ytnom, tosi ikävää kun löytyi hometta talosta. Ei siinä tosiaan auta kuin uutta etsiä. Sais tulla uusi testi sulle jo! :)
Mami91, ihana profiilikuva sulla.
Elyssei, toivottavasti ovis tulee ajallaan.
Mira, tsemppiä testaukseen! Kumpa sun uni olis enne. Mäkin näin just synnytysunta, tosin se oli aika sekava. Ensin olin sairaalassa kun supistukset oli alkaneet, sit tajusin että laskettuun aikaan on vielä kolme kuukautta, mutta lääkärit ei ollu yhtään sitä mieltä että pitäis huolestua keskosuudesta. Sit aika muuttui vielä, ja tajusinkin että en voi olla raskaana kun täytyy olla vasta kiinnittymiskipuja. Ja sit nolotti kun olin menny sairaalaan. Ihme käänteisen synnytyksen mun alitajunta keksi.
norappi, kyllä noi nettitilaukset tulee yleensä tosi nopeaan, varmasti on perjantaina jo teillä.
Minni, toi on hyvä fiilis että kaiken on tehnyt mitä voi. Toivotaan että et "pääse" muurahaisen ketjuun vaan odottaviin.
Ninni, mä taas oon ajatellut yrityskerroista että siitä alkaa lasku, kun ehkäisy jää pois tai muuten yritys alkaa. Että julkinen terveydenhuolto olis ainoa, joka haluaa nollata laskut km:n jälkeen. Mua kiinnostaa täällä kuinka pitkään ihmiset keskimäärin yrittää, ja tuntuu että saa paremman kokonaiskuvan jos laskee alusta asti. Tai jos ite saisin vaikka km:n puolen vuoden yrityksen jälkeen, ja seuraavasta kierrosta tärppäis pysyvästi, ja joku kysyis että jouduitteko pitkään yrittämään, niin en sanois että 1kk vaan 7... eihän se alku mihinkään katoa. No, mutta tää on vaan mun mielipide enkä tiedä onko se toinen "virallinen" tapa.
Viipsukka, pahoittelut negasta.
Lissu, hyvä että sulla on tekemistä joka vie ajatukset muualle. :)
IceQueen, tervetuloa ja hyvä että miehes on niin innostunut myös. :)