Raskaaksi 2015

jaa.. taitaa kivut sitten johtua jostain muusta ku lähestyvästä oviksesta.. mitä kummaan nyt.. edelliskierrossa tuli dpo10 kunnolla verta.. niin paljon että luulin menkoiksi mutta menkat alko sit kuitenkin vasta dpo13. No nyt sitten tosiaan kp11 ja veristä valkovuotoa havaittu.. munasarjakipuja.. =( mullahan on todettu PCO 5 vuotta sitten.. ja oon aina aatellu että kivut johtus siitä.. mutta mitä nää mulle uudet välivuodot nyt sitten on.. tämä on keskenmenon jälkeen 3 kierto.. eka kierto oli suht normaali, mutta kivulias..

Kp 1 täällä... ja 3. inssiin käypi matkamme taas..... mulla lutis venyny 16 päivään vehniksen aikana. Dpo 14 alkanu pieni tuhru mutta kunnon vuoto tosiaan vasta tuolloin.

Liisu tähän kiertoon juu. Sit tuleekin ainakin yhden kierron tauko kun ollaan lomalla ja klinikkakin kiinni. Ei tietoa muutenkaan miten elokuussa jatketaan. Jatketaanko insseillä,vai siirrytäänkö rankempiin hoitoihin.. vai koitetaanko pelkästään luomuna.

ImageUploadedByVau Foorumi1433186167.170465.jpg
koska olin malttamaton ja yö ois muuten menny pilalle niin kyllä se vaan on voimistunut. Edelleen kuitenkin pelonsekasin tuntein kohti huomista. Odotan seesteisempiä päiviä :)

Masukki mulla on edelleen menkkamaisia tuntemuksia ja välillä todella koviakin vielä ja menen tänään rv 11+2 ja ultrassa kaikki oli hyvin. Tuskin sullakaan mitään huolta on.

Mutta ihan yhtä hyvin voi mennä kesken vaikka ei mitään vuotojakaan olisi, kokemusta on. Mulla on kolme keskenmenoo eikä yhessäkään ole ollut mitään vuotoja. Ei ole alkanut vuotaa edes silloin kun on todettu kuolleeksi. Parhaillaan kannoin kuukauden vauvaa tiettämättäni kuolleena kohdussa eikä mitään keskenmenoo viittaavia oireita ollu, edes sitä vuotoa.

Yritä vain olla rauhallisin mielin, stressi ei tee myöskään vauvalle hyvää. Mitä enemmän äiti tekee asioita joista nauttii niin sitä enemmän vauvvaki voi paremmin. Esim lempimusiikin kuuntelu tuottaa äidille mielihyvää ja sitä kautta menee hyvänolon tunnetta vauvallekkin :)

Onnea masukki :) selkeähän tuo on! :)

Luin eilen sen Härkösen heikosti positiivinen (josta mun mielestä joskus täällä oli puhetta) ja voi luoja mua alko itkettää se, kuinka raskasta on pakko itellä olla jos alkaa kaikkia kauheuksia miettiä omaa pientä vauvaansa kohtaan.... :// onneks se kääntyi sit ihan hyvin mut alko ihan aidosti ahdistaa :D

Masukk1 vielä oikeat onnittelut (ei siis vain varovaiset) ja paljon tarrasukkia!

Larissako kyseli loppukiertolaisia, täällä ilmoittautuu myös yksi. Tänäkin aamuna testattu nega, pöh. Aina täytyy toivoa että jos se olisi muuttunut mutta ei vielä ainakaan. No onnea muille loppukiertolaisille että sinne plussia tulisi! :)

Lukutoukka kp 26/28

Onpa kiva ko täällä on ny plussia toisensa perään. :happy:

Täällä ny kp20/27-29. Ja dpo 2. Limat on loppunu ja sen sunnuntaisen vihlomisen lisäksi ei muita ovulaatio tuntemuksia ole ollu niin oletan sen olleen sillon. Se vihlominen oli kyllä jotain omaa luokkaansa niinkö tuo ovisplussaki. Ei ollu kaukana, ettei tiputtanu polvilleen se vihlominen, mutta kesti tosiaan vain sen max. 5min. Ikinä aiemmin oo tommosta vihlasua ollu. Niin ja greippimehu alkaa tuleen jo korvista ja ällöttää :yuck: Jos nyt tunnollisesti koittais tuon loppupurkin kiskoa tämän viikon aikana. Ja tottahan toki tässä nyt oottelee ja kuvittelee, että koska siellä joku takertuis kiinni :grin

Iik. Nyt testin tein! dpo 13 menossa. Ennen ekassa raskaudessa käytin clearblue viikkonäyttöstä ja nyt liuskaa, joten mites on, lasketaanko tämä selväksi plussaksi? Meni greippimehut ja foolihapot ihan urakalla ja punaviinit(ehkä vähä ylimääräistäkin..) tässä kierrossa.

Liitteet

• 1433222822620.jpg
    1433222822620.jpg
    33 KB · Katsottu: 225
Onnea plussanneille.

On: täti pakkasi laukkunsa, tämä laitumelle kirmannut kävikin eilen kaupungissa samalla mukaan tarttui geleet, foolihapot (ne olis loppunut kohta) ja liuta testejä, kun niitä ei enää meidän kaupoista niin helposti saa, ovat niukentaneet valikoimaa ja pc:tä en enää osta, koska joka kierrossa siihen hailuran olen saanut, nyt meni luotto siihen. Eiköhän noilla kesän pärjää :)

Takaisin