Raskaaksi 2015

Silvergrinda mä poltin ennen plussaa aika paljoniin. Välillä meni jopa aski päivässä. Kun sain plussan niin samana iltana jo lopetin. nyt siis neljäs päivä ilman ja kyllä röökin haju etoo aika kovasti. Mun mies on alkoholin suhteen nyt jopa yllättävän ehdoton edes pientä suullista en saisi maistaa. Ei sillä että mieli tekisi mutta kaverit ihmetteli juhlissa kun entinen viinin suurkuluttaja ei voinut edes maistaa kun "oli kuskina" :grin

Vanhanajan raskaustestit kuulostaa hauskoilta! Jään innolla odottamaan jo plussanneiden tuloksia :grin

Mä kans poltan yhä. Pari kertaa oon yrittäny lopettaa, mut eihän siitä mitään tullu. Raskausaikana omatunto kolkuttaa niin kovin, etten pystyis edes yhtä henkosta ottaa, et kauhulla odotan niitä vierotusoireita :confused: oon pikkuhiljaa vähentäny ja nyt muutaman päivän tullu tupakasta aika inhottava olo ja kuumeessa ei tehny yhtään mieli, nii on hiukan helpompaa. Muutenki ihme oireita ollu, ku menkkaolot jatkuu mut vuotoa ei oo enää. Tänää ja eilen vihlo ja poltteli vattasta siihen malliin et oli pakko tarkistaa tuleeko verta, mut eipä tullu. Huimaa tosi paljon ja muutenki vähän ihmeellinen olo koko ajan. Mut pistän kuumeen ja tän hetkisen kauheen yskän piikkiin nää kaikki. nni kp9

Mäkin lopetan tupakan polton kun plussa tulee. Tänä aamuna ei vielä ainakaan :( No ensi viikolla uusiks, joskus loppuviikosta :)

Aatelkaa jos voikukanlehdet toimis oikeesti nii samalla kun siivoo rikkaruohoja pois nii saa r-testin ilmaseks :D ja olis kyllä luonnolle parempi ku kaikki pylly pystyssä keräilis niitä eikä käyttäisi niitä pahvilappuja.laughing7

Onpas hauskoja testejä ollu teillä, harmi ettei toiminu halutulla tavalla ;)

Plussanneille isosti onnea <3

Juhlia juhlittu ja työt hoidettu. Täti pakannut kamansa.
Ovista kohti mennään, toivottavasti ;) en oo ees ihan varma mikä kiertopäivä menossa.

Plussatuulia kaikille! :)

Meritähti kp6/29

Ääää pää hajoo tähän vauvakuumeeseen niinkun varmaan monella teillä täällä :D tuntuu että elämä pyörii vaan vauva-ajatusten ympärillä ja jokapuolella lapsia ja raskaanaolevia! Mä tahon sen plussan ja vauvan nyt heti! :( Sori avautuminen, mutta takas suomeen tultua alko heti ajatukset taas pyöriin tässä kun koneessakin oli niin ylisöpöjä pikkusia. En malta odottaa että joskus päästäis matkusteleen pienenä perheenä <3

Nyt jukoliste ne simpat tarttukoon oikeeseen paikkaan ja vauhdilla joka iikalla ;)

Ja masukilla selvä haamu, varovaiset onnittelut!

Kp 3/27 yk3

Masukille onnittelut myös plussasta! :)

Tää ny käy tääl vaan huutelemassa sillon tällön nopeesti.. Jotenkin on vähän yritys lopahtanut.. Ja tää varmaan kirmaa suosiolla sinne kesälaitumille.. Oon jopa harkinnu jonkin näköstä ehkäisyä mut sitä nyt ei oo viel hommattu.. Ja nyt varmaan vois sanoo että tjottaillaan.. :)
Hyvillä mielin kuitenkin :)

Käyn kuitenkin lueskelemassa teidän juttuja :)

Plussa tuulia puhallan kuitenkin kaikille ja toivon että teistä jokainen saa ens vuonna nyytin syliin! :)

Takaisin