Niin, voihan suhde toimia vaikka seksiä olisikin vähän tai ei ollenkaan, jos se on kummankin osapuolen tahto. Mutta vähän hankalaa se on kun toinen haluais ja toinen ei. Ei munkaan puolesta sitä tarvitsisi olla joka päivä, ei edes montaa kertaa viikossa, mutta harvemmin ku kerran kuussa on ihan liian vähän...
En tiedä miksei mies halua. Oon pohtinut sitä että ollaan molemmat lihottu 20-30 kiloa, tämän meidän 10 vuoden yhteiselon aikana, niin siitä olen miettinyt että olenko mä miehen mielestä niin epähaluttava ettei siksi halua, tai voiko sitten hänellä itsellä olla joko ulkoisista syistä tai esim ihan fyysisen kunnon huononeminen takia sitten epämukava harrastaa seksiä. Sitten olen epäillyt sitä, että miehellä on toinen. Mutta tämä ongelma on ollut jo piiiiiitkään ja ollaan vaihdettu kaupunkiakin välissä.. ..tosin voihan niitä toisia naisia olla useitakin ja ne on voinut vaihtua... sitten oon miettinyt että olisko mies masentunut, mut ei sekään oikeen ole järkevä selitys kun ei se nyt kaikkia näitä vuosia ole masentunut voinut olla... oon myös miettinyt että mitä jos mies onkin homo. Mutta sitäkään ei sit taas oikein muut havainnot tue..
Mies ite kiistää kaikki mun "arvailut" mut ei kuitenkaan itsekäön osaa sanoa syytä.
Ensin se syytti sitä että hankittiin koira, nyt sitä että on lapsi. "Kun ei voi sängyssä olla ku tyttö nukkuu samassa huoneessa", jos ehdotan että nukutan tytön esim pihalle päikkäreille, niin voitas sängyssä peuhata, niin sit tulee "ei nyt jaksa/kerkee, pää on kipee, just söin ja oo ihan ähky," aina on joku syy miks ei. Vaikka kuinka tekisi tilanteen otolliseks ja täydelliseksi ja kaikki häiriötekijät hoitaisin pois, niin ei...