Raskaaksi 2015

Joo en mäkään käsitä miten voi tulla "vahingossa" raskaaks.. :D

Ja larissa aah täällä kans luvassa tänään raparperi piirakkaa ja kiisseliä :P

Beisla, testasin tänään aamulla malttamattomana - negatiivistä näytti. :sad001

Kävin tänään sitten "hakemassa" raskaushormooneja ystäväni luota, hänelle tehdään suunniteltu sektio maanantaina :Heartred Josko sillä olisi jotain vaikutusta omaan plussaamiseen. :wink

Kyfi, hienolla asenteella eteenpäin!!

Beisla, kyllä se taidan olla minä joka stressaa enemmän, näin jo untakin että mulle soitettiin että poika on kadonnut siellä reissussa..

Mimillä ihania ultrakuulumisia <3

Gatusa, onko siellä jo kovakin myrsky päällä? Melkoisia lukemia luvattu!

Nuuhku, oon kans miettiny että melkoista millipeliä tää tiineytyminen kyllä...

Tansku, hauska tutustua ja tervetuloa, toivottavasti plussaat pian! :)

Junibea, meillä ainakin citymarketissa on sitä mehua!

Silv, hienoa että sait lääkärin aikaa :) saa hommat eteenpäin!
Mimmu, hauskaa reissua! Oon kerran menny bussilla Italiaan, oli kyllä elämys sinänsä se pelkkä matka :)

Joo ostin ton yesno testin. Ja on mulla keltarauhas hormoneja kotona.

Mä en vaan luota täysin testeihin kun mun äidin raskaus ei niistä näkynyt. Vasta verikokeessa sai tietää. Niin haluan kyllä verikokeet ennen kuin ne aloitan.

Tänään kyllä ollu vähän oksu olo...

Silv jeee!! Ihanaa kun sait soittoajan ja hommat alkaa pikkuhiljaa etenemään!! :)

Ilpuri tiiän tunteen kun sitä toivois että muuttuis kodinhengettäreksi mutta en vielä ittekkää oo löytäny sitä piilevää puolta ittestäni. Jospa tässä joskus sitten mustakin tulis emäntä jonka koti kiiltää ja pulla tuoksuu. Hahahah, en tosin jaksa uskoa että sitä tulee tapahtumaan :'D että et ole yksin tuon "saamattomuuden" kanssa. Mutta tuo alakuloisuus sais mennä hus hus pois sieltä <3

Ilpuri ja MindiS, mussa on kyllä hitusen niitä kodin hengetär- geenejä sillä tykkään leipoa, laittaa ruokaa ja möyriä kasvimaalla. Mutta se siivouspuoli... Ikinä ei taida koti kiiltää :'D musta on ihan normaalia ja sallittua olla välillä saamaton!

Ps. Hyvä että ne kilpparikokeet on sulta Ilpuri jo otettu :)

Muokattu viimeksi:
Larissa jospa mäkin alkasin tuossa syksyllä sit harjotella leipomista ja ruoanlaittoa :D tukin sit tän foorumin onnessani mun kokkaus kuvilla :'D
Vai pitäiskö mun larissa suosiolla tulla sun oppiin hetkeksi harjottelemaan ees sitä kokkausta ;)

Haha äläs nyt MindiS :D en minä sanonut, että osaisin hyvää ruokaa laittaa, ruokaa vaan :D ;) Tekemällä sitä näemmä oppii :)

Nennaa, aikamoinen sun exmies ollu ku pyörittäny kahta tolleen.. :/ ei vaan voi käsittää ihmisten motiiveja tollaiseen..

Sofieemilia toivotaan että ovis ois vaan jääny miettimään ja pääsisitte jännäämään tässäkin kierrossa :)

Lume, jospa se sieltä selviäis pian että onko täti vai 9kk mahankasvatusoperaatio ;) toivotaan jälkimmäistä!

Junibea, toivotaan että oisitki raskaana ;) ettei tarviis mennä tutkimuksiin. :) Ja tiedän tunteen ku sen vauvan haluu nyt eikä joskus.. vauvakuume on ihan järjettömän vahva tunne.. huoh.

Silv, pupuvauvoja awww! Toivotaan että pupuilut ois poikinu nyt siulleki tulevan plussauksen! Siellä se toivon mukaan kiinnittyy paikoilleen ;)

Nuuhku, älä luovuta ! Tai jos luovutat niin toivotaan että sit ylläriplussaat heti nurkan takaa ! <3 ja juu tosiaan oma dpo tänään vasta 10 että huomenna testaan aamupissasta, toi eilinen oli joku mielenviiraus..

Taikatuuli, kivaa että pääset ylimääräiseen "ultraan" jospa siellä pikkuinen viuhtois menemään! Eikä meistä tarvii luopua :) melkein vois siirtyä plussattuaan sinne jonnekin raskaaksi 2015 ryhmästä raskautuneet vai oliko sellanen olemassa vai keksinkö päästäni jo näitä xD

Beisla, niin eiköhän sinne porukkaa lisää pukkaa pian :) tosin en usko vielä sinne siirtyväni piankaaan...
Parvekkeen kesäkuntoon laitto on kivaa itsekin ostin kivan pöytäryhmän ja maton ja kukkia ja lyhdyn jne. :) kivalta näyttää kun aiemmin oli vaan joku ikivanha jakkara parvekkeella.. :D

Muurahainen, minä ostin tuota samaista greippimehua! Testiin menee kun se rybb&deckers oli jotain ihan kamalaa..

Mimi, ihania uutisia ultrasta :) <3 onnea!

Larissa jospa se sun tuhru onki sitä kiinnittymistä? Sul oli raparperipiirakkaakin sielä ääääh kuolaan täällä :)

Nuuhkun avautumiseen vielä :/ en ymmärrä miksi ihmiset ei voisi vaan raskautua jos haluavat kun on niitä jotka ei halua ja raskautuu ja menee ihan pilalle lapsuus ja on sosiaalihuolto ja on vaikka mitä... :( miksi ne ei voi raskautua jotka enemmän kun ansaitsisi sen!! Tätä oon miettiny monesti enkä puhu itsestäni vaan monista muista lapsettomista niinku esim. Oma (kummi)tätini joka ois enemmän kun ansainnut omia.. hän on nyt tyytynyt sit eläinvauvoihin sen jälkeen..

Tervetuloaa Tansku, harmi kun testi oli nega kuulosti jo hyvältä kun oli myöhässä täti.. jospa olikin vielä liian aikaista testata ;)

nyt en tiiä jäikö joku välistä mut yritin muistaa kaikkia piti eka viesti laittaa edeltä jos oiski taas hävinnyt bittiavaruuteen!

Mindis, se on niin ärsyttävää kun kaikki kaverit kokoajan puunaa ja laittaa ja löytää jotain outoja pesuaineita mitä suosittelee ja minä oon että täh? ! :D mutta kaipa sitä pikku hiljaa. Me on rakennettu talo joka ei ole vielä valmis ja eletään viel remontin keskellä, niin voi olla et se ei oikein sekään motivoi kauheesti kun rakennuspölyä, työkaluja, paneelit ja laminaattipaketteja lojuu jokapaikassa.

Larissa, mä oon just sun juttuja kadehtia lukenut, edelleen oot mun kodinhengetär - idoli :D

Mä oon mun mielestä ihan hyvä leipomaan ja sit teen hyvää ruokaakin mut me tykätään hyvin erityyppiset ruuasta mun miehen kanssa et se vähän aina luo haasteita. Ja meillä on eri tyylit kokata. Sekin siis tekee paljon ruokaa meillä. Varmaan suurin osa meidän riidoista liittyy ruuan laittoon. Onneksi se ei leivo! Mut kyllä sen tekemä ruoka on tosi hyvää, ite tykkäsin vain hifistellä välillä :)

Kodinhengettäryydestä keskusteltu paljon myös :) itse koen olevan ihan hyvää vaimomatskua. :D kokkaaminen on ihan lemppari"harrastus" ja leipominen menee ihan samoilla viivoilla. :) ja mies on sellanen et vois syyä vaikka hevosen mut ei liho grammaakaan joten siihen on hyvä upottaa kaikki eväkset :D inhoon tiskaamista ja pyykkien laittelua mut onneks miehen useimmiten saa ainakin suostuteltua auttamaan noissa :D alkanu oppia tavoille pikkuhiljaa..! Tosin kaikki muu hifistely ikkunan pesu yms jää kyllä omille kontolleni. :)

Häiritsevää kun tänään koko aamun ja päivän ollu vähän oksettava olo. Ja etova. Ja siis tää maku suussa on kamala vaikka pesen hampaat. Tuntuu että kaikki paino ois menny alamahaan ja turvottaa kun vähänkin syö. Kaikki oireet vois viitata raskauteen mutta en halua kyllä millään tavalla itseäni ruokkia sillä ajatuksella kun on petytty niin monta kertaa.

Voihan nää kaikki johtua vaikka mistä muustakin :)

Lume, eilen poimin roskiksesta haamun tosin en saanu sitä kuvaan näkyviin.. mulla on vasta dpo 10 menossa.. huomen aamuna seuraava testikokeilu.. :S

BB ja lume plussaa ;) oireet on niiiiin sitä itteään ja Lumehan sai jo haamun aiemmin ja saiko BB:kin? ;)

Ilpuri älähän nyt sinäkin :D meillä on kämppä aina ihan hävityksen kauhistus ja remppaa on kesken sekä sisällä että ulkona :'D plus näitä mun "projektikasoja" eli neule- ja ompelujuttuja sekä kasvien taimia on ympäri kämppää :D

Takaisin