Raskaaksi 2015

Bb joo ja mökkeilystä vielä, kun talvella käydään pari yötä, pyörittelen silmiä ruokakaupassa kun sapuska näyttäis riittävän pariksi viikoksi... :angelic:

Nuuhku, toivottavasti kesätauko tekee hyvää. Voihan sitä tosiaan tjottaillen jatkaa. :)

Mulla on edelleen ihmeen seesteinen olo tän kierron suhteen. Mä vaan päätin että plussaan. :p Ja korostan vielä, mulla ei ole tunne että on tärpännyt, yhtään enempää tai vähempää kuin aiemissa kierroissa. Ei mulla myöskään ole mikään "jes! nyt vauva tulee!" -olo, vaan tosi levollinen odottava fiilis. Että en mä mitään muuta voi sen eteen nyt tehdä. Kp27/31

Ihana asenne Beislalla! Toivotaan että plussa tulee ;)

Itelläki fiilikset vähä vaihtelee. Vauva olis ihana, haluttu ja odotettu. jotenkin sit taas tulee fiilis, että onko meille tarkoitettu sit vaan tää yks lapsi kun toinen ei anna itestään mitään merkkejä vaikka pitkään ollaan ilman ehkäisyä oltu.

Syys/lokakuussa jätettiin ehkäisy kokonaan pois. Viime kierto oli eka missä yritin hyödyntää ovista :D eikä tärpänny. Mies tjottailee ja mä jotai tjottailun ja yrittämisen väliltä. Nyt kyl hitto aion sen oviksen tikuttaa!!
Mies ei halua tietää mistään hedelmällisimmistä päivistä, haluaa että seksi pysyy hyvänä eikä pakkopullana :) mutta eipä tuo oo ikinä tainnu ei sanoa ;)

Onnittelut plussanneille! :Heartred Mä täällä taustalla luen teidän viestejä ja jännittelen jokaisen puolesta :p Tylsää vain kun ei itsellä oo vielä oikeestaan mitään jännättävää :oops: Pillerit lopetin vasta 6 päivää sitten. Tosin MasuKK1 antoi mulle pikkasen toivoa.. :rolleyes::grin

Mitäs tänne kuuluu? Päivän aikana lueskelin teidän viestit, mutta en ehtinyt vastaamaan. Nyt on taas kadonnut päästä mitä piti vastailla ja kenelle :grin

Tervetuloa kaikki uudet! :)

Hyvää kesätaukoa Nuuhku! Ehkä tjottailu tuo teille iloisen yllärin :wink

Beisla saisi kyllä plussata! Seesteinen fiilis kuulostaa hyvältä :wink

Törkeästi omanapailen lopuksi:

Sain vihdoin viime kierron dpo 5 otetun keltarauhashormoniarvon tuloksen. No se oli 21,7 eli ovulaatio tapahtuu lääkärin kommentin mukaan, eli se on positiivista :) Mutta en tiedä sitten mikä tuo arvo olisi ollut tiputtelun alkaessa eli hyvä, että on nyt terot tähän ja tuleviin kiertoihin! :wink

Larissa kp 6/27-31, tjot-k. 12

Hauskoja nuo r-testit, harmi kun eivät vaan oo toimineet :D

Minni2, täällä välillä samoja fiiliksiä, nyt ehkä vähän helpottanut, mutta ekat ykt oli ihan kauheita "vauvamullehetinyt"...

Nuuhku, hyvällä asenteella eteenpäin! Älä nyt mitään ehkäsyä jos ei oo ihan pakko, sieltä se tärppi tulee sit ku sitä ei odota ;)

Beisla, samat fiilikset täällä, jotenkin niiin yltiörauhallinen ja rento olo, ja jotenkin tosi luottavainen :) olot voi olla tätiä tai tärppiä, ei pysty sanomaan.. Ehkä se on tää kevät kun saanu mielen rauhottuun, eikä tätikään varmaan masentais nyt niin paljoa. Koska testaat, mennään näköjään aika samoilla päivillä :)

On. Tosiaan, oloista en nyt osaa sanoa mitä tuovat tullessaan (hei, aikaisemmin olisin jo ylianalysoinut kaikki tuntemukset!!) tissit vähän kipeämmät kuin yleensä, mahaa jomottelee.. Hyvillä mielin odottelen, yritän ainakin, ens viikonloppuun ennen testiä, ellei täti saavu aiemmin :)

Ninukki kp26/30-32 yk6

Täällä on meillä jännä viikko tulossa! ;) Jee!

Onneksi töissä on tiedossa melkoisen huiske viikko, niin ei liikaa ehdi vatvoa tätä jännitystä. Ja juu, olen malttamattomana täällä mutta jotenkin silti on ns. rento fiilis. Tärppi tulee jos tulee, kaikki konstit on yritetty ja muutahan tässä ei nyt voi kuin odotella :)

Kiitos kaikille kauniista sanoista. :Heartblue

Ninukki, musta tuntuuu myös että kevät on tän rauhallisen olon syynä. Kesä on niin mun lempiaikaa, tulen vaan onnelliseksi kun katson puiden uusia lehtiä, ja mietin että tämä olis hyvä aika uuden elämän alkaa. :) Mä testaan 5. päivä, silloin pitäis menkkojen alkaa. Nyt ei (toistaiseksi) edes huutele testit niin kaapista kuin aiemmin.

Meritähti, onnea oviksen metsästykseen!

Millier, sä voit tehdä saman tempun kuin Masukki. :wink

Kyllikki, tosi hienoa että bongasit oviksen ilman testejäkin. Varmasti vähentää stressiä. :) Sullakin on onneksi piinapäivät jo yli puolenvälin.

Larissa, hyvä kuulla että ovulaatio ilmeisesti tapahtuu. Nyt kun tiputtelu saadaan kuriin, eiköhän sullakin ole paljon paremmat mahikset plussaan. :)

Joo, en mä nyt oikeasti usko että pelkästään päättämällä voi saada raskauden aikaan. Mutta toisaalta, plaseboefekti on moneen kertaan tieteellisesti todistettu (jopa niin, että valelääke on toiminut vaikka ihmiset ovat tienneet sen olevan valelääke) joten ehkä tästä voi olla apua kiinnittymiseen tai jotain. :)

Voi mäkin haluisin ottaa vaan rennosti niinkun Beisla, mutta hittokun en pysty. Ajattelin joskus, että heti kun lopetan pillerit niin lapsihan siitä tulee! :D Vaan toisin kävi! Ja joskus jos unohtu pilleri niin olin aivan paniikissa, että nyt tuun raskaaks enkä voi vielä pitää sitä jne...

No oon "vasta" 22v ja elämää edessä, muttakun kuumeillu on suht pitkään (ainakin 3v) niin jotenkin nyt kun se mahdollisuus on niin innostuu liikaa :D Yritän ottaa lungimmin ja nauttia vielä kahdenkeskeisestä elämästä miehen kanssa :) Miehen sanoin "lapsi meille tulee, ihan sama mitä kautta" eli oma tai viimeisimpänä vaihtoehtona vaikka adoptio :)

Iltaa Naiset!

Onnea plussanneille, BB, silv ja masukki! Paljon liimaa ja tarrasulkia matkaan ❤

Pahoittelut negan saaneille ja tädin kohdanneille! Toivotaan ettei täti tule enää ☺

Täälläkin yksi kärsimätön! Tai oikeestaan on joka kierrossa vaihdellut vähän. Nyt tuntuu että haluisin vauvan hetitännenyt! :D
Varmaan johtuu siitä että oon tän kierron aikana ollu kahteen otteeseen katsomassa juuri laitokselta kotiutuneita vauvoja ❤ Yleensä mulle ei testit oo kaapista huudellu mutta nyt siellä tuo yksi testi on tänään huutanu testaamista! Vielä oon kuitenkin pystynyt olemaan testaamatta. :D

On. Oireita ei juuri ole ollut paitsi tänään oli ihmeellistä tunnetta mahalla. Ihan niin kun närästyksen tunne mutta alavatsalla. Voi kyllä myös olla merkki menkoista. Rinnat on välillä arat mutta se on mulle tavanomaista.
Jännää! Onneksi on vielä muutama yövuoro niin aika menee nopeesti, pystyn toivottavasti oleen testaamatta. Uskon että menkat saattaa miutenkin alkaa myöhässä koska ovis oli luultavasti muutaman päivän oletettua myöhäsemmässä tai jos alkaa ajallaan niin lutis jää lyhyeksi!

Tsemppiä muille piinaajille! Ja plussa puhalluksia! Puuuh ++++
Hipsutin kp 26/28 (26-33) yk 8

Heippa!

Kyllä ne mun menkat ihan normaalisti tuli, alkoivat vain oudosti. Mä nyt päätin että en halua et mun koko kesä menee tällä fiiliksellä mikä mulla just nyt on, niin yritän saada vauva - kuviota pois mielestä. Pidän nyt siis taukoa täältä, voi olla et välillä tuun jotain vilkaisee tai tykkäämään. Yritys jatkuu entisellään ja tutkimuksiin ollaan menossa mutta en kestä enää tätä ainaista pettymystä. Joten täällä lähti yk18 käyntiin.
Älyttömästi plussatuulia tänne jokaiselle ja katsellaan myöhemmin! <3

Takaisin