Raskaaksi 2015

Ainka ei oo ikinä näyttäny miulle haamujakaan :D en kyllä silti niitä enää osta..

Musta tuntuu, et mä jätän tän foorumin. Ihan ihme kieltä puhutaan ja en mistää tajuu mitää, eikä oikeestaan oo mitään sanottavaakaan.
Ai niin, lääkärin kans juttelin ja keskenmenossa tulee eka tyhjennysvuoto ja sit siit 4-6 viikon pääst alkaa kuukautiset ja sit voi raskautua uudestaan.
Toivotan kuiteskin kaikille hirmuisesti onnea yrityksii ja toivon sydämestäni, että kaikki halukkaat saavat oman vauvelin.
Minä koetan täällä mun rasavilliä saaha päiväunille :confused3

:talk020

Azalea, totta :D mie omalla kohdallani tarkoitin ettei miulla ole huonoa sanottavaa niistä, ku eivät koskaan ole haamua antaneet, kun en koskaan ole raskaana ollutkaan (vähän silleen humoristiseen sävyyn omaa plussan-odotteluaikaa ajatellen) :D typerää kun en saa niitä hauskoja hymiöitä! :(

Mariska, johan on tosiaan viivanpaikka. Jospa niin kuin joku arveli olis kiinnittymisyritys, ellei sulla ole sit luontaisesti korkeampi hormonitaso? Jos yleensä pc ei kuitenkaan viivanpaikkoja anna.

Johkuliini, tervetuloa! Joku jo sulle vastaskin, mutta tässä vielä lisää vauvapalstalyhenteitä: http://www.vau.fi/Perhe/Huvitukset/Vauvapalstaslangia/

Gatusa, toivottavasti saat koneen, kun ei muuten oikein työtunnit riitä että sais myyntiin asti.

Freya, ihana kun kerrot kuulumisia ja varmasti pian vauva pääsee jo kotiin. :)

Bb, paniikkikohtaukset on aina rankkoja (lähipiiristä mulla ollut), voimia sulle ja toivottavasti nyt selviät ilman. Kuitenkin todennäköisesti muutokset oli harmittomia. :hug013

Aneska, ihanaa kun sait hyviä ultrakuulumisia ja kerroit meille. :)

Nyytti, no jo on kumma jos ei ovis nyt jää haaviin. Ovisplussatuulia!

Äh nyt jää kommentit kesken, kiire tuli!

Se mun henkireikäystävä muuten testas eilen kans tolla rfsulla ja siihen tuli sellanen juupaseipäs haamu. Sillä me ollaankin nyt pohdittu että mitäs hittoa :D Kumpaako tässä uskoo? :'D google kyllä kerto että se on antanu paaaaaljon turhia haamuja :o

mimi, onnea hurjasti! :Heartred mä itseasiassa eilen vai toissapäivänä mietin että mitä sulle mahtaa kuulua :) toivottavasti pikkuinen on nyt tarrautunut kunnolla kiinni ja pysyy matkassa loppuun asti! :smiley-angelic001 kiva kuulla susta muutenkin!

Lisää ihmeteltävää, nyt tuli ihan hiukan tuhrua vessassa käydessä :eek: eli jos se nyt oli kiinnittymis yritys tms niin pitäskö hanojen aueta uudestaan ? Olis kyl outoo täs kohtaa kiertoo.
Miks tän nyt piti tällaseks mennä :D

Freyja, voimia ja tsemppiä rankkaan aikaan! Onneksi poika sentään kasvaa ja kehittyy hyvin :) ennenkuin huomaatkaan niin poika on kotona! :)

Nyytti päässyt kosmetologille, oiettä :love017

Larissalla kohta lääkäri! JEE! Pian se aika koitti :wink

Beislalle tsemppiä uuteen kiertoon! :)

Tervetuloa kaikille uusille kuumeilijoille! :greet025

Täällä 10+0 :love2

Mitähän tollaset nippailut alavatsalla vois meinata?? Tässä kun sohvalla makoilee niin välillä tuntuu. Ja tänään testasin vielä aamulla (nega) kun vihdosta viimein muistin..

Muoks. Tässähän tuntee ittensä ihan hölmöksi :D olematonta ihmettelyä vaikka nega niiiin testattu jo monesti :D

Muokattu viimeksi:
Eetuhalle ja Sofieemilialle tervetuloa ja pikaista plussaa! :)

Mimille paljon onnea! <3

Freyja, hienoa että poika kasvaa ja voi hyvin. :) Tsemppiä ja jaksamista sulle haastavaan tilanteeseen.

Beisla, hyvä että täti tajus vihdoin saapua.

Aneska, ihanaa että oli ultrassa kaikki hyvin. :)

Bb, toivottavasti saat vähän mielen rauhoitettua. :) Helposti sitä alkaa miettimään pahinta mahdollista vaihtoehtoa mutta todennäköisesti kaikki on kuitenkin hyvin. :) Tsemppiä ja rauhallista mieltä toivottelen sinne!

Iltavuorossa ollaan.. Vähän harmittaa kun ei oo kesälomista vielä varmuutta mutta kaipa ne selviää. No kuukauden päästä ainakin pääsee siskon kanssa Nizzaan. :)

Lissu kp 6/33

Sen verran lisään vielä ultrakuulumisia ku en näköjää muistanu tänne kirjottaa et joku musta kohta vauvasta löyty, kontrolli ens tiistaina. Saattoi olla joku varjo kohta. Mutta jos ei viikossa oo hävinny ni sit lisätutkimukset, mut ei kuulema tarvi sitä pelätä.

Beisla ja Lissu, kiitos <3 nojuu sain mä itteni nyt jotenki taas rauhotettuu.. haluis vaan että tää odottelu ois ohi ja toisaalta ei haluis tietää muuta ku hyviä uutisia. Noh tuli mitä tuli kaikesta selviän! :S

Johkuliini, pahoittelut jos et päässyt juttuun mukaan. Itse lueskelin pitkään foorumia ja opettelin siinä samassa itse kommentoimatta mitä mikäkin mahdollisesti meinaa :) ja kaikki on täällä ollu enemmän ku ihania ihmisiä ja tukea saa :) on kiva iloita toisten puolesta. Ja mitä km:n tuli nii tosiaan itsellä ei ollut kokemusta omalta kohdalta mut ainaki sen käsityksen olin saanu että osa on täältä raskautunut tyhjennyskierron jälkeen ennen jo seuraavia kuukautisia? :D mut joo kaikille omat kanavansa :) mukavaa yritystä !

Tervetuloa uusille! Toivottavasti visiitti jää lyhyeksi :)

Onnea plussanneet! :) Kukin vuorollaan, jotkut vaan joutuu odottamaan sitä pientä nyyttiä kauemmin.

Pahoittelut tädeistä ja negan saaneista. :(

Oli puhe noista testeistä.. Mä ostin just eilen pc:n puikkotestin (en tiiä onko sama kun se apteekin oma, ulkonäöllisesti ainakin) ja sitte rfsu:n liuskatestejä. Ehkä olis pitäny ostaa pc:n. No katotaan mitä tuloksia ne antaa.

On. Oon taustaillu taas hetken aikaa. Täällä kp 33/27-30. Tätiä ei näy eikä kuulu. Eilen sain negan r-testiin. Ihmettelen näitä oloja. Menkkajomoja ollu varmaan 5 päivää, maha on sellanen jännä, koko ajan kauheen kostee olo ja nännit arat. Teen torstaina uuden testin jos tarve. Yk 4 menossa. Vehnistä oon tässä kierrossa käyttänyt, josko se venyttänyt kieroa..?!

Pari päivää on seurannu taustalta, joten pahoittelut menkoista ja negoista. Plussia ei ole tainnut ehtiä tullakaan. :sad001

Johkuliini, se ottaa aikansa että ymmärtää slangia. Ja sit itse ainakaan en aina ees ehdoi kirjottaa nin heti on ulkona jutuista ja aina en keksi sanottavaa niin sit oon vaan sanomatta. Ei paineita. Niin ja jotkut "slangi-sanat" aiheuttaa mulle kylmiä väreitä niin en käytä niitä :grin

Mulla on kahdenlaisia uutisia: Ensinnäkin, olin tossa muutamia viikkoja sit reissussa omalla autolla ja mun alaselkä kipeyty, se nyt on reistannu tässä parin viime vuoden aikana enemmän ja vähemmän. Nyt sit viikonloppuna se kipeyty jotenkin tosi paljon enemmän, tehtii talvea varten puu hommia ja jouduin kantaa aika painavia puupusseja. Mun iskiashermo ei oikein tykänny siitä ja tänään kun menin töihin niin taju meinas lähteä kun sitä vihlo välillä niin kovaa. Minäpä sit peruin tän päivän asiakkaat ja huomiseltakin suurimman osan. Ärsyttää ihan sikana. :smiley-angry016Äitenpäiväviikko, pitäs olla töissä kun on menis lahjakortteja. Kävin ostaa Mobilatia ja sit mulle gyne oli määränny 600 mg Buranaa, joten kävin ne. Kysyin sit siltä naiselta, jolla lukee farmaseutti rinnassa että onko siinä perää että jos syö buranaa se voi ehkäistä hedelmöityneen munasolun kiinnittymisen ( oon siis lukenu tästä netistä ja muistaakseni joku toinen farmaseutti mulle on niin sanonu, niin halusin varmistaa.) Hän ei tiennyt yhtään, eikä saanut tutkimallakaan selville. Oli miten oli, tähän kipuun ei panadol auta, joten nyt vedän buranaa ja ovis ois vissiin ens viikolla, joten kai se ehtii jossain määrin elimistöstä pois. Soitin myös lääkäriin, mut eipä siitäkään mitään hyötyä ollut. Että näin. :angry5 Kipu myös näköjään tuo voimakasta vatsakipuilua ja etovaa oloa. Olin jo ihan varma et edellis menkat ois ollu valmenkat, koska oon ollu huippu väsynyt. Eilen vielä apteekin testillä varmistin, nega oli.

No toinen juttu, tän kaupungin ylilääkärin piti soittaa mulle eilen mut ei soitanu. Sitä siis että voiko niitä tutkimuksia tehdä yksityisella ja hoidot kunnallisella. Tänään sit soitin tästäkin asiasta ja se vastaanottovirkailija oli et joo, eipä näy merkintää mut ens viikon keskiviikolle on laitettu mulle klo 9 tunnin aika. Mulle tuli heti jez-fiilis, koska tää asia menee nyt eteenpäin. :smiley-angelic003 Me oltiin päätetty et mies menis ens viikolla antaa näytteen mut kun se lähete oli sieltä yksityiseltä niin sit mä aattelin että mä käyn eka sen lääkäri käynnin niin katotaan mitä se sanoo, koska jos tämä asia nyt alkaiskin mennä eteen päin niin menis sit yhdestä paikasta .

Että tälläistä tänne. :rolleyes:

Anteeksi kun en nyt kommentoinu useammalle mut en jaksa kirjottaa kun mulla on tosi pitkkät kynnet tällä hetkellä ja tulee ihan sikana virheitä ja niitä joutuu korjaa (enkä varmaan huomannu kaikkia) ja tässäkin jo meni vaikka ja kuinka aikaa :bored:

Muoks, Ilpuri kp6/n.32, yk 17 (I feel you, Nennaa! :Heartblue)

Ilpuri, voi kamala noita selkäkipujasi! Onko kivuille tutkittu syytä? Toivottavasti venyttely tai lämmin kaurapussi tai joku auttaisi, voimia!❤
Olettepas tekin jo pitkään joutuneet yrittämään :( toivottavasti tutkimukset alkavat rullata hyvin siellä (toisin ku täällä...) ja saisitte pian plussan❤ :)
Iiks enpä tuosta buranan sivuvaikutuksesta tiennytkään mitään! Näinköhän voisi vaikuttaa miullakin, kun joudun töissä syömään lähes päivittäin buranaa, koska on jaloille (polville) ja selälle niin raskasta työtä, ett niitä särkee aivan mielettömästi ilman buranaa ja buranallakin saa vain siedettäväksi ne kivut. Nyt kyllä päätin ett yritän olla syömättä niitä mahdollisuuksien mukaan. Toivottavasti ei johdu siitä. Tosin, ennen tätä nykyistä työtä en syönyt buranaa ja ehkäsemättömiä kiertoja ehti olla 10..

Uusia en ole tainnutkaan muistaa toivottaa tervetulleiksi, eli tervetuloa ja pikaisia plussia! :)

Mimi, kiva kun olet bäck ja vieläpä ihanan uutisen saattelemana, onnea! :)

On; ällövarotus heti alkuun! Eli muutamaan päivään ei ole enää 'verta' tullut, mutta miulle epätyypillisen pitkään (3pv) tullut sellasta verensekaista limaa, ehkä punertavan ja oranssin välistä. Ärsyttää nyt kun en tiedä mitä tääkin tuhru on :( toivottavasti loppuu pian.

Nenna kp6/33(28-35) taukokuukausi 1/3

Nuuhku huomenna se on! Ja sohwialla myös. Ja sattumalta samaan aikaan samassa paikassa :D tuun kyllä kertomaan sitten miten meni. Jännittää.....

Täytyy tulla ajan kanssa taas joku päivä lukemaan ja kommentoimaan teille. Täytyy sanoa että ootte huippu porukkaa <3

Takaisin