Raskaaksi 2015

Larissa sinä senkin kiusaaja! Mäki haluun tuota sun piirakkaa ja vaniljakastiketta!! näyttää nii herkulliselta :P

Äääääää puhukaa mulla järkee... Olis yks ihana malamuutti tiedos ja sitä mulle tarjottiin... Oon sitä ihaillu sen syntymästä lähtien mut ei oo ollu mahdollista ottaa kun asutaan rivitalossa.. Nyt kumminkin muutaman viikon päästä muutto omakotitaloon tiedossa joten....... Äääääää!!! <3<3<3
ImageUploadedByVau Foorumi1432231009.973671.jpg

Silv, eikö nyt olisi loistava tilaisuus ottaa malamuutti, kun muutatte ok-taloon? :) Tietty se tulisi vaatimaan paljon liikuntaa ja aktivointia kun on köyttökoira.. Ihana joka tapauksessa! <3

Silv mä en vaan osaa puhua sulle järkee tommosessa asiassa. Koirat on vaan nii ihania <3 kaveri kasvattaa malamuutteja ja huskeja! <3 ne on niin ihania! Ja omakotitalo ois kyl aivan ihanne ympäristö tommoselle pienelle temmeltää <3
Tää järjen puhuminen ei tainnu onnistua ainakaan multa :'D
Tai järkeehän mä puhuin ku innostuin sun puolesta ;)

Tyttötiikeri, toivottavasti mies suostuu talletteluihin! Ja toivottavasti muutenkin saisitte makkarin puolelle vähän enemmän eloa. :wink

Larissa, tosi herkulliselta näyttää piirakka. Ja kunnon annos vaniljakastiketta kuulostaa kanssa hyvältä. :p

Silv, on hän vaan niin suloinen! Että ei multakaan järkipuhetta oikein irtoa, sori.. :shy:

Starling, Onnea!

Jasmi, Mullakin tulee niitä "valkoisia kökköjä" eli proppuja tuonne risoihin ja ne on kyllä jostain tosi syvältä..

Larissa, Aivan ihanan näköistä piirakkaa sulla! Pitääkin ostaa raparperia (kun meidän pihaan levisi jostakin vadelma ja jätti alleen meidän muutenkin vähän heikkohappisen raparperin), että saa tehdä piirakkaa joku päivä..

Lume, älähän vielä heitä kirvestä kaivoon! Mulla tuli ehkä teelusikallisen verran ruskeaa vuotoa yhden päivän aikana siteeseen asti ja silti plussasin.

Täällä käy keskustelu edelleen vilkkaana! Käyn jatkuvasti lueskelemassa, mutta kommentointi on näköjään jäänyt. Teidän juttuja on kuitenkin niin kiva lukea, että tykkäilen sitten taustalta vaan. :)

Paljon onnea plussanneille ja tsemppiä piinailijoille! Ja valtavat pahoittelut km:sta Kyfi86:lle.

Täällä on tänään rv 7+4 ja pahoinvointikin on tullut tutuksi. Kerran oon vain oksentanut, mutta monesti on ollut tosi lähellä. Matkapahoinvointi on kasvanut ihan hirveäksi! Onneksi viikon päästä pääsee kesälomalle eikä tarvi jännittää, pystyykö olemaan töissä yökkimättä vai ei.

Voi ei Silv IHANA! Malamuutit on niin ihania!

On. Eipä taida mieheltä herua. Eipä taas v*ttu yllätä yhtään... alkaa kyllä kypsyttää tää meininki. Vaikka ei vauvakuumetta oliskaan niin silti, tää kerran kuukaudessa max 5min seksihetki ei vaan riitä mulle. Ei riitä. Mitä hittoa mun pitäs tehdä?!?!? Tää ongelma meillä on siis ollut jo vuosia, mutta tuntuu että määrä vaan vähenee. Nyt saattaa olla yli kuukausikin väliä pupilujen välillä ja sit ku sitä on niin koko homma on hetkessä ohi. Esileilkeineen koko homma on ohi jossain, no ehkä 15 minuutissa, itse akti kestää varmaan 3 min... Ja lisäks musta on nöyryyttävää jatkuvasti itse yrittää tehdä alotetta, ja aina tulla torjutuksi. Ahdistaa ja vituttaa tämmönen. En tiedä onko tää ihan tyhmää.. Mut kyllä seksi on mille tärkeää ja se on musta ihanaa ja kivaa! Ja ihan oikeesti huomaan olevani niin puutteessa että kuolaan sitten kaikkia hyvännäkösiä miehiä joita nään. Tai silleen, tulee kaikkia ajatuksia, harvoin ihastun muihin miehiin ajatuksella "ton kanssa haluan elää elämäni" vaan lähinnä "ton kanssa kun pääsis hommiin!" Ja luulen et se johtuu ihan vaan siitä tai ainakin suurimmaksi osaksi siitä kun ei omassa suhteessa ole sitä seksiä... Ja ihan oikeasti pelkään et vielä joku kerta kun oon viihteellä ilman miestä ja sopiva tilaisuus tulee, niin teen jotain tyhmää jonkun toisen kanssa....
Miten tämmösen asian voi ratkasta jos toinen ei vaan halua ikinä?!?!?!?

Silv ihana olis ♡

Lume bongasin karlin tuolta facen sukkaryhmästä ;) säki oot kova kutomaan?

Tyttötiikeri, ymmärrän täysin sua. Seksi vaan on iso osa suhdetta, ainaki meillä. Nyt ittellä halut vähis raskauden takia mutta silti pyritään edes sen kerran viikkoon harrastaan seksiä, pisin väli meillä tais olla 3vk ja se oli kyllä yhtä tuskaa, kaikki liikkuva olis kelvannu. Ja sillon ku meillä meni huonosti niin hain huomiota muilta miehiltä flirttailemalla, kun sitä ei kotoa saanu. Naisellakin on tarpeensa..

Tyttötiikeri tiiätkö miksi miehesi ei oikein innostu petipuuhista? Kyllä noi sun tuntemukset on ymmärrettäviä. Itsekin varmaa kuolaisin kaikkien kaksilahkeisten perään. Kyllä seksi on mun mielestä semmoinen asia että jos se ei toimi niin ei toimi suhdekkaan kunnolla. :sour: Huom. Vaan mun joillakin voi toimii ilmankin

Niin, voihan suhde toimia vaikka seksiä olisikin vähän tai ei ollenkaan, jos se on kummankin osapuolen tahto. Mutta vähän hankalaa se on kun toinen haluais ja toinen ei. Ei munkaan puolesta sitä tarvitsisi olla joka päivä, ei edes montaa kertaa viikossa, mutta harvemmin ku kerran kuussa on ihan liian vähän...

En tiedä miksei mies halua. Oon pohtinut sitä että ollaan molemmat lihottu 20-30 kiloa, tämän meidän 10 vuoden yhteiselon aikana, niin siitä olen miettinyt että olenko mä miehen mielestä niin epähaluttava ettei siksi halua, tai voiko sitten hänellä itsellä olla joko ulkoisista syistä tai esim ihan fyysisen kunnon huononeminen takia sitten epämukava harrastaa seksiä. Sitten olen epäillyt sitä, että miehellä on toinen. Mutta tämä ongelma on ollut jo piiiiiitkään ja ollaan vaihdettu kaupunkiakin välissä.. ..tosin voihan niitä toisia naisia olla useitakin ja ne on voinut vaihtua... sitten oon miettinyt että olisko mies masentunut, mut ei sekään oikeen ole järkevä selitys kun ei se nyt kaikkia näitä vuosia ole masentunut voinut olla... oon myös miettinyt että mitä jos mies onkin homo. Mutta sitäkään ei sit taas oikein muut havainnot tue..
Mies ite kiistää kaikki mun "arvailut" mut ei kuitenkaan itsekäön osaa sanoa syytä.
Ensin se syytti sitä että hankittiin koira, nyt sitä että on lapsi. "Kun ei voi sängyssä olla ku tyttö nukkuu samassa huoneessa", jos ehdotan että nukutan tytön esim pihalle päikkäreille, niin voitas sängyssä peuhata, niin sit tulee "ei nyt jaksa/kerkee, pää on kipee, just söin ja oo ihan ähky," aina on joku syy miks ei. Vaikka kuinka tekisi tilanteen otolliseks ja täydelliseksi ja kaikki häiriötekijät hoitaisin pois, niin ei... :(

Lume, pienet rodut on toosi huonoja oppii sisäsiistiksi.. nimimerkillä 6 vuotiaan sisälle merkkailevan ja kakkivan kääpiöpinserin omistaja.. niil on nii pieni rakkokin että edes aikuisiällä välttämättä jaksa yön yli olla. :/ kärsivällisyyttä vaan peliin :) jjospa se oppisi pian !

Tyttötiikeri, kuulostaa inhottavalta toi sun tilanteesi. Toivottavasti sille löytyisi joku ratkaisu tai sit löytäisit uuden miehen joka jaksaa touhuta lakanoiden välissä !

Takaisin