Raskaaksi 2015

Lissu ajattelin täysin samaa päivää, mulla olisi dpo 13 ja kp 38 :) sillon jännäillään sitten jos ei täti saavu ennen sitä ;)

Tervetuloa icequeen ja toivotaan että toinen saa alkunsa yhtähelposti kuin ensimmäinenkin! :)

Hankinnoista vauvalle, ennen raskautumista ei oo tullu mitää hankittuu, jotenkii oon saanu hillittyy itteni, mut välillä häpeillen on tullu käytyy lasten osastolla hypistelemässä :D Vaunuista tarvii muuten sanoo et ekan lapsen kohalla ku ostin vaunut ni oli vasta pieni mahakumpu, eli aika ajoissa. Emmaljungat ostin ja niissä sai takuun alkamaan lasketusta ajasta ni ei tarvinnu nii myöhään ootella niiden hankkimista.

Hei, minä liityn mukaanne :) ikää minulla on 24v, syksyllä täytän 25v :) mieheni on minua 7v vanhempi eli täydellistä isäainesta alkaa olemaan :) Lapsia meillä ei vielä ole, naimisiin mentiin pari vuotta sitten kesällä.

Ollaan juteltu kovasti lapsen hankkimisesta ja ehkäisy on jätetty pois joku 4kk sitten. Vielä ei ole tärpännyt. Toki meillä on tulossa ens vuonna alkuvuodesta etelän matka koko suvun kanssa niin sinne pitäisi vielä päästä yhtenä kappaleena.

Vauvakuume on tosi kova ja kovasti katselen lastensänkyjä ja muita tarvikkeita vaikkei ole edes aluillaan. Toivottavasti syksyn mittaan tärppäisi :)

Tervetuloa IceQueen ja Myyliini! Toivottavasti tärppi käy nopeasti! :)

Jes Minni, sillon jännätään siis porukalla! :happy:

Heipat täältä!

Miljoonasti onnea plussanneille!!!

Uusille tervetuloa! :)

En edes yritä lähteä kommentoimaan kellekään. Kaikkien kuulumisia olen kyllä taustalta seuraillut. Toivottavasti lähiaikoina tulisi lisää plussia!

Omaa napailua. Meillä nyt siis taukokierto menossa. Vähä ärsyttää kun nyt viime kierrot, melkeinpä joka kierrossa raskauden jälkeen ovis on ollu kp 20. Ajattelin tietysti että se nyt olis siihen vakiintunut niin en tässä kirossa sitten testaillut turhia ovistestejä, vaan aattelin et teen sitten kp 19 ainoastaan testin. No, sepä oli nega. Eli nyt en tiedä yhtään milloin ovis on ollu. Uskoisin kuitenkin että on ollut jo kun viime viikolla oli limoja ja kipuja yms.. Mut silti, ärsyttää. Pitää varmaan ens kierrossa taas testailla pidemmältä pätkältä niin pysyy perillä kierrosta. Ja hyvinpä sujuu tämä tauko kun kp 18 pupuiltiin ilman kumia, vaikka oli mahdollista et ovis on silloin kp 20.. Mutta siis ei se maailma siihen kaatuis vaikka tärppi käviskin nyt taukoilun aikana....

-Tyttötiikeri kp 20/30, taukokierto-

Tervetuloa myyliini! Pikaista plussaa :)

Tyttötiikeri kiva kuulla sinustakin! :) mikäs teillä olikaan taukoilun syynä kun en kuollaksenikaan muista jos sen olet sanonut? :D

IceQueen, täällä sama tilanne :) neiti synty 2/15 ja toinen saa tulla heti kun tulee :) onko siulla ollu mitää tuntemuksia, et josko kierto kohta lähtis toimimaa? Itse yritän ensimmäistä ovista bongata ja teen viikottain r-testejä :p koska eihän sitä koskaan tiiä..

Tervetuloa IceQueen ja myyliini! :) Pikaista plussaa molemmille!

Meillä oli vähän sama tilanne kuin teillä IceQueen. Ensimmäistä lasta ei edes yritetty kun sai alkunsa. Ehkäisy petti ja pienen alkushokin jälkeen oltiin enemmän kuin iloisia asiasta :) Siitä asti oon ajatellut, ettei salama voi iskeä kahdesti samaan puuhun. Ja tätä toista saa sit tietenkin yrittämällä yrittää.. :rolleyes: Mutta kärsivällisyys on valttia ja lopussa kiitos seisoo :happy: :wink

Miulla ei mannikka oo mitää tuntemuksia ollu et kierto yrittäis lähtee toimii. Poika tissittelee erittäin ahkerasti ympäri vuorokauden mikä varmasti pitää hormonitoiminnan kurissa. Tällä viikolla alan lappaa enemmän kiinteitä naamariin tuolle kohta 6kk ikäselle pojalle, jos imetys jäis vaikka yöltä pois ni ehkä se auttais kierron käynnistymiseen. Sie vissii imetät kans? Yhen r-testin oon varmuuden vuoks tehny :grin nega valitettavasti... Siulla taitaa selkeesti olla enemmän ovulaatio/raskaus tuntemuksia, tai vilkkaampi mielikuvitus ;) Toivotaan meille molemmille nopeeta kierron käynnistymistä :)

Minni meillä nyt lähinnä taukoilun syynä vaan "käytännön asiat", eli jos la ajottuis aikasintaan ens vuoden kesäkuulle tai ihan aikaisintaan toukokuulle, niin mies sais koulunsa jo melkein päätökseen ennen sitä, mä saisin yhden työpaikan koulutuksen (melkein) päätökseen ennen äitiyslomalle jäämistä, ehdittäis rauhassa etsiskellä uutta, isompaa asuntoa ja mä ehtisin pudottaa edes vielä vähän painoa ennen raskautta. Eli ei mitään niin ehdotonta ja vakavaa, että maailma kaatuis jos tärppi kävis aiemmin. Kunhan nyt ajattelin että olis fiksumpaa tässä vielä tää ja ens kierto pidätellä ennen ku alkaa varsinainen yritys. :)

IceQueen, ovulaatiotuntemuksia on tullu aina välillä. Viimeemmäks 11-12 päivä. En sit tiiä :D neiti ei kyllä enää oo ihan täysimetyksellä kun soseita jo maistellaan.. Ja joo vilkas mielikuvitus ja testaushimo löytyy..

Meilläkii mannikka soseiden maistelu alotettu 4kk iässä, tosi pieniä annoksia vaan alkuun. Nyt muutama viikko iltapuuroo syöty et saatais yösyötöt vähenee, ei apua. Vissii toisilla riittää vähäinenkii imetys ehkäsyks, täytyy toivoo vaa ettei ite kuulu niihin ja kierto lähtis käyntiin kun yösyötöt loppuu. Imetystä olis nimittäin tarkotus vielä puol vuotta jatkaa...

Oon taas ihmetelly tänään noita testejä.. :D aamusta tein pc:n ja iltapäivästä one stepin ja nyt taas kun oon malttamaton, jotain hailuraviivaa niissä ehkä näkyy, jopa pcssä. Aamusta varmaan parempi :rolleyes: enkä ees yritä olla testaamatta ku testaan kuiteki. Jos nyt kuitenki ois ollu se ovis sillon vajaa kaks viikkoo sitten (ÄLLÖVAROTUS): limat oli just oikeenlaiset limasta ja läpinäkyvää, kohdunsuu ylhäällä ja pehmeä ja auki. Ja halut kohillaa :D Ovulaatiotestejä ei tietty sillonkaan ollu kaapissa.. Sillon joku kk sitten (?) sain r-testillä kai ovulaation näkyviin, mut nyt ei oo kyllä ovulaatio-olot. Turvottaa, naama kukkii, vatsaa juilii menkkamaisesti.. Tai jospa se kierto tästä kohta lähtis. Öö ja ehkä siis dpo 11, viimeeks sain kunnon viivan vast dpo 16..

Tervetuloa uusille! :)

Kiva kuulla tyttötiikerin kuulumisia :)

Meitä on nyt sitten kolme, jotka testaa 5.7. Oon nyt sit tyytyny siihen ajatukseen, että kuun alussa oli menkat, ja tuolloin 5.7. olisi kp31, että jos siihen asti täti pysyy poissa niin odotan testiin kahta viivaa. Jos vielä silloin on nega eikä tätiä näy, niin pää sekoaa varmasti :grin tällä hetkellä oon vaan ihan varma, että menkat alkaa kuun vaihteessa

Heippa!

Oon 22v ja avomies 32v, reilun vuoden verran ollaan vasta oltu yhessä, mutta tiesin jotenkin heti, että tässä on mun tulevien lasten isä :Heartred Alusta asti puhuttu, että lapsia halutaan suht pian, opiskelut ollu (onneksi :wink) vähän jarruttelemassa. Ollaan samalla luokalla ja määrä ois valmistua ens toukokuussa viimestään. Itellä ollu enemmän ja vähemmän vauvakuume 17-vuotiaasta, mutta tämän nykyisen kanssa paisunut ihan järkyttäviin mittoihin! :grin Mieskin sanonut että jo kauan halunnut oman lapsen, ikänsäkin puolesta valmis isäksi :)

Nyt sitten vajaat 2vk sitten jätin renkaan pois taukoviikon jälkeen, tjoittaillaan koska katsellaan, miten kierto alkaa asettua 6v hormoniehkäisyn jälkeen. Aktiivista yritystä kehiin elokuussa, jos ei siihen mennessä tärppää, ei menis niin pahasti koulun kanssa ristiin :) Jänskättää vaan kun itellä epäsäännöllinen kierto ollu ennen hormoniehkäsyä, että miten vaikeeksi tuo yrittäminen menee.

Mahassa kutittaa jo ajatuskin vauvamasusta ja omasta nyytistä! :love7

Tervetuloa IceQueen ja Myyliini! :happy: Toivottavasti plussaatte pian!

Hihi, taidan kuulua ehkäpä tuohon samaan 5.7 testaajiin :D Silloin siis olis kp 32 ja dpo 14, tai ehkä testaan paria päivää ennenkin, jos ei tätiä kuulu. :) ihanaa kun moni jännäilee samaan aikaan! Plussia kehiin naiset!

Tuli paperiin emättimestä tosi vähän punaista pyyhkiessä?! Nyt siis dpo 2-3. Outoa. Ehkä ei tärpännyt.. :oops: Tai voiko sitä näin aikaisin edes sanoa..

Ja Sallahaa myös tervetuloa! Toivottavasti pian plussaisit! :) oot mun kans saman ikänen :rolleyes:

Kiitos Ninni22, pikaista plussaa sullekin! :)

Karmee olo. Oikealle alamahaan juilinu menkoista asti, jotka tuli siis vielä renkaan avulla 13.6. alkaen. Nyt lisäksi muutenkin ollu semmosta menkkamaista kipua, mahaa turvottaa, alapää tuntuu herkälle, vähän semmonen voipunu ja heikko olo, tänään pyörryttäny... :dead: Voiko nää olla "vierotusoireita" renkaasta? Muutaman kerran ollaan touhuttu ilman ehkäsyy mut en usko että oisin vielä raskaana, kun varmaan ovulaatiota vielä ees tullu renkaan jäljiltä...

Täällä uusi kuumeilija ilmottautuu, minä 27 ja mies 28, esikoinen syntyi -14 jouluaaton alla, sitä ennen keskenmeno.
Poika syntyi kiirellisellä sektiolla ja sen jälkeen suositus olisi pitää vuosi raskauksien välissä, mutta vauvakuume on vielä kovempi, kuin esikoista yrittäessä, mulla kierto palautui hyvin pian jo tammikuusta ollut säännöllinen. Esikoinen tärppäsi toisesta kierrosta, saa nähdä kuinka käy tällä kertaa :) ovis osui juhannuksen tietämille, joten saa nähdä kuinka tässä käy :)

Santra87 tervetuloa joukkoon! :) täällä on monella osunut ovis jussin tienoille, eli saadaan jännäillä miten käy! Toivottavasti tärppäis yhtä helposti kun esikoinenkin :)

Sallahaa, voihan ne olla, luulisin ainakin. Varsinki mitä kauemmin on käyttänyt hormonaalista ehkäisyä. :) toivottavasti alkais nyt kierto tasoittua.

Takaisin