Raskaaksi 2015

huomenta ihanat :)

mymmelisti haalea plussahan tuo on onnea tuhannesti mashaAllah, viivalle vahvistumista, tonnikaupalla tarrasukkia, bodyja, potkareita yms. :) taitaa tulla juhlakaudesta sulla selitysten täytteinen alussa :)

täällä ei ihmeitä, neulon takkia eikä enää hirveen paljoa puutu ja on nirkkoreunusta vaille valmis inshaAllah :)

jm: munkin simiin ovistesti on jo lähes plussa. Veikkaan että jos ei tänään niin sitten huomenna on jo plussa :happy:

Juntturalla on ihailtava asenne. Pehoittelut kuitenkin keskenmenosta. :Heartred

Todella hienoa että Taikatuuli ja nni on päässet ikävistä suhiteista eroon ja nyt elämäntilanne on hyvä. Kyllä se vaan on iso asia millanen se oma puoliso on. :Heartred

Tänne ei mitään uutta. Kierto ei ole niin kivulias kun viimeksi. Tänään dpo 6, kp 29/37. Yirytystä oli vain ovisplussapäivänä ja 5 päivää aiemmin. Fiilikset tärpistä ei ole kyllä kovinkaan korkeala. Onhan se mahdollista mutta pidän epätodennäköisenä. Ainakin vielä fiilis on sellanen että ei oo kiire testaamaan. Näin muuten unta että menkat alkoi. Ehkä se oli enneuni.

Mymelistillä näkyy selkeä haamu ja ihan värin kanssa. :Heartred

Apteekin oma
ImageUploadedByVau Foorumi1431669428.874767.jpg

"Yli 99% tarkkuus, herkkyys 10 mIU/ml"

Mymmelisti! Nyt niitä tarrasukkia ja vauvaliimaa sinne miljoona kiloa lähetän ! <3 viivalle superisti vahvistumista ja kyllä sieltä se pikkumyy tulee <3!

Muurahaisella oli myös aika hyvännäköinen ovisviiva aiemmin! Sinnekkin toivon sitä luomuplussaa todella paljon että sais lääkärit vääntyillä kalsareissaan!!!

Nni ja taikatuuli, teillon ollut ikävät suhteet takana päin.. hyvä että nykyiset on paremmat :) ja kaikkea hyvää esikoisienne kanssa ja toivottavasti exät ei hankaloita elämää liian kauaa saatikka paljon. :/ ikäviä juttuja..

Nyt en enää muista muita kelle piti vastata... Tai niin noista ovisviivoista mä sain siis päivää ennen sitä gyneä tällasen viivan ovistestiin ja ultrassa todettiin mun "juuri" ovuloineen.. että haaleampi testikin voi olla plussa.

7536213082d3f6f80a5787866d026179

Lopuksi vielä omanapailen... elikkäs menossa olis kp19/29 oletettavasti dpo 4. Jotenki mä niin tiiän että nää on ihan vaan mun mielikuvituksen tuotetta mutta tuntui masussa semmosii pienii vihlasuja ja kurottaessa tuntuu kireältä ja ihan ku kuplis kokoajan masussa... tää on niiiiiin vaan mun vauvakuume mikä tekee nää ku tiiän että en ihan varmana oo raskaana... menis jo 10 päivää ni vois testata negan ja alottaa uuden kierroksen tätin saattelemana....

26.4 mullon ollut menkat jo menossa.. vähän selvyyttä. joten voi olla että on vaan menkat änkäämässä :(

Mymmelisti :smiley-bounce016:happy093:hug007
Plussahan tuo <3 kaikki on mahdollista siis! Toivottavasti kaikki menee loppuunasti hienosti ja pitkä yritys palkittais vihdoin pienellä nyytillä <3

Ihanaa Mymmelisti! :) Nyt iso läjä tarrasukkia pienelle, jotta pysyy mukana tammikuuhun saakka. Tämä oli kyllä päivän (ja viikon) paras uutinen!

Takaisin