Raskaaksi 2015

Hahahahaa, tein testin ja tokihan se täti kurvasi heti paikalle :P Nyt pitää vielä tilata suomesta ovistestejä, että ne kerkeää ajallaan käyttöön :)

Santra kauanko kestää jos tilaa ebaysta? Harmi ku täti kurvas paikalle :( mutta luulen että mulla tällä viikolla sama homma..

Santralle pahoittelut menkoista! :sad001

Omaa Gynekäynnillä kaikki kunnossa! :) Aavistuksen aristava nypykkä jossain tuolla emättimen perukoilla vissiin tuntui, saattaa olla endometrioosia mutta se oli vaan 5mm kokoinen. Arveli mun ovuloineen 2-3 pv sitten, koska vatsanpohjassa oli vielä nestettä. Jännää, että munasolu oli irronnu vasemmalta, vaikka oikella oli sitä kipua! Munasarjat vielä pienet hormoniehkäsyn jäljiltä, toisessa muutama semmonen follikkeli, että viittais pitkään kiertoon. Arveli semmosta 30pv kiertoa, mut saa nähä :)

Nyt jänskättää kauheesti, että osuko touhuilut sattumalta kohalleen kerta la tai su ollu ovis, muistaakseni ollaan kyllä vähintään joka toinen päivä touhuttu :grin Mies ihmetelly kun oon ollu aika vaisu, ku oon koittanu vaan laskeskella päiviä suuntaan ja toiseen :laughing002 Oli jotenkin maagista nähä oma pieni kohtu, kumpa sinne muuttaisi asukki piakkoin :love017 Toisaalta vielä tjoittailuasteella niin en liikoja oota... Nyt vaan saatto olla otollinen kierto jos tää lähtee tästä vaikka heittään häränpyllyä...

Kp18 dpo3(?)

Ps Tää heitti fontin jotenkin miten sattuu enkä saa muokattuu o_O anyway...

Ninni, pari viikkoa yleensä on mennyt, mutta mulla on niin lyhyt kierto, että jää helposti tikuttamatt, siks varmuuden vuoksi myös Suomesta testejä :D

Sallahaa, kiva että kaikki on kunnossa siellä :) sitten toivotaan vaan tärppiä :)

One step 25 mlU liuskalla testattu nega. Menkkoja odotellessa nyt sitten. Tänään pitäisi tosiaan laskujeni mukaan alkaa tuhruttelu. Olisi ollutkin kyllä aikamoinen tuuri, kun jätettiin tosiaan gynen käskystä ne parhaat tärppipäivät käyttämättä kun oli niin monta follikkelia kypsymässä. Eipä tarvi monikkoraskauden riskejäkään murehtia :)

kaakao kp 25/26 (23-28), dpo 12

Kaakao harmi juttu tuo nega, mutta toisaalta jos se oli kerta tässä tapauksessa tarkoituskin tuon monikkoraskausriskin vuoksi, niin ei kai siinä sitten :)

Taas vähän omanapailen, mutta kun oon niin ilonen! Uskalsin soittaa äitille ja alotin nuilla gynejutuilla ja siitä siirryin pikkuhiljaa kertomaan, että "niin meillä ei siis tosiaan nyt oo mitään ehkäsyä käytössä" :grin Siitä kun juteltiin niin sano että meijän oma asiahan se on, mutta onhan se toki mukava juttu. Toivotti vielä tsempit! :) Ihanaa, kiitos kun kannustitte kertomaan! :Heartred Tiiänpähän nyt, että äiti on ainakin tukena, tuli mitä tuli :)

Kaakao tosi kurjaa :( mutta ei auta ku uuteen kiertoon vaan, mä tuun perästä, sillä ihan semmonen olo että menkat alkaa tällä viikolla :)

Sallahaa, niin sitä pitää! Hyvä tyttö ;)

Santralle pahoittelut tädistä :(

Kaakao pahoittelut negasta, niin kauan kun ei tätiä, on toivoa!

Sallahaa kiva kuulla, että otti asian hyvin, se on kuitenkin aika tärkeetä varsinkin jos on hyvät välit muuten vanhempiin :)

On. Hieman on masua pistellyt eilen ja tänään, tai sitten mielikuvitus alkaa tässäkohtaan tekeen kepposia! Nyt pitäis suunnilleen näinä päivinä tapahtua mahdollinen kiinnittyminen. Eipä juuri muuta kyllä oo ollut. Mä NIIIN toivon että tärppi kävis! (Kukapa ei toivois omalla kohdalla :D) Tänään käyty sukulaisvavvaa kahtomassa ja voi juku sellanen viikonikänen on pieni <3 sitä nuuskuttelin enkä meinannut pois antaa ;) voikun ensvuonna meillä olis ikioma!

Plussapuhuri!!++++++++++++

Muokattu viimeksi:
Ihanaa Sallahaa, varmaan helpotus :) Nyt voit tukeutua äitiis jos tulee tiukka paikka! :)
Juu ei mitään Beisla kyllähän se on aina olettamus että on mies :D

Eka päivä hetkeen kun en jaksanu testata oletettua negaa, lähinnä menkkoja tässä oottelen. Tuli nukuttuu siis kerrankin stressaamatta.

Sallahaa, hienoa, että uskalsit kertoa äidillesi ja että äitisi suhtautui hyvin uutisiin :) itse ainakin olen pitänyt tärkeänä sitä, että äidille voi puhua ihan kaikesta :) Tosin alkuvuoden yritystä/raskautta ei kerrottu, koska haluttiin yllättää sitten ultrauutisilla...Mun äiti on jo pitkään halunnut tulla mummoksi :grin valitettavasti ultrauutiset oli sitten surullisia, mutta äidistä oli kyllä suuri apu kkm:n aikana :Heartpink ja nyt tietysti tietää, että uusi yritys on päällä.

Pahoittelut negan ja tädin kohdanneille :sad001

täällä menossa nyt kp 16/ dpo 1...peitot heilui dpo -3, -1 ja 0...ja eiköhän sitä vielä tänäänkin varmistella :rolleyes:alavatsassa menkkamaista jomotusta ollut eilen ja vielä tänäänkin..en oo aiemmin tommosta huomannut oviksen yhteydessä...limoja sen sijaan ei nyt tullut erityisesti...mutta mieli kyllä teki pupuilla varsinkin eilen :p nyt alkaa sitten ne piiiitkät piinapäivät...toivotaan, että oviksen tikuttelu tuo sen toivotun tuloksen :smiley-angelic001 plussatuulia muillekin!!!!

Eikös se nyt siis mee niin, että dpo 0 on oletettu ovulointipäivä? Joku tätä kysyin jo joskus, mutta en löytänyt enää sitä kohtaa kun yritin taaksepäin selailla :)

Sallahaa, mä kyselin sitä juurikin joku aika sitten :) ja käsitin, että eka ovisplussa kun tulee tikkuun niin on dpo -1 ja sitten sitä seuraava päivä, eli oletettu ovispäivä dpo 0 :) eli just noin kun sanoitkin .. :)

Nni, toivottavasti nyt kierto tasaantuis nopsaan.

Kyfi, paljon onnea! :happy: Ei kai siellä ultrassa ihan hirveesti vielä noilla viikoilla näy...

Ninni, pahoittelut negasta. Mutta hyvin se ehtii vielä plussaksi muuttua! :)

IslaEstelille ja Santralle myös pahoittelut negoista!

Kaakao, jos oli korkea riski monisikiöisyydellä niin ehkä ihan hyvin näin... Vaikka ainahan se nega harmittaa.. :sad001

Sallahaa, hienoa että rohkaistuit äitilles kertomaan. :)

Minni, toivottavasti siellä nyt pikkuinen ottaa tiukasti kiinni! :smiley-angelic001

Täällä on varsinkin eilisestä lähtien ollu taas jonkun verran oireita mut pelkään että on pääasiassa mielikuvituksen tuotetta. Etovaa oloa ja hajuherkkyyttä on ollu, nippailuja tosi alhaalla alavatsalla ja valkovuotoa on aika paljon. Nännit on arat. Vatsa on myös aika löysällä mutta en sitten tiiä johtuuko vaan lakritsin syönnistä. :p Itkettää myös välillä aika herkästi. Mutta voitte nyt sanoa suoraan et älä odota liikoja! :grin

Lissu kp 27/33-35, oletettu dpo 8

Muokattu viimeksi:
Ninni, kerkiät plussaan vielä. Harmi kun oli nyt nega.

Onnea plussanneille ja pahottelut tädin kohdanneille.

ON, nyt on kuviot niin sovittu että saadaan hyvin talletuksia tehdä ens viikolla. Nää menkat olikin jo aikas normaalit. Runsaammat, mutta loppumaan päin jo. Kamalinta on juoda greippimehua aamulla. Kaikki keinot on nyt käytössä.

Kp5/23-29 yk4

Neuvolaan soitettu ja varasi heti to ultran! Öö näkyykö rv4-5 mitään? Jännä toiminta tässä kaupungissa kun neuvolassa on ultra saatavilla aina
Mulla tehtiin lääkärineuvolassa ultra alakautta 1.6 kun ei ollu tietoa koska menkat ollu jne. Se lekuri sitten ilmoitti että oli n. rv 5-6 no olis suoraan sanonu että 5. Mutta kyllä mulla sielä näky pieni reikä, sikiöpussi.. Niin tässä on vielä kuva sieltä että eiköhän sullakin joku tommonen näy.. :) ..
ImageUploadedByVau Foorumi1435675746.536221.jpg

Mä en ookaan tota greippimehuu vielä maistanu! :rolleyes: Vois kyllä kokeilla sitä ens kiertoon, jos tästä ei tärppää! Pessimistiasenteella mennään... Milloha niitä oireita pitäs alkaa tiirailla? Mut eihän kaikille tuu oireita ennen plussaa... Ehkä vaan parempi ku unohtasin laskee nuita päiviä nii ei ainakaan valeoireita bongais :grin Ihan kamalaa, en uskonu tän olevan näin jännää... :smiley-ashamed005

Takaisin