Nennaa, toivon että sun kierto olis sopivan pituinen että pääsette heinäkuussa yrittämään. :)
Liliina, onpa ihana sun iskä kun noin on jo innoissaan.
Pepe, toivottavasti selviät vähällä pahoinvoinnilla. Voin vaan kuvitella miten ihanaa on kunnella pienen sydäntä.
Merink, onnea isommasta asunnosta!
Jos menkoista on kovin pitkä aika etkä muista milloin ne oli, ehkä voi varalta tehdä testin. 
Mami91, voi kamala mikä tauti sulla on!
Paranemisia. Luitko antibioottien tuoteselosteen, siinä pitäis kyllä lukea jos haittaa raskautumista? Ainakin buranassa sanotaan suoraan.
Meritähti, pahus että teillä on huono ajoitus. Jospa ovis olisin vähän myöhemmin, ja kerkeäisitte edes jonkin tallettelun tehdä. Mulla menee vähän samoin kierron tarkkailu, että oviksen jälkeen on helppo olla miettimättä, mutta eipä onnistu sama loppukierrosta.
Mimmulih, hyvä että teillä on ainakin tallettelut kunnossa!
Kerttu, pahoittelut negasta.
On se aina yhtä masentavaa.
mh, en mä tuossa ikävä kyllä viivaa erota.
Mutta toivotaan että sulla ois vaan hitaat hormonit!
nni, oon Larissan kanssa samaa mieltä, että eilinen testi näyttää vahvemmalta. Kaikki ei noihin liuskoihinn saa kunnon viivaa; on mahdollista jopa että se olis se plussa. Tai sitten on tulossa vasta. Ja munkin mielestä e-reseptin pitäis näkyä heti. Ehkä vois soittaa lääkärille ja kysyä lähtikö resepti varmasti?
Beisla kp8
Liliina, onpa ihana sun iskä kun noin on jo innoissaan.
Pepe, toivottavasti selviät vähällä pahoinvoinnilla. Voin vaan kuvitella miten ihanaa on kunnella pienen sydäntä.

Merink, onnea isommasta asunnosta!
Mami91, voi kamala mikä tauti sulla on!
Meritähti, pahus että teillä on huono ajoitus. Jospa ovis olisin vähän myöhemmin, ja kerkeäisitte edes jonkin tallettelun tehdä. Mulla menee vähän samoin kierron tarkkailu, että oviksen jälkeen on helppo olla miettimättä, mutta eipä onnistu sama loppukierrosta.
Mimmulih, hyvä että teillä on ainakin tallettelut kunnossa!
Kerttu, pahoittelut negasta.
mh, en mä tuossa ikävä kyllä viivaa erota.
nni, oon Larissan kanssa samaa mieltä, että eilinen testi näyttää vahvemmalta. Kaikki ei noihin liuskoihinn saa kunnon viivaa; on mahdollista jopa että se olis se plussa. Tai sitten on tulossa vasta. Ja munkin mielestä e-reseptin pitäis näkyä heti. Ehkä vois soittaa lääkärille ja kysyä lähtikö resepti varmasti?
Beisla kp8

Sano vaan että lepää ja ota lääkettä, joo kyllä ton vähän alle puoltoista vuotiaan menevän pojan kans on ihan helv..in helppo levätä kun sekin on kipeenä.
Kuulemma pitää mennä yksityiselle tai acutaan ja acutaan ne ei mielellään ota, mutta sinne se pitää mennä istuun kun yksityiseen ei yksinkertasesti oo varaa.