Beisla, tää tunteiden vaihtelu on ihan kamalaa! :D
Tsemppiä inssiin, tuokoon se toivotun tuloksen :)
Junibea, kivoja vaatteita ja paljon tuttuja kuoseja :) Kuulutko muuten savaan tai oe:hen?
Nuuhku, voi kiitos ihanan positiivisesta uskon valamisesta! Tuota tarvitaan, epätoivon partaalle taas välillä vaivun ja mietin et kroppa on vaan menny ihan sekasin :D
Välillä taas oon ihan varma et plussa tulee, joopa joo-se neiseus.
bb:llä kans piiiviikot,niin olikin :) Mulla tuli esikoisesta kiinnittymisvuotoa, mut erilaista kun nyt tämä. Kuopuksesta ei tullu. Keskenmenneistä en edes muista..
Liisu, kyllä mulla ikävä kyllä epäilys on, voi kun voiskin vaan olla varma!! :)
Ailekin piinailee!! :)
Pisama, jopa siellä pääs ovis yllättämään mut hienoa et inssi saatiin tehtyä ja nyt jännäilemään!! Toivottavasti kuume hellittää pian.
Täällä ollut vuotelua pyyhittäessä aamusta asti, äsken ei tullu enää kuin ihan vähän hailakan vaaleanpunaista.
Aiemmin tuli jo enempi kun eilen ja siis ihan verensekaista vv ja miehellekkin surkuttelin et taitaa yltyä tädiksi, mutta eipä sittenkään. Sit taas päätin et mä niiin plussaan ja tän on PAKKO olla kiinnittymistä, et pieni vaan tarraa kunnolla kii! Oispa julmaa jos kroppa oliskin vaan sekaisin kuin känninen lumiukkoja vuotelu ajoittus just dpo7 ja 8! :D
Päätin että tän päivää saa vielä tuhrutella ja sit saa laantua kunnes ens viikolla joskus plussa pärähtää. Nih. :)