Raskaaksi 2015

Pisama, oho! Hyvä, että testasit ni ei jääny inseminaatio tekemättä. Täällä jännitetään sun kanssa!!

Beislalle myös inssitsempit! Taisitte onneks saada vielä toisen tän lisäksi, hyvä!

Piinailijoille jaksamista!

Liisu dpo 6

image.jpg image.jpg No nyt ei enää tänä aamuna pystynyt sivuuttamaan testaamista ja ei voi olla totta! Eikös tuo nyt ole plussa!? :) Mitään raskausoireita ei ole ollut toisin kuin silloin kuin plussa viimeksi pärähti tikkuun, päin vastoin menkkaoloja on ollut ties kuinka monta päivää. Olin jo valmiiksi ihan masis kun tuli tänään just tasan 2 kk km:sta ja olin varma, että seuraavaa plussaa saadaan odottaa vähintään sen verran kuin ekaakin. Mies löysi mut vessasta poraamasta ja kun se tajusi, että itkinkin ilosta, niin alkoi heti toppuutella kun viimeksi kävi niin kuin kävi. Toivottavasti opitaan molemmat olemaan huolestumatta ja nauttimaan tästä. Myönnän, että itsellänikin on aika iso pelko takaraivossa... Oon kuitenkin nyt just tällä hetkellä niin onnellinen! :happy:

Onnea Lumikello!

Nyytti ja Nuuhku, Täällä ihan tyypilliset tuntemukset tähän kierron vaiheeseen. Kaikenlaisia nippailuja ja rinnat kipuilee, pinna tiukalla jne. Mä lähinnä jännään alkaako menkat ensi viikon perjantaina vai lauantaina vai olisiko täti niin armollinen että tulisi vasta sunnuntaina kun la on ne juhlat..

Lumikello, ihanaa!! Onnea valtavasti :)

Täälläkin on miehellä kkm hyvässä muistissa vielä, tästä mahdollisesta kiinnittymisvuodosta kun kerroin niin näki että innostui, mutta samalla totesi jotain tyyliin että vielä kun saisi pysymään kyydissäkin,et siitähän ei takeita ole. Ja aiemminkin on sanonut et kumpa ei kävisi niin kuin silloin ym. Rankkaa se oli miehellekkin..
Voi kumpa aika nyt menis nopiaan!!

Junibea,minä myös :) aktiivinen en myöskään ehdi kyllä olemaan,mutta blogilinkkiketjuun käyn omani laittamassa jos jotain ehdin postaamaan ja seinää pläräilen ja osallistun keskusteluihin sen verta kun ehdin.OT:n jääny kyllä jo aikaa sitten, ei vaan ehdi.

Lumikello ihanaa!!! Ihan hirveesti liimaa ja tarroja pienelle matkaan <3 tässähän se plussa aalto hyvin käynnistyy!!! :)
Eläkä huoli siitä oireettomuudesta vaan nauti! Ittellä oireet alko vasta 6+0 :)

MindiS 8+0

Lumikello, onnea niin kamalasti plussasta! Toivottavasti pieni pysyy tällä kertaa lujasti kiinni loppuun asti!❤ :)
Ja kiitos tuosta mp- linkistä, selvitti paljon :)

Joo tiedän olevani ihan hölmö kun pohdin mitä kymmenen vuoden päästä VOI tapahtua :D mut kerran ku se mielessä käväsee, niin kyllä se vaan mietityttää :(
Mut nyt keskityn tähän hetkeen ja elän täysillä tän kesän ilman vauvapohdintoja (tai yritän ainki) ja sit heinäkuussa alotetaan miehen kanssa kaikki mahdolliset vippaskonstit ja sit elokuussa jännäillään :) nyt kyllä toivoisin ett kierrot pitenis muutamalla päivällä, niin pääsisi suoraan oviksen aikoihin asiaan ;) :)

Onnea Lumikello, liimaa ja tarrasukkia matkaan! :) ♡ mullaki oli lähinnä menkkaoireita (pieni alamaha kipu pian oviksen jälkeen) ja plussa tuli eikä menkkoja ole näkyny :)

Nyt vasta ehdin pikaisesti laittaa viestiä. Ollaan matkalla Rantasipi hotelli Laajavuoreen Jyväskylään. :happy: Tehtiin varaus extempore aamupäivällä. Nyt on matkaa jäljellä n.tunnin verran. Meiltä kotoa on melkein neljän tunnin matka. Mukana on miun mies, isompi tyttö ja poika. Keskimmäinen lapsista meni kaverin luo yökylään ku siitä oli sovittu jo aikaisemmin.
Niinkuin arvelin, se lääkärissä käynti ei tointanut sen enempää ku et saikku jatkuu ens perjantaihin.:mad: Ei ole aihetta tutkia enempää ku siinä on se vanha vaiva, nivelkuluma.:mad: Tämmösiä turvotus/kipuilu aikoja saattaa tulla aika ajoin!
Hauskaa viikonloppua kaikille ja kirjottelen lisää maanantaina.:)

Takaisin