Raskaaksi 2015

Käy kuitenkin kertomassa välillä kuulumisia bb :) Ja minä taidan käydä kyyläämässä siellä helmikuisessa teidän jutustelua oloista ja fiiliksistä ;)

Jm kuulostaa taivaalliselta! :D

Hahaa pääsin murheen alhostani, kun heitin koiran kanssa lenkin :D ei jaksa märehtiä, kun on niin upea ilma ja kaikki muuten niin hyvin :) miten niin pms-oireita..? :'D

Bb,tottakai sä saat ja sun pitääkin olla mielettömän iloinen,onnellinen ja tohkeissasi raskaudestasi! :)
Minun kommenttini oli tarkoitettu noin yleisesti. Että on kiva että raskautuneetkin täällä juttelevat,kunhan muistaa että muut täällä vielä yrittävät ja välillä voi vielä omaa odotustaan odottavilla tehdä kipeääkin vaikkei kenekään muun raskaus olenkaan itseltä pois. Sitä tarkoitin tahdikkuudella.

Nyytti, olen samaa mieltä että mukava kun jo raskautuneet jaksavat täällä vielä jutella, mutta juurikin tahdikkaasti :)

Tässä kun olen noin 1,5 vuotta täällä jutustellut niin on kyllä vetänyt mielen hieman matalaksi ja vihaiseksi muutama tapaus, jotka ensimmäisessä kirjoituksessaan tähän ketjuun ilmoittavat ensin liittyvänsä keskusteluun, sitten kertovat juuri plussanneensa ja vielä kaiken päätteeksi kehuvat olevansa niiiiiin helposti raskautuvaa sorttia. Näistä tyypeistä on heti huomannut ettei olla paljoa ketjua etukäteen viitsitty seurata ja olla huomaavaisia muita kohtaan kun on vaan pitänyt omaa onnistumistaan päästä hehkuttamaan :( Ja tässä en siis tarkoita ketään teistä, jotka täällä nyt juttelette vaan muutamia ihmisiä, jotka ovat käyneet vain kääntymässä.

Muokattu viimeksi:
Ymmärrän kyllä ja moni täällä on odottanut todella kauan.. haluan vaan että kaikki plussaatte :) kyllähän musta tuntuu hölmöltä täällä mitään puhua mut ei oikein ollut muutakaan paikkaa onneksi sain kaverin tonne puolelle jo niin ei tarvii menettää omaa järkeään näitten ajatusten kanssa :) en oo ees kertonu ku miehelle ja teille ja parhaalle ystävälle. Ja miehestä nyt oo mitään hyötyä juttelukaverina ja ystävällä on 2 alle nelivuotiasta pitämässä huolen ettei ehdi paljon höpötellä ja sit olitte vaan te. Enkä tahdo muille vielä näin hirmuisen aikasessa vaiheessa kertoakaan :) mut eiköhän toi helmikuisten puoli ala täyttyä pikkuhiljaa :) ja sinne saapi ihmeessä tulla kattelemaan meidän löpinöitä! Toivottavasti moni teistä pääsisi myös sille puolelle itsekkin..

BB 4+0 kp 29/29 dpo 14

BB, mullakaan ei ole näille aiheille oikein juttukaveria, joten ihan huippua täällä päästä höpisemään :) mies ei jaksa ymmärtää näitä juttuja ja mun höyryämistä :D ne harvat lähipiiristä jotka meidän vauva-toiveesta tietää ei enää koko asiasta kysele kun ei ihan heti tärpännytkään...

Nyt kaikki plussatte ja täytätte ton helmikuisten osaston! :D mulla on seuraavasta kierrosta hilkulla että oisko mahis helmi- vai maaliskuisiin :)

Lauruskaah, oisko joillakin vaan tarve käydä hieromassa omaa onnistumistaan meidän "epäonnistujien" naamaan... Tai sitten eivät vaan tajua omaa tahdittomuuttaan. En tiedä.

Muokattu viimeksi:
Siis oon mä kertonu miehelleni ja sille parhaalle ystävälleni ja teille ja nyt tosiaan sain sen yhden kohtalotoverin tonne helmikuisiin.. jotenki en ymmärrä miten vihamieliseksi ihmiset alkavat kun toinen ei tarkota kenellekään mitään pahaa, mutta tosiaan siirryn pois kun tuli viesti oikein selväksi nyt.. on tässä muutenkin itkuherkkä ni tulee paha mieli itelle tämmösistä jos saa muille huonon mielen... Oon tosiaan pahoillani tästä että ei ollut mulle paikkaa missä puhua ja kerroin tunnoistani tänne.. enpä tee samaa virhettä enää..

Ja ettei tuu kenellekään epäselväksi niin olen lukenut tätä ryhmää tammikuusta asti ja itse aloin kirjoittamaan maaliskuussa tänne kun uskaltauduin lynttäytyä mukaan juttuun....

Siis bb älä nyt ainakaan minun takia lähde, sillä sinusta ei nyt ollenkaan ole puhe!!! Minä en ainakaan ole sinun puheista millään tavalla loukkaantunut, päin vastoin! Aiheen vierestä vaan tuli mieleen muutama tällainen epäasiallinen tapaus :(

Toivottavasti kellään ei tullut paha mieli kun suoraan aloin kirjottelemaan vasta kun aloin testaamaan.. Lueskelin aika pitkään tätä ketjua, mut en vaan aikasemmin uskaltanu mukaan. On kyllä itselläkin kokemusta siitä mitä yrittäminen on ku ei onnistu, eksän kans yritettiin vuos tuloksetta ja osittain sen takia tuli ero. Vaikka vuos onkin lyhyt aika, oli aika piinaavia kuukausia. Sillon en ees mihinkään foorumille kirjotellut, vaan ihan yksin kävin asioita läpi ja masennuin.
Mut nyt kunhan kierto palais, niin tarkoitus on yrittää toista lasta. Olis mukava osallistuu jännäilyyn tässä ketjussa, jos vaan huolitte mukaan. Jos alkaakin venyä raskaaksitulo ni ei sit jäis ihan yksin.

Joo tosiaan mun kommentti oli niille ketkä ei oo aiemmin kirjoittanu tänne sanaakaan ja tulevat vaan ilmoittamaan raskautumisestaan ja onnistumisestaan.

Ja mun mielestä bbn hehkuttamisessa ei edes ollut mitään pahaa, mäkin hehkutin aikoinaan vähän samalla tavalla jopa. Josko jollain ollut vaan huono päivä? :o

En tiiä tuli vaan sellanen olo ku oon puhunut avoimesti tässä oloistani ja tunnoistani ja raskautumisestani ja sit tuli sellainen kommentti niin tuli vaan olo että oon nyt ollut lörppäsuu koska en ole lainkaan tajunnut ja tosiaan pahoitteluni siitä.. kai tässä on muutenkin pää ihan ku marakassi ja hormoonit heittelee ja itkettää ja naurattaa ja mieli viskelee suuntaan ja toiseen. Mut tosiaan nyt hiljenen en kommentoi enää asiaa.

Joo sain haamuviivoja rtestiin, mut sit ne hävis.. Eilen tein taas ihan puhtaan negan. Mietinkin ehkä tänne et oisko ollu ovis sit sotkemassa kun kuitenki ovistesteihi sain melko vahvoi viivoi samaan aikaan.. No ei voi tietää. Tosin jos vajaa parin viikon pääst alkais kk ni sithän se varmistas sen oviksen.. Sekavaa ku ei tiiä kierrosta mitää :rolleyes::confused:

Muoks ja hyvä et ei oo kukaan loukkaantunu miun kirjotteluista :)

Bb: minäkin tiedän ne tyypit joista mm larissa mainitsi, etkä sinä todellakaan kuulu siihen joukkoon :) mä ainakin haluan kuulla kuinka teillä jo raskautuneilla menee, se nostaa vähän niinkun omaakin mielialaa että jes, minäkin oon joskus vielä yksi noista joka saa kertoa omia kuulumisia tänne aika ajoin :)

muutama sellainen tyyppi käynyt täällä tän vuoden aikana mitä mä oon seurannu, lähinnä vaan ilmoittamassa että "lälläslää näin miehen paskaset kalsarit ja paukahdin paksuks, onnee teille luuserit" -tyyppisesti..

Mannikka, onpa kyllä kurjaa kun on tuollainen epäselvä tilanne :( Mutta toivotaan parin viikon päähän sulle joko vahvaa plussaa tai menkkoja!

Ps. Mulla on muuten kokemusta tuosta, että netin halpis r-testit reagoi ovikseen! Luulin, että ovis oli ollut normaaliin aikaan. Luulin testaavani dpo 10 ja sain roskishaamun r-testillä. No ovis olikin vasta silloin päällä (noin kp 23) ja menkat tuli sitten noin viikon myöhässä.

Takaisin