Raskaaksi 2015

Voi vitsi Junibea, upeita vaatteita! Oot kyllä tosi taitava, ja nuo kuosit on aivan syötävän ihania! Ottaisin ihan jokaisen vaatekappaleen meillekin ihan koska tahansa. :) Jos päätät alkaa myymään niin kerro ihmeessä!

Junibea, kauniita vaatteita oli! :) ihana että toiset osaa tehdä tuollaisia! Mä haluisin mut ei taidot riitä ollenkaan :D

Mymmelisti, toivottavasti seuraava testi onnistuu ja näyttää edelleen kahta viivaa! ;)

Haikaranyytti tervetuloa mukaan! Teillä ollut rankkaa pienokaisen yritys :/ toivottavasti plussa saapuis piakkoin teidän iloks!

Muurahainen, hienoo et ovuloit (lääkärille vois haistattaa pitkät :D) mut harmi ettei pupuilut oikeen sujunu! Mut voihan kerta tai kaks riittää ihan hyvin ;)

En ole myyntiin asti tehnyt kun en jaksa niiden verojen kanssa alkaa saikkaamaan.. Ja kankaat on kalliita + työllekin tulis asettaa hinta, niin mun makuun tulis liian kalliita vaatteita :oops: Meille pienks jääneitä ja omia joihin olen kyllästynyt olen myynyt. Juuri nyt on kirppiksellä noita myynnissä muiden vaatteiden seassa. Aika hyvin ovat menneet kaupaksi. Osan tiestysti jemmaan tulevaisuutta varten, mutta aika suuren osan olen nyt myynyt.

No voihan kökkö mymmelin testin kanssa! No ootetaan sitä päivän testiä! ;)

Murkku no olipas miehes nyt pikkasen tökerö.. Mutta voihan se tärppi siltikin tulla? Eiks nii :)

Mistä te näätte junibean tekemiä vaatteita? Mäkin haluan nähdä! :)

Nyyti sulla on kyllä ainakin niin tärppikierto kun olla ja voi! Syön hattuni jos tuo ei ollu kiinnittymisvuotoo! :) iik tääl on peukut pystyssä! :)

Ja tosiaan mites aphrael? :)

On. Tääl on ollu paripäivää kipuja kummallakin puolen mahaa.. Tänään ei oo vielä ainakaan ollu mutta odotukset on korkealla :) toivotaan parasta ja pelätään pahinta ;)
Mutta saatiin just tietää että päästään kotiin lähteen jo ens perjantaina tai lauantaina :) likalla on jo kova koti ja isi ikävä. Eilen porasi isille puhelimessa luuli että me ei mennä enään ollenkaan kotiin :D ja kysyi isiltä monta kertaa että tullaanhan me vielä kotiin :) joten jos me päästään perjntaina lähtemään niin ehkä sillon pääsen testaamaankin.. Jos siis edes aihetta ;)

Nyytti täällä oletettavasti dpo5 tai sit 6, en uskalla ääneen enkä kirjallisesti spekuloida mitään oireita. En jotenkin yhtään tippaakaan usko että ekalla tärppää oon niin varma että oottelen vielä monta kiertoa. Mut jännän äärellä täälläkin kai ollaan :) en ainakaan kiinnittymisvuotoa ole havainnut.

Oi mitä luomuksia Junibea! Ja kauniita malleja :)

Nyytti, ei kai tosta oo epäilystäkään!?

Täällä odotellaan klo 16!!!

Junibea on kyllä upeita luomuksia :)

Mymmelisti, voihan rähmä! mä lasken aina kymmeneen kun tikkua kastan, sanotaan ohjeissa mitä vaan! :)

Uus vauvalehti tuli eilen, ja siinä sanottiin että Suomessa on Euroopan 3. eniten lapsettomia, ja määrä vain nousee.... Ja että "keskimääräinen aika pariskunnalla odottaa raskautumista on noin kolme kuukautta." Nostipa fiilikset korkeelle -.-

Olipa kivoja vaatteita junibealla :)
Tääl myös jännätään mymmelistin testiä! Sais kyl varmistua plussaksi!

Mä just eilen laskin että missä mennään niin tänään ois kp30/30-38 eli varmaan kohta vois jo testata. Tai jos oottelis vielä sen 8 päivää josko täti tulis kuitenki kylään :D mieli mulla heiluu ihan järkyttävästi. Tuntuu et vähän väliä kilahdan jostain. Lähinnä raivoan vain oman pään sisällä, en ihan kaikkea viiti ulos päästää. Haluaisin vaan makoilla sohvalla ja olla tekemättä mitään, mut valitettavasti kukaan muu täällä ei sanomatta tee niin vähän väliä saa nousta ylös..plääh. pitää taas murulle sanoa et yks nukkumis/vapaapäivä kiitos! Onneks viikon päästä pääsen viikonlopuks lomalle YKSIN!! Tai siis onhan mulla seuraa toki, mut lapset jää isin kans kotiin :)

Tervetuloa haikaranyytti! Ja tosiaan noista ovistesteistä. ... olen muutaman kerran aiemminkin jakanut kanssanne kuvan yhdestä omastani, laitan sen sinunkin nähtäväksi.

Murkku voi ei tiedän tunteen kun mies pihtaa. Siitä tulee kamalan paha mieli jos sattuu juuri otolliseen aikaan. Koita jaksaa ja toivotaan että aiemmat tallettelut tuovat tulosta!

Lumikelloko se oli joka niistä ilmoista kyseli... on ollut jo jonkin verran kp 9 asti. Siinä toinen syy miksi aloin jo silloin testailla. Ei tässä vielä mitään ole menetetty kun tosiaan ovis voi olla vielä tulossa(ihme jos 3. perättäinen kun pco ongelmaa) mutta vähän murkkumainen ongelma tuon miehen kellistämisen kanssa. Meillä on yleensäkin aika vähän toimintaa ja sitte stressaan sen ajoittamisesta. Ja tosiaan en tiedä oliko toissapäiväinen loppuun asti meneminen vain kertaluontoinen päähänpisto :sad001

Tässä haikaranyytille nyt tämä kuva. Omalla kohdallani tämä oli siis vielä nega (digillä varmistettu)

20150418_203441.jpg

Seuraavana päivänä tuli plussa

20150419_202716.jpg

Voi ei voi ei Mymmelisti! :Heartbigred onnea ihan miljoonasti!!! Olette kyllä niin tuon ansainneet. Lisätestiä täälläkin odotellaan.

Täällä meinas ovis mennä täysin ohi kun tulikin sitten tooodella aikaisin tässä kierrossa. Rupesin to kp 8 ihmettelemään kovaa juilintaa ja aikamoisia limoja. Onneksi tein ovistestin ja plussa tuli. Pe oli varattu ultra-aika mikä vaihtuikin sitten inseminaatioon. Onneksi marssittiin miehen kanssa molemmat aamulla klinikalle. Jännitti hieman limiksen paksuus kun oli vasta kp 9, se oli 6,5mm eikä lääkäri ainakaan tuntunut olevan huolissaan. No pari tuntia inssistä alkoi järkyttävä lihassärky, ja kun töistä pääsin kotiin oli kuumetta jonkin verran. Tällä hetkellä ei ole kuumetta mutta selkäsärky jatkuu, vou johtua oviksestakin. Toivotaan että tää kuumeilu ei nyt vaikuta mahdollisuuksiin. :sad001

Nyt sit taas odotellaan.
Plussatuuuulia kaikille :wav.

Kp 10/25-27 dpo 1. Tää kierto jää lyhyeksi, ellei raskautuis. Viime kierto vastaavasti oli pidempi kuin norm. 29 pv, johtuen luultavasti siitä että irtosi kaksi munista.

MindiS , joooo kyllähän tota toivoa vois elätellä näilläkin "oireilla" ja todennäkösyyksillä :D mut en usko ennenku toisin todistetaan. Jäi kummittelemaan se kohdun limakalvokin siitä ultrasta kun se gyne eka sano että en oo ovuloinu ku se oli vielä paikallaan ja sit ku näki munasarjassa sen puhjenneen munarakkulan ja jtn ni sano että olenki juuri ovuloinut :D mut kyl mä uskon et täti punainen kurvaa viikon päästä pihaan ja pääsen ovista tikuttaa sit uudessa kierrossa jälleen :D

Beisla, tää tunteiden vaihtelu on ihan kamalaa! :D
Tsemppiä inssiin, tuokoon se toivotun tuloksen :)

Junibea, kivoja vaatteita ja paljon tuttuja kuoseja :) Kuulutko muuten savaan tai oe:hen?

Nuuhku, voi kiitos ihanan positiivisesta uskon valamisesta! Tuota tarvitaan, epätoivon partaalle taas välillä vaivun ja mietin et kroppa on vaan menny ihan sekasin :D
Välillä taas oon ihan varma et plussa tulee, joopa joo-se neiseus.

bb:llä kans piiiviikot,niin olikin :) Mulla tuli esikoisesta kiinnittymisvuotoa, mut erilaista kun nyt tämä. Kuopuksesta ei tullu. Keskenmenneistä en edes muista..

Liisu, kyllä mulla ikävä kyllä epäilys on, voi kun voiskin vaan olla varma!! :)

Ailekin piinailee!! :)

Pisama, jopa siellä pääs ovis yllättämään mut hienoa et inssi saatiin tehtyä ja nyt jännäilemään!! Toivottavasti kuume hellittää pian.

Täällä ollut vuotelua pyyhittäessä aamusta asti, äsken ei tullu enää kuin ihan vähän hailakan vaaleanpunaista.
Aiemmin tuli jo enempi kun eilen ja siis ihan verensekaista vv ja miehellekkin surkuttelin et taitaa yltyä tädiksi, mutta eipä sittenkään. Sit taas päätin et mä niiin plussaan ja tän on PAKKO olla kiinnittymistä, et pieni vaan tarraa kunnolla kii! Oispa julmaa jos kroppa oliskin vaan sekaisin kuin känninen lumiukkoja vuotelu ajoittus just dpo7 ja 8! :D
Päätin että tän päivää saa vielä tuhrutella ja sit saa laantua kunnes ens viikolla joskus plussa pärähtää. Nih. :)

Muokattu viimeksi:
Nyytti: kuulun kumpaankin :rolleyes: en vain ole kovin aktiivinen. Meillä on paikallinen ryhmä johon kuulun ja siellä enemmän tulee kirjoiteltua. Ehkä nyt vois aktivoitua kun on enemmän aikaa ommella. Koko tää vuosi on ollut niin kiirettä kouluhommissa etten ole kovin ompelemaan ehinyt.

jm:lle onnittelut ovisplussasta.

Poistin sen linkin nyt tuolta aiemmasta viestistä. Mutta jos joku on kiinnostunut näkemään kädenjälkeäni niin voin antaa yv:llä blogiosoitteen (sieltä pääsee selaamaan kansion kuvia)

Kiitos kaikille!
niin totta toivoa on siihen asti kun menkat ei o alkanu ;) ja lima senku jatkuu ja kp 36.... Eilen oli aivan kammottavan oksettava olo ja mahaa koski meni sit ohi ku pääsin kotii pitkälleen... Alkaa kyllä pelottamaan ku en o kuullu et muil ois mahakipuja näi jos on raskautunu. Jos siel on joku kysta tai kasvain miu kohdussa :( ja Rintoja tänää ekaaa kertaa nipistää mut ei sillee koske :D tähän asti pysyny oireettomana. Ja toiseksee söin clomeja 5kk ja miuta ei ultrattu kertaakaan kunnallisella tuona aikana eikä sen jälkee ku nyt menossa eka "luomukierto" ni tiiä mitä siel on voinu tapahtua :( ihmettelen koska pitäis ultrata jo pelkästään monikkoraskaus riskin takia kun clomeissa on se ja meillä on se sit ihan suvussa äidillä 2 kaksoisraskautta, isovanhemmilla kolmoset ja mun mies on kaksonen sit myös

Takaisin