Raskaaksi 2015

Tässä mun ultrakuva rv 11+ 5. Ylempi on viikkoja vastaava sikiö ja alempi pieni on keskenmennyt. Muuten luckyn piirtämän kuvan näkönen mutta tumma alue on isompi ja pallura sisällä, kuulemma toi pallura on keskenmenohiukkanen. Toki Luckylla on viikkojakin vähemmän kun tässä mun keskenmenneessä.
Sieppaa.PNG

Muokattu viimeksi:
Niin perseestä kuin se onkin, niin ei auta muu kuin ootella Lucky sinne maanantaille :sad001 Ei ole meidän käsissä nämä asiat ja jos siellä pieni on ok tai ei ole niin omilla toimillasi et voi siihen vaikuttaa! Kohtu on ainakin ollut suurentunut eli raskaus on todistetusti alkanut! Jostain luin (laitan linkin tähän perään), että alkuraskaudessa raskauspussi saattaa olla sijoittunut erikoisesti (ei siis keskelle) eikä sitä pidä sekoittaa kohdunulkoiseen vaikka se saattaa samalta näyttääkin! Etenkin kun kyseessä oli ultraaja, joka vaikutti epäpätevältä niin oottelisin rauhassa maanantaita. Suora lainaus tolta sivustolta:

"Normal early gestational sacs are seen eccentrically-placed, adjacent to the echogenic central stripe. Even in experienced hands, pseudosacs and early gestational sacs can be confused."

http://www.glowm.com/section_view/h...d in the First Trimester of Pregnancy/item/94

Toivoa on ja ei se auta kuin odotella! Isot tsemppihalit!

NAPAA: Tuhru se vaan jatkuu, menkat pitäsi alkaa aikaisintaan sunnuntaina. Ei olisi pitänyt vilkaista niitä dpo 6 tehtyjä testejä näin jälkeen päin. Vedellä tehty oli edelleen ihan blanco, mutta pississä kastettuun oli ilmestynyt joku roskishaamun esiaste. o_O Onneksi silloin oli dpo:t noin pienet, muuten kuvittelisin jotain :grin

Larissa kp 25/27-31, dpo 8

Vielä asiaan liittyen, tämä oli samalla sivustolla:

001f.jpg

Kuva rv 5 ja teksti: "A very early, 3-mm mean diameter intrauterine gestational sac at 5 weeks postmenstruation"

Eli normaali kohdunsisäinen raskaus rv 5. Tossakin valkoinen pallero on mustan osion ulkuopuolella.

Suomessa jälleen, pari päivää sit tultiin joten takaisin palstalla :)
Pihalla kuin lumiukko, muutaman viimosen sivun oon ehtiny plärätä.
Paaaaaaljon paljon onnea plussanneille,mahtia! :)

Myylle iso lämmin halaus ja luckylle jaksua lääkärin odotteluun!!
Miten Mymmelistillä meni lekurissa, eikös se ollu jo?

Täällä tosiaan kierto lyheni äkillisesti ja viime kierto oli sama,kuin kuopusta yrittäessä eli 27pvää. Vuoto loppui eilen ja korkattiin kierto, joka aiheutti taas vähän vuotelua.. mut nyt jo ihan normi olotilat ja kp7 meneillään.
Piruuttani alottelin jo toissapäivänä donnatestin tekemisen ja plussakiteitähän se on jo antanu. ääh, ei tajua.
Mietin jopa, et käviskö sittarista hakemassa tikkuja joku päivä ja kokeilis elämäsä ekaa kertaa sellasia..Kahotaan.
Vehistä meillä ei mukana ollu, mut eipä siitä mainittavaa hyötyä oo tuntunu olevankaan, ellei nyt se sisäisen härkiintymisen estäminen ole hyvä ;) Mut molemmat sit'ä ollaan taas otettu reissusta kotiuduttua, mies lisäks monivit+sinkki ja ite oon ottanu ne perus raskaus ja imetys monitskut. Greippiä en oo muistanu ostaa enkä sitä lipitelly viime kierrossakaan, mut jospa sit ens kiertoon taasen ellei taaskaan tärppiä tule.
Kauhea reissuväsymys on päällä edelleen. yölennolla tuntiin, vauvakoisi munsylissäja ahdasta oli, joten iteltäjäi unet pariin tuntiin. Menee tovi et olo normalisoituu.
Jalka on paketissa kun se nilkka nyrjähti pahasti siellä Espanjassa, murtumaa ei onneks ollu, eilen kuvattiin. Ois ihana päästä salille, mut pakko ootella ens viikkoon ainakin et turvostus laskee ja nilkka kärsii jo vähän kääntyä.

Nyytti kp7/27-33 yk4

Nyytti täälläkin nilkka nyrjähtänyt pahasti keskiviikkona. Keppien kanssa neljän seinän sisällä :angry5
täälläkin pitäis täti saapua vappuaattona mutta aika pieni mahdollisuus raskauteen kun ei juuri talletteluja ollut oviksen aikoihin. Hyvää viikon loppua naiset:smiley-angelic003

Luckylle tsemppiä ja toivotaan parasta <3

Hyvä toi vappulista, siitä päräytetään plussat koko porukalle ;)

Täällä tosiaan eilen sen yhden kerran tuli pyyhkiessä sitä veristä valkovuotoa, ja eilisen oli menkkajomo alamahalla ja - selässä, illan olin ihan jäässä.. Tänään nenä vuotaa ja kylmä mutta ei sillain flunssanen olo kuitenkaan, mahassa jänniä jomoja /kivistyksiä ajoittain (mies sano että siellä se toukka petaa itselleen hyvää paikkaa).. Voivoi, ei kyllä auttas yhtään ajatella koko asiaa ja "oireita", kivempi yllättyä iloisesti ku sitten pettyä...

Ninukki kp21/30 yk5

Te ootte niin IHANAN IHANIA ku tsemppaatte täällä ja laittelette noita kuvia ni voi verrata. Juu ei autakaan kuin odotella maanantaita. En nyt päätäni pantiksi lyö mutta olisko eilinen klöntti ollu se ruskuais pussi ku se kyl näytti niin tyhjälle siinä ultrassa. Niin ja en enää stressaa tästä asiasta. .. kiinnostaa vaan kovin ja mitä enemmän noita kuvia kattelen sitä enemmän mua kiinnostaa mitä niissä tapahtuu ym. Vahvistuu ajatus että haluaisin johonki gynen puolelle missä sais noita Tutkia :) ja oppisi tietää enemmän noista :)

Luckylle tsemppiä !! Toivon niin kaiken olevan hyvin :)

Täällä testasin negan, josko se täti nyt sitten suvaitsis saapua :laughing002 yleensä tikkuun pissiminen avaa hanat.

Mukavaa viikonloppua ihanat naiset !!

Mariska kkm jälkeen kp 31/28-30

Liitteet

• image.jpg
    image.jpg
    970.7 KB · Katsottu: 219
Lucky täs mun ultrakuva 6+1, tai nyt kun päivät muuttui nii 7+0. Tuo pallo sisällä on ruskuaispussi, ja siinä alareunas se valkonen alue sikiö. Näkyi syke tuollon. Mustan alla valkonen alue istukkaa.

Liitteet

• WP_20150424_008.jpg
    WP_20150424_008.jpg
    361.5 KB · Katsottu: 243
Kai mäkin voisin sit laittaa jos jollekin tästä mitään hyötyä ikinä vois olla.
Mulla oli aikalailla samanlainen tasan 2 viikkoa sit kun mukkiksella, pitkulan mallinen musta alue jossa hyvin varhaisessa vaiheessa alkava raskaus mutta juurikaan nuuta ei nähty ja silloin 5+4. Nyt 7+4 ja näytti jo tältä :) toi plussien välissä oleva mitattu alue siis alkio, en tiedä mikä toi heijastuma siin alla on, oliskon sitä ruskuaispussin jämää kun lääkäri sano et sekin siellä välillä viel vilkku.

Liitteet

• 1429868904599.jpg
    1429868904599.jpg
    260.4 KB · Katsottu: 234
Nyytti, ihan hyvin meni tai no se oli semmonen lääkäri et kyseli ihan kaikkee ja sano kirjottavansa kaikki siihen lähetteeseen ja kirjottavansa vielä samana päivänä. Ei osannut yhtään sanoa millon saatais kirjettä sieltä päin tai aika. Toivotaan parasta et nopeesti ;)
Kiva jos sun reissu muuten meni hyvin! Toivottavasti jalka paranis nopee ja pääset salille treenaamaan! Otitko mitään kuvia? :)

Lucky, tulehan sitten pian raportoimaan tänne, mitä maanantaina kerrotaan. Jännitetään täällä sun kanssa!

On. En malta luopua ajatuksesta, että entä jos sittenkin joku olisi lähtenyt tästä kierrosta matkaan. Selviä oireita ei ole, etovaa oloa ja närästystä ehkä aavistuksen enemmän kuin normaalisti, mutta kun sekin voi johtua ties mistä, ruuasta vaikka. Tänään on ollut pitkin päivää sellaisia menkkamaisia tuntemuksia alavatsalla, ei varsinaisesti kipuja mutta sellaista muljahtelua ym. Saa nähdä, milloin menkat sitten alkavat, kun on vielä niin vähän aikaa pillereiden lopettamisesta että kierto varmasti hakee paikkaansa. Nyt vasta kp 27, että voisivathan nuo edes pari päivää vielä pysyä poissa. Edellinen kierto oli tosiaan sen 29 päivää.

Onneksi sentään vappuna on niin monta testaajaa että kyllä sieltä useampi plussa varmasti saadaan, vaikka itsellä ei tärppi kävisikään! :)

Ärsyttää tää ku iltaa kohti menee mieli niin maahan. Ei oo ruoka halua sitten yhtään ollu juuri koko päivänä. Väkisin joutuu syömään. Pojalle yritin lukea kirjaa ni senki aikana meinas itkettää. Ukko ei puhu mulle juuri mitään eikä kyllä itsellänikään mitään asiaa oo. Harmittaa ne sen sanomiset. Tuntuu taas että kuume alkaa nousta... johtuuko se noista hormooneista vai stressistä. Oon myös miettiny että millon sitä tulee se tilanne että haluaa yrittää uudelleen. Nyt ei ainakaan tunnu yhtään sille että tuonne alakertaan yhtään mitään tunkee. Tekis mieli alottaa pillerit. Anteeksi kun vaan valitan täällä mutta ainoa paikka jonne voin avautua on tää foorumi. Meneekö tää tunne ohi millon. Ja mistä mun pitää alkaa laskemaan uus kierto. Aloitanko clomit nyt maanantaina kp 5 ku eilen Alko vuoto vai mistä? Vasta seuraavasta kierrosta... Luulen että tauko kierto vois olla paikallaan jotta olo vähän helpottuisi.

Lucky, en mä menis aloittamaan clomeja ennen kuin on varmistettu, mikä tilanne kohdussa on? Voimia kovasti! Olen todella pahoillani, että joudut odottelemaan viikonlopun yli epätietoisuudessa. :sad001

Lucky ♡

On. Kp 29/29, huomena pitäis alkaa menkat. Normi menkkajomot uupuu ja nyt vaan oikeella kipuja, ihan samanlaisia kuin oviskivut???
Ärsyttävä epätietoisuus.. :(
Malttaakohan huomisen vielä juosta vessassa menkkoja oottelemassa ja testais vasta sunnuntaina kun on myöhäs..

Takaisin