Raskaaksi 2015

Kyfi onnea paljon!! :)

On tullu paljon viestiä työpäivän aikana, oon käyny välillä lukemassa mutten ole kerenny kommentoimaan. Olikohan jotain mihin olis kommentoitavaa..:) hmm.. ei tainnu olla kellää maata mullistavia uutisia :) en niin ajatuksella lukenu.

Mutta mutta.. nyt on työt taas loman jälkee alkanu, masentavaa oli nousta aikasin aamulla. :S
Tein aamulla pc:n liuskan, ihan hölmöä :D vasta dpo 8! Negahan se tietenki oli, en mä muuta olettanutkaan :)

Koskas naiset meinaa testejä tehdä? Haluan lisää plussia.:D

Kp 26 ja dpo 8

Timbe tottakai paikallisvalmisteet on parempia, mut mun tapauksessa ei ollut silloin mahdollista ja lääkäri määräsi heinixiä. :)

Onnittelut Kyfille ja Silvergrindalle! :)

Mä sain muistaakseni raskauden aikana syödä Heinixiä.. Neuvolasta sanoivat, että setiritsiiniä sisältäviä allergialääkkeitä sai syödä ja sanoikohan vielä, että nenäsumutteetkin on sallittuja? Jännä vain, ettei mulla ole raskauden jälkeen enää tuo siitepölyallergia vaivannut :eek:o_O

Huh, täälläpä on taas juteltu :grin Päivä meni pihahommissa ja sit lähettiin mökille saunomaan. Kännykällä jotenkin ankeeta lukee viestejä, tuntuu et ei siihen sovellukseen aina kaikki viestit ees päivity!

Beislalle tsemppiä jännäilyyn, toivottavasti täti pysyy poissa! :)

Lankku, tosi ikävää kun sattui viallinen testi, varmaan heräsi jo pieni innostus sen myötä, joka sitten kumoutui negalla:sad001

nni, pahoittelut menkoista! :sad001 Varmasti itkettää ja harmittaa! Mutta ne ei onneksi kestä ku hetken, pian pääsee uuteen yritykseen :)

Kyfille paljon onnea plussasta! :)

Millier, menkat on kyllä ihan perseestä (kirjaimellisesti), mutta kyllä ne sieltä taas aikanaan loppuu :) Hemmottele ittees, musta naisilla on siihen lupa eritoten menkkojen aikaan :wink

Kaakaolle toivon hirmuisesti plussaa, kohta on jännät paikat! :)

Ninni, toivottavasti nuo oireet ois oikeasti raskausoireita, mutta toki kannattaa koittaa pitää pää kylmänä vielä jonkin aikaa :wink

En muista oliko mulla jotain muuta vielä sanottavana muille :grin

Sitten vähän omia juttuja. Nännitkin alkanu rauhottuu siitä arkuudesta, onneksi. Kivuliasta oli esimerkiksi käydä suihkussa :grin Huomenna klo 9 gyne, sitä jännittäessä. Kp17!

Hellou kaikki! :)

Viime viikko ja viikonloppu meni 2v synttäreiden ja valmistujaisten merkeissä ja siitä syystä hiljaisuus :) Mutta täällä taas. Eilen pääsin tekemään r testin mutta selkee nega. Viime mensut oli siis niin ihmeelliset ja nyt ollu pahoinvointia, väsymystä, päänsärkyä jne. Johtunee kuitenkin siis jostain muusta :)

Onnea plussanneet ja pahoittelut tädin kohdanneille :/

silvergrinda, selkee plussahan tuo on! Onnea! :)

Kyfi, onnea! :wav

Ninni, höh loman loppumiselle. Mutta sun negalla on vielä paljon aikaa muuttua plussaksi! :)

Mira äh sori väärä oletus mulla. Muistelin (ehkä väärin) että puhuit lahjamunasolusta. Mut hauskaa! Oon tässä foorumilla roikkunut yli puoli vuotta, ja mun lisäks ainoa muu ei nais-miespari oli eräs itsellinen nainen.
Eipä meillekään tuo tuttu luovuttaja ollut ehdoton vaatimus, harkittiin ensin myös klinikkaa tuntemattoman kanssa. Onhan se toisaalta yksinkertaisempaa. Mutta sattui sopiva kaveri eteen niin tässä ollaan. :)

Sallahaa, tsemppiä huomiselle gynelle! Toivottavasti osuu järkevä tyyppi.

Beisla, oot varmaan joskus sanonut, että miten teitte päätöksen kumpi teistä lapsen synnyttää? :) ei oo pakko vastata jos et oo siitä ennen puhunu täällä tai on asia mistä ei puhuta tms. :)

Onnea Silvergrinda ja Kyfi!

Edelleen tuohon allergialääkeasiaan pitää sanoa, että samalla vaikuttavalla aineella olevat lääkkeet on kaikki yhtä sopivia. Miksi joku lääkäri suosittelee yhtä valmistenimeä ja toinen toista on puhtaasti se että nimiä on paljon ja vain osa jää mieleen. Ja nenäsumutteista osa on soveltuvia raskaana ja osa ei. Käyttäkää sitä teratologista tietopalvelua. He tutkivat näitä asioita työkseen ja tietävät niistä enemmän kuin kukaan yksittäinen lääkäri. Lääkäritkin siis käyttävät tuota palvelua asioita selvittäessään.

Puhaltelen täältä taas hirmuisesti plussatuulia. Toivottavasti hieno plussa-aalto jatkuu vielä pitkään vieden kaikki mukanaan odottajien puolelle!

Ninni ei haittaa, vastaan mielelläni. :)
Tarkoitus olis että molemmat voi kokea raskauden, mutta kun mä oon kolme vuotta vanhempi ja jo 31, oli järkevää aloittaa musta. Plus mulla oli ehkä enemmän "tarve" olla raskaana.
Kaks lasta olis siis toiveissa.

Okei! :) no niinhän se on järkevää aloittaa "vanhemmasta" päästä :) toivottavasti sitte kumpikin saa kokea sen. Koska muuten meinaat testata? ;)

Takaisin