Raskaaksi 2015

Voi bb :D :D :D
Tee uusi testi su, varmaan on jo tummempi sillon. Tai kipsi hakemassa digitaalinen. Sillähän siitä pääsee ja saa miehellekin kerrottua! Ihania aamu-uutisia :)

Heippa taas kaikille! Täällä muutamia "tuttujakin". Gatusa:lle hirveästi onnea tytöstä!!!!

Beneathbeautiful: selvästi kaksi viivaa! Itse sain tytöstä samanlaisen. Onnea! ❤️❤️

Täällä kuumeilee 25 v nainen( ja 30.v ) mies pirkanmaalta. Meillä 6/2014 syntynyt tyttö. Minulla PCOS, vaikka olen hoikka ja omaan suht terveelliset elämänäntavat. Tyttö sai alkunsa yk 9 ja yk 4 lääkekierrosta. Lääkkeinä popsin teroluttia ja clomifemia. Nyt menossa yk 2 lääkekiertoa. Ilman ehkäsyä ollaan oltu siitä asti kun tyttö syntyi.

Muoks: omaanapaa, nyt menossa kp 16/? Tänään ovistestiä kehiin jos tästä kierrosta tärppi tulis sais tää mamma mailmanparhaan synttäri lahjan.

Muokattu viimeksi:
Ilpuri.. mulla on digitaalinen mut kaadoin noi aamupissit jo veke en tosiaan uskonu yhtään saavani mitään viivaa.. istuin unenpöpperössä vaan vessalattialla viis minsaa ja sit toi alko ilmestymään ihan testiajan puitteissa ja katoin vaan ja hieroin silmiä että "onko toi viiva vai nukunko mä?" nyt tekis mieli itkee tai oksentaa en tiiä outo tunne... Pelottaa !

Tervetuloa takaisin kizu, ja kiitos ilpuri ja kiitos myös aphrael... <3

Ja lucky joo mulla on protestiallergiakakkapissijä kääpiöpinseri :D ihana rotu kaikin muin tavoin mutta ei ton takii..

Kerttu ja mariska, kiitos <3 en usko tätä vieläkään.. uskon ehkä sit ku digissä lukee jtn.. ja en haluu siirtyy yksin tonne helmikuisiin... Mul ois la 1.2.2016 apuaaaah.. xD huhhuh.. oottelen täältä jonku mun mukaan eka eli alkakaa nyt muutkin plussata !!

Oi ihanaa Bb :) onnea hirmusti! Mä koitan plussata tässä kohta niin päästään yhessä helmikuisiin :D

On. Viime maanantaina oli gyne aika, kuukauden joutuu oottaan ennen ku tulokset tulee.. Tallettelut on ollu kunnossa, ois hyvät mahikset plussata. Jotain oireitakin huomannu (tai ainaki kuvitellu). Ovulaatio tais olla joskus viikko sitte. Vielä joutuu oottaan ennen ku pääsee testaan.

Näin siinä käy kun unenpöpperössä kirjottelee niin ei tiiä mitä ajattelee.. Siis mulla pitäs menkkojen tulla vasta 1.6 eikä ens maanantaina niinku aikasemmin kirjotin :D

Tummuu tummuu.... Viimisin vielä testiajan puitteissa. Mie nyt lätkin näitä toisia kahtia viivoja ko muuhun niitä saa :D

Liitteet

• WP_20150522_003.jpg
    WP_20150522_003.jpg
    907.9 KB · Katsottu: 187
Täällä cb herkkä ovulaatiotesti tehtynä, eipä hymyillyt. Kuinkakohan pirun pitkä tästä kierrosta on oikein tulossa ??

Taikatuuli, ihana neuvolantäti teillä tosiaan. :)

Aphrael, hienot on testit sulla! :grin :wav

Bb, paljon onnea, niin se vaan kävi! :grin :wav

Kiiitos vaan kaikille ihanille täällä.. <3 oon ihan halolla päähän lyöty.. en luota tähän viel ennen sunnuntaita.. jotenkii jännittää ku aattelin kertoo miehelleki vasta sunnuntaina ku sen poika tulee nyt viikonlopuksi ja en haluu et se saa sit tietää vielä.. mitenkähä mä osaan pitää pokerinaamaa.. lähetin kuvan testistä parhaalle ystävälle ja oon menossa nyt siellä käymään.. en osaa pysyä yhtään nyt aloillaan.. onneks on sentään vapaapäivä.

Bb: onnea! Plussan päräytit! On se toisaalta aika huvittavaa ku meet aamulla päästää koiran pois kodinhoito huoneesta ni ei näy eikä kuulu koko koiraa.. huomaat että on Kylppärin ovi auki. No meet eteenpäin ni sellanen kamala hymy irvistys naamalla omalla pedillä koiralla et äiti mä taas tein sen! kylppärin tai saunan lattialla piiitkä kusi viiva... mut oikeesti on pitemmän päälle ärsyttävää. Joskus sillä oli tuo tosi pahana ni yritin että pidin pikku housuja jalassa sillä tai pojan vaippaa. Sen aikaa se piti ku oli touhunnut housut pois.

Takaisin