Raskaaksi 2015

Noup, eipä lämmennyt. Eli viimeksi heiluteltu peittoja niin että molemmat tultiin kaks päivää sitten. Joten eipä tartte odotella liikoja parin viikon päästä. :( on sitten ihan niiin paska olo nyt kun vaan olla ja voi...

Ilpuri, hyvä ett sait kunnon dropit sieltä, toivottavasti kipu häviää eikä tule enää takaisin! Tsemppiä :)

Murkku, no voi höh! :( toivottavasti tuo parin päivän takainen riittää :)

Azalea, kiva kun miehesikin pääsee mukaan ultraan ja näette pian taas pienen :)

Mymmelistin aamuista testiä odotan innolla!

Tosin en aivan aamusta, kun en vieläkään ole saanut unta... Pöh :( tässä lähes viikon sisään olen kuullut 4olevan raskaana. On tää meinaan rankkaa.. Miksen mie voi kuulua siihen porukkaan, tuntuu ett kaikki muut on raskaana tai just synnyttäny :D
Sori, aina vaan vatvon tätä, mut se vaan tulee aina mieleen kun kuulen jonkun olevan raskaana, eikä se lähde pois! Mieskin aina vaan toteaa ett "kyllä se aikanaan tulee". No totta tuokin, mut entä jos ei vaan malta odottaa?!

Tietääkö muuten joku, ett voiko olla jotenkin periytyvää, kun miun äidin äidillä alkoi vaihdevuodet jo kolmenkympin päällä? Lääkkeillä sitten niitä menkkoja kyllä jatkettiin. Pelkään ett kohta huomaan olevani kolmekymppinen ja vaihdevuodet puskee päälle ja lapsesta ei tietoakaan... :( turhaan vielä murehdin, mut ei toi kauhuskenaario vaan lähde päästä pois :D

Voi Murkkunen, sille miehelle vois kylla takoa halolla paahan, etta jos ei ees yrita, niin sit ei ainakaan tuu mitaan! :mad: Mut toivotaan etta sielta parin paivan takaa ois joku simppa jaanyt kytikselle, eihan se mahdotonta oo. Ja sit vasta oiskin hyva paasta nayttamaan miehelle pitkaa nenaa! Niinkuin oon ennenkin sanonut, ma todellakin uskon etta sun kohdalla lekurit on hyvin, hyvin vaarassa, ja jonain paivana sa viela naytat niille! Tsemppia! :Heartbigred:Heartbigred

Murkku, niinkuin Katapulttikin sanoi niin voihan se parin päivän takainen ihan hyvin riittää :) toivon niin!

Mymmelistiiiiiiii... Täällä odotellaan jo! :grin

Tääkin oottelee jo Mymmelistin testiä :)

Heräsin vessahätään ja nyt tuli taas pyyhittäessä vähän verta. Oli kyllä vähän rusehtavaa, joten oisko eilisiä ollunna vielä. Maha on kipeä ja koko ajan oottaa(pelkää) et täti kurvaa ihan ennen aikojaan paikalle.
Eilen oli jo niin hyvä fiilis ja nyt taas pelottaa. Voihan naiseus ;)

Murkku, ei täälläkään tässä plussakierrossa ollu ovis päivänä seksiä, tais olla kaksi vai kolme päivää sitä ennen vaan. Juuri sen takia kun mies ei enää jaksanu. Ja clomitkin oli tauolla. Ja koko kierron yritin olla stressaamatta, tais auttaa! :)

Minäkin tulin kattomaan joko Mymmelistillä on plussakuvia näyttää meille. :happy:

Omaa napaa: tänään dpo7 kp 30/37. Aamu alkaa menkkamaisilla kivuilla ja repäisykivuilla kohdunseudulla.. juuri sellainen olo että menkat ois alkamassa, toivottavasti ei nyt ihan vielä, koska sitten luteeaalivaihe ois vielä lyhyempi kun viimeks ja raskauden kannalta aivan liian lyhyt.

murkku: naisen keho on kyllä niin mysteeri. Toivon kovasti että tärppi kuitenkin kävis vaikka yritystä ei nyt ihanteelliseen aikaan ollutkaan. :Heartred

Nyytille tsemppiä ja peukkuja. :Heartred

Mymmelisti, minkä ihmeen super imukykyisen testin oot ostanu? :D Minä pidin aina sitä tikkua pissassa varmuudeksi vähän kauemmin mitä ohjeessa luki. Ja ei siihen eiliseen testiin olis tullu ees sitä haamua jos sinun elimistössä ei hcg:ta olis :)

Mymmelisti, Mä oon noita liuskoja kastanut niin kauan et se on noussut molemman viivan yli ja sit vasta nostanut pois. Mut näkyyhän ne kaksi viivaa päivälläkin, joten älä murehdi siellä <3

On: juu ei tosiaan peittoja heiluteltu eilen enää. Eipä se enää harmita. Jotenkin taas eilen illalla se tuntui maailman suurimmalta asialta. Tänään taas tajusi, että ei se maailma tähän kaadu jos tässäkään kierrossa ei tärppää. Tulee jos on tullakseen. :)
Aloin pohtimaan mieheni eilisillan kommenttia.
Keskustelumme meni näin, kun selailin naamakirjaa:
Minä: voi ei toikin pari on eronnut.
Mies: oikeasti?!? Nehän sai vasta pienen lapsen?
Minä: juu niin täällä lukee. :(
Mies: mikä ihmisiä vaivaa? Ensin tekee lapsen ja sitten het eroo? :(

Menin hiljaiseksi, aloin miettimään, että pelkääköhän mieheni, että meillekkin käy niin jos vauva saadaan?

Murkku, tai sitten miehesi ei edes harkitsisi lapsen saantia/tekoa sinun kanssasi jos epäilisi eroamista sen jälkeen. Ja eikö tuo vaan tarkoita sitä että miehesi haluaa antaa teidän tulevalle perheenlisäykselle ehjän ja onnellisen perheen. Älä höpsöile, mietit kyllä nyt ihan hölmöjä asioita :)

Mymmelisti, voihan testi!! Viallinen for sure, pah. Nyt sit pidätät kunnolla vikat tunnit töissä :)

Junibea, me ollaan kyl molemmat niin jännän äärellä että! Tsemppiä sinnekkin ja plussataan molemmat pian jookosta :)
Mitkäs olot ja tuntemukset nuuhkulla ja Aphraelilla?
Oliko meitä muita suht samoilla dpo:illa?

Murkku, tsemppiä sinneja kiva että sulla parempi fiilis :)

Täällä väsyneet olot katkonaisen yön jäliltä. Päätä ja alamasua särkee, äsken otin lääkettä.
Vähän vaaleanpunaista tulee vessassakäydessä,mutta siteeseen ei mitään. Jännittää niin ettei oikein pysty rentutumaan vaan koko ajan pyörii mielessä ja miettii tuleeko täti vai plussa. Koitan ajatella et kerta mun lutis ollu 12-16pvää yleensä,niin miks tippuis yhtäkkiä melkein puoleen. Kerran vissiin oli alta 10pvää.

Nyytti kp29/?(27,33,30,29,26,32,29,40 tuossa kaikki merkityt kierrot :D ) dpo8

Muokattu viimeksi:
Nyytti, on niin tuttua tunteiden vaihtelut toivosta epätoivoon, vaikka mitään varmoja todisteita ei edes ole suuntaan tai toiseen. Ah, naiseus.

Muurahainen, no voi että sun miestä. Eikö se muka tajua, että jos lääkäreiden mukaan sun ei pitäis ovuloida ja nyt tikku näyttää että ovuloit, niin tilanne on ihan toinen? Mutta oon samaa mieltä, että kaks päivää ennen ovista voi hyvin riittää!

Lumikello, huomennako meinasit testata?

Haikaranyytti, tervetuloa tännekin! Toivottavasti teillä tärppää pian. Selkäkivuista en osaa sanoa, ja alavatsakipuja mulla on ollut erilaisia eri kierroissa ilman tärppiä. Voihan selkäkivut johtua jostain ihan muustakin? Mahdoton melkein on toisen sanoa, joillakin kun tulee oireita ja toisilla ei mitään. Kannattaa ehkä ennemmin verrata omaan normaaliin kiertoon.

Junibea, johan oot kovan työn tehnyt! Kuulostaa kivalta sun blogi. Toivottavasti täti pysyis poissa sun luota vielä.

nennaa, sehän vasta outo tuuri oliskin jos teillä nyt tärppäis. En tiedä nyt mitä pitäis toivoa, jos sulla kuitenkin lääkekuuri kesken. Kamala kun sulla nyt lähipiiri on täynnä vauvauutisia. Ei ihme jos masentaa. Helppoahan olis kestää vaikka pitkään menis ennen kuin saa nyytin, jos tietäis milloin sen saa. Mutta kun ei tiedä! Suurin osa hoitoihin päätyneistähän saa kyllä lopulta lapsen, mutta menkkojen aikaan päässä takoo vaan milloin, milloin? Mutta älä nyt vielä ole huolissas niistä vaihdevuosista, on sulla kolmeenkymppiin matkaa sentään. Asia kerrallaan. :)

Ilpuri, hyvä että löysivät syyn ja sait kunnon kipulääkkeet! Toivottavasti helpottaa nyt, mutta jos ei helpota niin hyvä että aiot vaatia tutkimuksia.

Azalea no hyvä, on sitten joku tukemassa sua jos jännittää vielä kovasti.

Mymmelisti no kääk, johan oli viallinen testi tosiaan! Ihmeen lyhyt aika siinä käsketään kastaa, mun liuskoissa on 10s (ja lukee vielä "mieluummin vähän yli kuin alle"). Toinen testi saa kyllä luvan toimia, tai menisin valittamaan niistä.

On. Kierron eka ovistesti tehty, oletetusti nega. Kohta inssiin! :grin
Kp12

Nyt tuli sellanen fiilis, että pakko laittaa teille linkki mun kansioon jossa kaikki vaatteet mun tekemiä :happy:
Tuli sellainen ylpeyden tunne kun kansiota itse katselin. Tuotokset on tehty useamman vuoden aikana.
Eivät ole missään aikajärjestyksessä. Poistan tän linkin jossain vaiheessa.

muoks* linkki poistettu. voin antaa yv:llä osoitteen blogiin josta pääsee katsomaan mun ompeluksia.

Muokattu viimeksi:
Nyytti: sovitaan niin että plussataan kumpikin mahdollisimman pian.
Yritän olla ajattelematta asiaa, ettei tuu sellasta testipakkomiellettä niin kuin yleensä.

Takaisin