aika nyt kierrossa, mutta koittakaa nyt vaan keksiä jotain, mikä sais ajan kulumaan nopeemmin :)

Ja Lissulle itelleenkin plussatuulia, perjantaita ootellessa! :wink

Tässä on kyllä itelläkin aika tylsä vaihe. Kp 19 lopuillaan ja dpo 3-4. Plääh, vielä ihan liian kauan ennenku mikään selviää :shifty: Ja sit ku koittaa ettei koko ajan höpötä vauvasta, miehellä varmaan alkaa jo pinna kiriä kun narisen tätä piinaa :grin

Mä oon ollu miehen kans tosi vaisu näiden testin kans. Siis se ei edes teidä parin viime päivän testeistä. En halua tuottaa sille pettymystä. Huomisesta testistä se tietää.

Takaisin