Raskaaksi 2015

Mira, mun avokki ei oo kieltäny ostamasta mitään, mutta ei se silti tunnu luonnoliselta ostaa mitään jos ei vauvaa tulossa. :D on mulla parit tutit ja vauvan vaatteet ku innostuin viime raskauden aikana ostamaan. :) mutta kalliit vaunut, kaukalo ym ostan mahdollisimman lähellä laskettuaaikaa niin on takuuta vielä hyvin jäljellä. :)
Mulla on eka kierto nyt ku käytän vehnistä, en voi sanoa omaa kokemusta onko toiminu, kamalat ovis kivut oli ainaki :)
Ja testaa ihmeessä dpo 10, mulla näkyi viime raskaus niihin aikoihin testissä ;)
Luukusta oli tullu cb:n digitestit, toivottavasti pääsee testaamaan tällä kierrolla ;)

Uskaltaisinkohan mäkin testata perjantaina kun on dpo10 silloin. Ei oo testit vielä tulleet. Tänään ei oo meille edes vielä postia tullut. Enkä kyllä tiiä tuleeko ollenkaan. Jos testit olisi edes perjantaiksi meillä.

Vieläkin on sellaisia kipuja alamahassa. Jotenkin alkaa toivo kasvaa. Olisi kyllä ihana saada plussa. Toivon kaikille nyt plussia.

Kp21/28-29 dpo7

Kyllähän ne säilyy, vaikka menis vuosia ennenku vauva tulee. :) no toivottavasti ei kukaan joudu odottamaan vuosikausia.. Välillä mietin sillä tavalla, että mitä haittaakaan siitä on jos vähän ostaa vauvajuttuja, ompahan sitte vähemmän ostettavaa ku on oikeasti sen aika. :) Mutta sitten kun olen vauvapuolella kaupassa tms, niin sitte tulee semmonen "häpeä", että en edes ole raskaana, niin en viitsi ostaa mitään.,. :oops: Tai jos joku tuttu näkisi :woot:

Täällä jänätään kans kun jostain syystä rinnat on kosketus arat mutta ei niin järkyn arat kun ennen menkkoja muutama päivä. Nyt on vasta kp24/32 yrityskerta 3, pitihän mun testata apteekin omalla nega..jospa menkat alkaakin aikaseen vaikkakin kierto30-32..ihme juttu. Peukkuja kaikille ja plussia!

Kyfi toivottavasti olis raskausoire! Mulla tärppäs kolmannella yk:lla ja sehän on vanha tuttu sanonta että kolmas kerta toden sanoo! ;) plussatuulia sinne päin!

Mikä tää vehnis-juttu on? o_O

Meidän kaupassa ei mukamas enää ollu ovistestejä vaikka pari viikkoa sitten siellä oli ovis- ja raskaustestejä kokonainen hyllyllinen.. Pitänee sit kaupungista asti hakea :shifty:

Millier, mä tiedän vaan sen, että vehnänalkioöljyä käytetään sen takia raskauden toivossa, koska se paksuntaa kohdun limakalvoa. En tiedä onko tieteellisesti tutkittu juttu. Muuta en oikeastaan tiedä. Ja sitä saa ilmeisesti myös kapseli muodossa, mutta mulla on ihan öljy muodossa ja otan sitä ruokalusikallisen päivässä. Ja siitä tulikin mieleen, että tänään pitää vielä ottaa ;)
Sun täytyy nyt sitten lähteä kaupungista asti hakemaan niitä testejä. :)

Niin voi olla oire mutta ootellaan kuiteski vielä :) yrittänyt olla miettimättä ja turhaan tikutamatta koko asiaa ettei tule keksittyä oireita turhaan kun ne ovat olleet aika samoja alkuraskaus ja menkkojen alku edelisissä raskauksissa tärppää kun tärppää. Ehkäsykapselit poistettu 4kk sitten ja kierto heti tasanen. Mä tilaan r-testit yleensä netistä ja tulee 1-2postipäivässä niin ei tarvii kylälle ajella turhaan mutta kuinka luotettavia nuo halpikset on kun haamuja on tullut joskus edelisissä kieroissa en luota ennen kuin on kunnon viiva

Millier vehnänalkioöljy kierron ajan syötynä paksuuntaa limakalvoja? ja jotenkin saattaa helpottaa raskautumista :)

Omaanapaa: oviskivut helpottamaanpäin mutta edelleen tänään ollut todella etova olo aikaajoin! Oksennus noussut suuhun ja sellasta! Yök. Talleteltu on nyt neljänä päivänä peräkkäin ja paikat alkaa olla melko hellänä :D Eipä jää ainakaan niistä kiinni! Jalatkin on ollu jonkin aikaa jokakerralla kohti kattoa ;) Piinailu alkakoon siis! Jos ei tuota tulosta niin enempää en itse pysty vaikuttamaan joten hyvillä mielin eteenpäin! Tulis nyt kunnon kesäkin.

Ainiin ens kierron jälkeen siirryn luultavasti murkun ketjuun kun pamahtaa puolivuotta tjottailua/yritystä! Toivotaan ettei tarvitse!

plussatuulia ihanaiset :)

Kp 26/37-40

Miten muuten yrityskerrat lasketaan? Siis kun me ollaan aloitettu tammikuussa, eli periaatteessa nyt olisi yk 6, mutta tärppihän kävi yk 3, eli onko tämä nyt yk 1 tän kkm jälkeen? :)

Ninni minä ilmotan omat yk:t kkm jälkeen :) niinkuin nyt plussa yk4 kkm jälkeen. Tosin jos on varhanen keskenmeno niin ehkä voi jatkaa siihen laskuja? :) miten itte tykkää :)

Joo. Niin vähä ajattelin kans, että laskut alkaa alusta plussan jälkeen. :)

ääh.. apua.. Alkaa tuntua pissatulehdukselta! Pissattaa koko ajan ja alapäässä kirvelee. Hemmetti.. Huomenna pitää saada lähete labraan..

Muokattu viimeksi:
Mistäs tuota vehnistä sitten saa? Vois kai sitäkin kokeilla jossain vaiheessa. Tuskinpa siitä haittaakaan on.. :)

On. Menkkatuntemukset menee vähän on/off meiningillä. Eilen olin jo varma, että ne alkaa, mut tänään ei sit merkkiäkään niistä. No kattellaan..:rolleyes:

Viipsukka pahoittelut digin typerästä tuloksesta :(

Millier olen löytänyt ihan prismasta luontaistuotehyllyltä ja luulisin että esim. life myisi? Valaiskaa joku tietävämpi :)

Minni, aattelin testata su 5.7. Silloin ois ehkä dpo13 ja kp32. Miten sä aattelit? Mulla on kanssa nyt sellanen olo että kaikki voitava on tehty niin lopputulos on sitten muissa käsissä. :) Hyvä että ootte saanu kanssa hyvin talletelua!

Beisla, ihanaa että oli hauska ja rentouttava juhannus! :happy:

Larissa, pahoittelut negasta! Ensi kierrossa sitten! :wink

Ytnom, onpa kurjaa jos on hometta löytyny! :shifty: Joudutteko nopeesti muuttamaan?

Viipsukalle pahoittelut negasta!

Ninni, toivottavasti nyt selviäisit ilman tulehdusta! Karpalomehua vaan nassuun. :)

Mä en oo ainakaan vielä ostellu mitään vauvajuttuja. Aina kun päädyn hypistelemään vauvanvaatteita niin koitan enemmän ajatella että voisko kummilapsille jotain ostaa.. Ei ihan aina kyllä onnistu... :rolleyes:

Mäkin oon ollu siinä ajatuksessa ett siittiöt kyllä löytää perille ilman lantion nostojakin. Nyt tärppipäivinä tein kyllä sitäkin että tulee kaikki keinot käytettyä. :grin Vessaan ja suihkuun meen kyllä yleensä kuitenkin jälkikäteen.

On. Pientä flunssaa on vielä mutta eiköhän ole voiton puolella jo. Aika varma olen että ovis tosiaan meni jo. Ei auta kun jännittää seuraavat kaksi viikkoa! No onneks on aika paljon töitä ja muita menoja niin toivon mukaan aika menis nopeesti.

Plussatuulia kaikille! :wav

Lissu kp 20/33-35 (dpo1?)

Pitääpä nyt tännekkii ilmottautuu kun viikon ajan oon teidän juttuja seuraillu, kovin kauas en jaksa ketjua selata kun on nii kova tahti täällä ja lukemista vähän turhan paljon :grin

Toinen lapsi ois haaveissa, poika syntynyt vuoden alussa ja siitä asti ollu hirvee vauvakuume kun mies (! :grin) sai puhuttuu miut tajuamaan että mahollisimman pieni ikäero lapsille ois hyvä juttu. Tässä nyt vissii vaan joudutaan vielä jonkun aikaa oottelemaan ennen kun voidaan alottaa yritys koska kierto ei oo vielä lähteny käyntiin imetyksen takia...

Kaikki yrittämiseen liityvät asiat on miulle uusia kun tää ensimmäinen sai alkunsa heti kun pillerit lopetin, yk2, en kerenny ees tajuta että oon raskaana, testinkii tein vasta n.vko7 ku jotenkii olin siinä uskossa että aina siinä menee jonkun aikaa ennen kun kierto tasottuu ja tärppää. Tuli vähän yllärinä vaikka olikii toivottu lapsi :) Täällä nyt sit imen itteeni vinkkejä ja tietoja yrityksestä ennen kun päästään alottamaan :) oletan että ei voi käydä niin hyvin että toinen lapsi yhtä helpolla saisi alkunsa.

Takaisin