Raskaaksi 2015

Voi ihana miten paljon plussia! Onnea peepe, Anni, mindiS, mukkis ja pepita!

Paljon voimia myylle <3 toivottavasti nyt on teidän vastoinkäymiset takana ja alkaa iloisemmat ajat!

Niin ja kohta on usealla testipäivät lähellä! Jännää!!

Täällä tylsä vaihe menossa mut jos ens viikolla pääsis jo tositoimiin ;)

Kerttu kp 5/28

Mukkis digi sen todisti, paljon onnea! :joyful:

Täällä on kyllä tosi mahtava plussa-aalto nyt käynnistyny! Toivottavasti se imasee meijät kaikki mukaansa. :happy:

Myy kyllä teitä nyt koetellaan oikein urakalla. Koittakaa jaksaa. :sad001

Murkku laskin aiemmin väärin. Mulla onkin sillon torstaina dpo10 eikä 11. Joka tapauksessa sillon pissitään tikkuun. Eiköhän sulla siellä jo jotain haamunpoikasta sillon näy. :wink

enu kp26/31 dpo8

Mukkis onnea paljon plussasta ja tarrasukkia.
Johannalle kilokaupalla vauvaliimaa, onneksi se ultra oli pian. Toivotaan että olisi harmitonta!
Täällä on niin mahtava plussa-aalto että taidan vappuna testailla. Ketä muuta oli vappuna testaamassa, kenen kanssa pääsee jännittämään? :)

Lukutoukka kp 12/20-28

Ninukki, voi kumpa saisitte vielä kauan nauttia koiruudestanne ❤️ Sama reaktio tuli täälläkin siitä leffasta...

Jemberryllä näkyy jotain, vahmistumista kovasti ❤️

Voi ei Sarina! Pikaista helpotusta oloon ja toivottavasti pikkuinen päästää äidin jatkossa helpommalla ❤️

No johan oli taas toimintaa Silv! Hyvä, että kuitenkin labrat saatiin lopulta otettua :)

Johannalle kovasti voimia! :hug013 Sormet ja kädet täällä ristissä, että ultrassa näkyy kaiken olevan hyvin :smiley-angelic001

Ihanaa Mukkis ja Pepita! :happy093 Tuhannesti onnea ja vauvaliimaa ja tarrasukkia matkaan! ❤️

Paljon onnea plussanneille !!!!! :) Tarrat ja liimat matkaanne !!

Johannalle suuret tsempit ultraan !! Kaikki on varmasti hyvin :)

Myylle halit :hug013

Hyvä Silv että kuitenkin pääsit nyt labraan !! Mä en aina ymmärrä tota touhua, kyllä niiden pitäs lähetteet saada eteenpäin:mad:

Täällä kkm jälkeen kp 28/28-30 ja toiveet korkealla että täti nyt tulis, mutta mitään oloja ei kyllä oo. Mä en haluu et tää kierto venyy :sad001

Takaisin