Ninni, mä aion testata lauantaina, jos täti (tai tuhru) ei ole kurvannut paikalle. Sillon ois kp31/31(oletettu) ja illalla parit pippalot, niin hyvä tietää.
Santra, pahoittelut tädistä.
sallahaa, hyvä että gynellä meni hienosti, ja jos ootte joka toinen päivä puuhastelleet niin sehän riittää. Simpat elää kuitenkin ehkä 5pv. Tosi kiva että sait kerrottua äidille! :)
Kaakao, pahoittelut negasta, mutta jos tosiaan oli monikkoriski niin ehkä tällä kertaa ei niin suuri pettymys? Vaikka onhan se silti...
waterlily, tärppituulia! :)
Lissu, ehkä siellä jotain ainakin yrittää tapahtua! Toivottavasti tarrais kunnolla kiinni. :)
norappi, hyvä että saitte sovittua aikaa talletuksille. Greippimehusta, tavallisesta greipistä en tykkää mutta verigreippejä oon syönyt välillä, kun en niin mehun juonnista välitä. Siis syön niitä muutenkin kuin yrityksen aikana.
Minni, kumpa siellä joku tarrais nyt kiinni!
On. Ällövaroitus,
Vähäistä voidemaista limaa tulee edelleen. Neljä-viis päivää sitten tuli runsaasti ja kirkasta. Joko mun ovis oli myöhässä, tai sitten se oli oire. Ei siis kuivaa kautta, mutta en aiemmissa kierroissa ole seurannut näin pitkään niin en osaa sanoa mikä on normaalia. Paitsi että se joitakin päiviä sitten tullut ei kyllä ollut normaalia, ei yleensä edes oviksen aikaan. Jotenkin silti tänään on karissut toivoa runsaasti pois. Mahassa kramppailee menkkamaisesti. Tiedän kyllä, että monilla jatkuu menkkamaiset krampit jopa plussan jälkeenkin, mutta silti se huolettaa. Kp27/31