Lääkkeistä, Aphrael sanoikin jo mutta suosittelen lämpimästi teratologista tietopalvelua. On valtakunnallinen, sinne voi kuka tahansa soittaa ja kysyä raskauteen/yritykseen liittyvistä lääkeasioista. Sinne on koottu myös tietoa ihmisistä jotka on käyttäneet kiellettyjäkin lääkkeitä, jos eivät esim. ole tienneet olevansa raskaana, ja niiden vaikutuksista. http://www.hus.fi/sairaanhoito/sairaanhoitopalvelut/teratologinen-tietopalvelu/Sivut/default.aspx
nennaa eipä tosiaan, mulla oli vaan aukiolotutkimus kp9 ja mietin jos kroppa onkin siitä säikähtänyt. Mulla tiputtelikin monta päivää sen jälkeen. No, viikonloppuna näkee tuleeko menkat. Tai ehkä jo aiemmin, jos tuhru alkaa kuten yleensä.
mannikka höh, jos oireet on lupaavat mutta negaa vaan tulee.
Mira joo, onhan tää kk aina pitkä aika, meillä ollut yksi tai kaksi inssiä kierrossa. Meinataan kyllä pitää meidän luovuttaja. Puhuttiin pitkään kaikki muutama päivä sitten. Hän on ollut niin ihanasti mukana, että ei tee nyt mieli heivata pois ja etsiä muuta vaihtoehtoa. Hänellä ei ole lapsia itellä, eikä hän halua lapsesta vastuuta, mutta sanoi että olis hienoa tietää kuitenkin että geenit jatkuu. Mielellään soisin sen hänelle.
Silvergrinda, plussahan tuossa on, onnea!
Anskunen kiitos! Toivottavasti se lääkäri uskois sua kilpparilääkityksen suhteen.
sallahaa, tsemppiä gynelle! Kuulostaa tosiaan siltä, myös kp:iden perusteella, että sulla ois ollut ovulaatio. :)
Kaakao toivottavasti pääset testaamaan! :)
nni pahoittelut tuhrusta, kumpa ei nyt yltyisi menkoiksi.
nennaa eipä tosiaan, mulla oli vaan aukiolotutkimus kp9 ja mietin jos kroppa onkin siitä säikähtänyt. Mulla tiputtelikin monta päivää sen jälkeen. No, viikonloppuna näkee tuleeko menkat. Tai ehkä jo aiemmin, jos tuhru alkaa kuten yleensä.
mannikka höh, jos oireet on lupaavat mutta negaa vaan tulee.
Mira joo, onhan tää kk aina pitkä aika, meillä ollut yksi tai kaksi inssiä kierrossa. Meinataan kyllä pitää meidän luovuttaja. Puhuttiin pitkään kaikki muutama päivä sitten. Hän on ollut niin ihanasti mukana, että ei tee nyt mieli heivata pois ja etsiä muuta vaihtoehtoa. Hänellä ei ole lapsia itellä, eikä hän halua lapsesta vastuuta, mutta sanoi että olis hienoa tietää kuitenkin että geenit jatkuu. Mielellään soisin sen hänelle.
Silvergrinda, plussahan tuossa on, onnea!
Anskunen kiitos! Toivottavasti se lääkäri uskois sua kilpparilääkityksen suhteen.
sallahaa, tsemppiä gynelle! Kuulostaa tosiaan siltä, myös kp:iden perusteella, että sulla ois ollut ovulaatio. :)
Kaakao toivottavasti pääset testaamaan! :)
nni pahoittelut tuhrusta, kumpa ei nyt yltyisi menkoiksi.
' :D