Nyytti, on niin tuttua tunteiden vaihtelut toivosta epätoivoon, vaikka mitään varmoja todisteita ei edes ole suuntaan tai toiseen. Ah, naiseus.
Muurahainen, no voi että sun miestä. Eikö se muka tajua, että jos lääkäreiden mukaan sun ei pitäis ovuloida ja nyt tikku näyttää että ovuloit, niin tilanne on ihan toinen? Mutta oon samaa mieltä, että kaks päivää ennen ovista voi hyvin riittää!
Lumikello, huomennako meinasit testata?
Haikaranyytti, tervetuloa tännekin! Toivottavasti teillä tärppää pian. Selkäkivuista en osaa sanoa, ja alavatsakipuja mulla on ollut erilaisia eri kierroissa ilman tärppiä. Voihan selkäkivut johtua jostain ihan muustakin? Mahdoton melkein on toisen sanoa, joillakin kun tulee oireita ja toisilla ei mitään. Kannattaa ehkä ennemmin verrata omaan normaaliin kiertoon.
Junibea, johan oot kovan työn tehnyt! Kuulostaa kivalta sun blogi. Toivottavasti täti pysyis poissa sun luota vielä.
nennaa, sehän vasta outo tuuri oliskin jos teillä nyt tärppäis. En tiedä nyt mitä pitäis toivoa, jos sulla kuitenkin lääkekuuri kesken. Kamala kun sulla nyt lähipiiri on täynnä vauvauutisia. Ei ihme jos masentaa. Helppoahan olis kestää vaikka pitkään menis ennen kuin saa nyytin, jos tietäis milloin sen saa. Mutta kun ei tiedä! Suurin osa hoitoihin päätyneistähän saa kyllä lopulta lapsen, mutta menkkojen aikaan päässä takoo vaan milloin, milloin? Mutta älä nyt vielä ole huolissas niistä vaihdevuosista, on sulla kolmeenkymppiin matkaa sentään. Asia kerrallaan. :)
Ilpuri, hyvä että löysivät syyn ja sait kunnon kipulääkkeet! Toivottavasti helpottaa nyt, mutta jos ei helpota niin hyvä että aiot vaatia tutkimuksia.
Azalea no hyvä, on sitten joku tukemassa sua jos jännittää vielä kovasti.
Mymmelisti no kääk, johan oli viallinen testi tosiaan! Ihmeen lyhyt aika siinä käsketään kastaa, mun liuskoissa on 10s (ja lukee vielä "mieluummin vähän yli kuin alle"). Toinen testi saa kyllä luvan toimia, tai menisin valittamaan niistä.
On. Kierron eka ovistesti tehty, oletetusti nega. Kohta inssiin!

Kp12