Raskaaksi 2015

Kerttu, Onnea plussatestistä!

Meandia, Ihan selvä plussahan tuo on noihin testeihin eli onnea!

Ytnom, Jonkinlaista viivaa näen minäkin testissäsi eli vahvistumisia sille!

Beisla, Toivottavasti aukiolotutkimus ei ollut niin kivulias mitä se tosiaan monille taitaa olla ja toivottavasti kaikki on tietysti myös kunnossa tutkimuksen mukaan.

MrsH, Kiva kuulla, että kaikki on hyvin vuodoista huolimatta!

Junibea, Toivotaan, että tämä kierto on nyt _Se_ kierto!

Mendinia, kyllä siinä hailakka viiva näyttäis olevan :happy: onnea!

Junibea, toivotaan että tärppäis :) tsemppiä!

Beisla onnea tutkimuksiin:) tsempit!

minea_ hyi kauheeta, mistä tommosen rokon nyt saa? :eek: toivottavasti paranet pian! kuulosti kamalalle:sorry:

tänään kp 9/(29?). Hyvää viikonloppua kaikille:dance011

Varmaan töistä oon saanut! Tosiaan siskon miehellä sama, ne kyl asuu muualla joten sieltä en oo saanut tartuntaa. Sillä on jalat ja kädet ihan rakoilla, mua varmaan oottaa sama :dead: kunhan nyt ei kynnet lähtis!

Onnea Meandia! Plussa se on :)

minea_ kuulostaa kauhealta! :confused: Pikaista paranemista sinne ja toivottavasti ei pahene!

mh- pahoittelut menkoista :sad001

Täällä lähtee tänään ensimmäisen terolut-kuurin eka nappi naamaan. Jospa se loppukierron tuhru pysyisi nyt vihdoin poissa ja tulisi se plussa vihdoin tikkuun kierron lopussa! :wink

Larissa kp 18/27-31, yk 12

Mh ❤️

Larissa, Jes että saat nyt terot käyttöön!! Plussa puhallus ❤️ Pidetään peukut pystyssä et tää on teidän kierto!

Mh ❤ uutta yritystä vaan!!

Mä hain just apteekin testejä 2 kappaletta, tajusin että meiän apteekissa ei myydä ees yksittäin testejä :D no ompahan varuilta sit. Mietin vielä teenkö sit huomen aamusta et ois varmin vai jo tänää illalla :p

Kyllä se alkaa jo tuntumaan, että yritys into laantuu ko puoli toista vuotta yritystä takana...

mh- en tiedä susta mitään, taitaa olla tyhmää kysyä, mutta ootteko luomuna yrittäny 1,5v vai ootteko käyny lääkärissä? Tosi kamalaa :(

Luomuna on menty ja piti olla tällä asenteella, että tulee jos on tullakseen, mutta väliin tuntuu menevän liikaa yrityksen puolelle.

Kesän koittais ottaa rennommin ja syksyllä alkais miettiin lääkäriin menoa. Tuntuu vaan sinällään turhalta tuo lääkäriin meno, itteä pitäis saaha ensin niskasta kiinni ja alottaa sillä, että lopettaa tupakin polton.

Takaisin