Raskaaksi 2015

Kiitti, Minni :) Aamulämmöt on kylläkin laskussa ja tuhru lisääntyy, joten sieltä ne menkat varmaan on tulossa. Mutta uusi kierto ja uusi mahis vähän järeämmällä aseilla ;)

Pahoittelut negoista ❤
Tervetuloa uudet ❤
Onnea plussanneille ❤

On.Tulin vaan kertomaan että hengissä ollaan, menkkakivut jatkuu mut ei vieläkään näy. Painon tunne alamasussa ja unia nähny jo että siellä joku köllii,autossa tullu huono olo ja mielialat heittää häränpyllyä... lisäks oudot mielihalut :P testiä en oo vielä päässy tekemää, ootan lähettäiskö ne uuen testin viallisen tilalle.. + Meillä löyty asunnosta hometta niin nyt sit pohditaan mitä tässä tehään jne..Asuntoja jo silmällä pitäen :/

Oon miettiny monesti sitä että mihin se perustuu että seksin jälkeen nainen ei käy pissalla? Kun eihän ne siittiöt virtsarakossa uiskentele ja tuu pois jos pissaa, mutta pissatulehdus voi tulla jos ei pissaa seksin jälkeen. Hmm.. :think005 :anyone

Muokattu viimeksi:
Eikös sitä suositella, että seksin jälkeen ois hyvä köllötellä lantio pystyssä ainakin sen 15min? Jos jotenkin siihen liittyis? Toki tähänkin on varmasti eri mielipiteitä.. Tuo tuli nyt ekana mulla mieleen..

Joo toi on yks niitä poppakonsteja olla lantio ylhäällä ja oon itekkin ollu :) Mutta oikeestihan siittiöt osaa uida ylämäkeenkin eikä ne tuu pois vaikka käy pissalla ja pesulla. Mälliä tulee ulos pitkäänkin mutta siittiöt jatkaa matkaansa siitä huolimatta :) Mutta eihän tosta mitään haittaakaan oo. Ite en ikinä pysty seksin oleen käymättä vessassa, niin ei oo tosta omakohtasta kokemusta mutta kiinnostaa tää aihe :)

Pakko olla asenne kohdallaan tai olisin tässä vuoden aikana tullut jo hulluksi, kun ei ole kertaakaan plussaa näkynyt tikussa :grin :wacky: Eli eteen päin sanoi mummo lumessa :wink

Muoks. Just tilasin testejä ja Preeseediä uuteen kiertoon (kunhan se alkaa). Sitten jos vielä luget saan terojen tilalle niin alkaa olla konstit kohdillaan :grin

Ninni, ei ole juuri muuta mahista, jos sen oman pikkuisen haluaa :) Ja hyvää kannattaa odottaa ja pikkuisen kärsiäkin, onpahan sitten sen arvoista kun/jos plussa tulee!

No niimpä!! :P luin jostain ketjusta että joku oli lopettanu yrittämisen ja laittanu kierukan paikalleen, ei huvittanut enää yritys.. mä en pystyis :)

Ei oo muuta vaihtoehtoo kun jaksaa yrittää, jos sen vaavin tahtoo :) Välillä on normaalia olla masentunu ja miettiä jopa yrityksen lopettamista, kyllähän se turhauttaa kun ei yhtään plussaa tuu moneen kuukauteen tai jos tulee koko ajan keskenmenoja :sad001 Mutta sitten taas lähdetään uuteen nousuun positiivisella mutta optimistisella, toisinaan ehkä jopa vähän pessimistisellä mielellä :)
Nimim. Ei _yhtään_ haamua/plussaa ja yk 13

Nää kaks ryhmää on ihan aarteita, täällä valetaan uskoo ja positiivista mieltä jos jollain on huolia tai masentaa. Mutta myös ilot jaetaan ja kaikki on sydämellä mukana täällä toisten taipaleilla, niin hyvillä kun huonoillakin. Ihania naisia ootte kaikki! :happy:

Ninni, Oho, aika radikaali veto laittaa ihan kierukka ja lopettaa yritys täysin o_O Itekkään en kyllä pystyis tohon että ei vois sitten tulla edes vahigossa, tai voihan kierukankin kanssa tulla jos laittaa kuparikierukan,mutta aika harvinaista se on.

Mää en myöskään kyllä ymmärrä sitä että jos ei tärppää ja ei jaksa yrittää että miks ei sitte vaan anna olla ja ois edes se joku prosentti että saattais kumminki tulla raskaaks eikä tuhoa viimisiäki mahollisuuksia, ajattelis vaikka että olis se kierukka eikä laita sitä..
Tai no mun mielipide on ainakin tuo (:

On. Taitaa ovis olla kohta ovella ^_^ ♡ limoja tullu tänään ainaki ja toivottavasti nyt pitäis paikkaansa, niin pysyis kierto samana (: viimeks oli siinä kp.15-16 ja nyt on kp.15 menossa.. sitten ku miehelle tulee tili niin tilataan mammaksi sivustolta ovistestejä plussaa houkuttamaan ;D

heis pitkästä aikaa, ollaa anoppilas toistaseks ku naapurit aiheuttaa siel ongelmia. ramadan alko ja paasto sen myötä. tyttö yrittää oppia konttaa <3

onnea plussanneille ja hyviä ultrakuulumisia saaneille, tsemppiä piinailijoille.

Ninni22 mun avokki kielsi mua ostelemasta vielä mitään kun ei lastakaan oo :D Ollaan silti käyty hypistelemässä söpöjä vauvan vaatteita! Joskus on vaan pakko kun ei jaksais odottaa :)

Larissa kiitos taas vehnänalkioöljy vinkistä, olihan se se? Mulla ovis ollu nyt kp 9-10! Eli kauppaan jos ei tästä kierrosta positiivista tule!

Apuaa, torstaina dpo 10 ja pakko mun on jo testaa sitten, ei malta odottaa! Uniinkin asia tulee taas, toissa yönä olin seitsemännellä kuulla ja synnytys alko.

Takaisin