Raskaaksi 2015

Silv ehitki just vastata että kokeet saatu otettua! :D no onneks ei kestäny montaa tuntia! Kyllä tuommonen sähellys kuitenki ketuttaa!

Moikka ihanaiset. Täällä on ollut aika vuoristo rataa. ........noin viikko sitten pyyhkiessä tuli vaaleanpunaista paperiin. Säihkähdin todella. Sama oli toissa päivänä. Kipua jonkun verran. Raskaus oireet loppuneet lähes täysin. Huomenna ultra. Toiveet ei ole kauhean korkealla. :( katsotaan miten käy. Rv. 7 + 5

Sarina1 okei, toivottavasti tuo sun pahoinvointi alkaa helpottaa ja pääset kohta taas nauttimaan kunnolla raskaudesta <3

Johanna hirveesti voimia <3 toivotaan että kaikki siellä hyvin pienellä ja oireet helpottanut ihan muusta syystä. Onneksi huomenna pääset tarkastamaan tilanteen!

Voi johanna, nyt vauvaliimaa rutkasti sinne!!!! Onneksi pian saat selvyyden asiaan.

Täällä heti aamulla kun kauppa aukesi riensin hakeen rfsu testin, enpä hullua hurskaammaks tullut. Testiajan puitteissa vaan joku hailura, nyt se on kyllä vahvistunut taas, mutta epävarmuus kalvaa... Taidan sijoittaa digiin, sen kyllä luulis jo näyttävän miten homma menee!

Johanna, Kun istukka alkaa toimimaan tms niin keltarauhanen lopettaa toimintansa eli oireet muuttuu niiltä osin. Toivottavasti jostain tämänkaltaisesta "hyvälaatuisesta" kyse nyt!

Sarina, Mä olen molemmissa raskauksissa oksennellut paljon ja se on kyllä kamalaa. Jos pystyt niin koita juoda pieniä hörppyjä jotain apteekin "ripulijuomaa" tai kaupasta Gatoradea. Pysyy nestetasapaino parempana eikä tule niin heikko olo.

Silv, Onneksi sait kuitenkin näytteet otatettua. Ihme toimintaa siellä. Meillä tehdään labrapyynnöt sähköisesti eli ovat heti perillä ja jos joskus on unohtunut naputtaa ne niin labran soittaessa katsotaan lääkärin määräykset ja puhelimeen vastannut hoitaja näpyttelee heti koneelle.

Tää alkukierto on kyllä puuduttavaa aikaa. Onneks tuo vajaa 3v pitää kiireisenä päivät. Opetellaan juuri päiväkuivaksi.
Juu kyllähän tässä perheellä kokoa on jo ennestään mutta haluttiin ruveta kokeileen saataisiinko myös yhteisiä lapsia :Heartbigred

Silv onneksi saitte näytteet otettua.

Sarina Nuorimmasta olin eka todella väsynyt ja nukuin vaan. sit alkoi oksentelu mikä onneksi helpotti nopeasti.

Aphrael: niin täälläkin mutta noi SPRn erikoiskokeet (mitkä lähtee Helsinkiin tutkittavaksi) tarttee vielä jotku paperiversiot..

Voimia Johanna! Toivottavasti kaikki olisi hyvin ja säikähdyksellä selviäisit <3

Onneks Silv sait hoitajien sähläyksestä huolimatta näytteet nopeesti otettua!

Tänne saapui flunssa. Tukkonen olo, kurkku vähän kipee ja oksetta. Kuhan ei oksutautia taas tulis!

Meritähti kp32/30(-65)

Pikaseti tuun taas komentoimaan..

johanna toivotaan että kaikki kuitenkin olisi hyvin! <3

Tsemppiä ahoinboinnin kanssa kampailevalle! Kurjaa!

Silv harmi ettei se lähte oo tullu! Joko soitit sen perään?

Pn. Nega testattu nyt sit odotellaan että kumpaa lähetään yrittään tammi vai helmi vauvaa :)

Sarina, saitko pahoinvointilääkkeet? Mä olin kakkosesta kans tipassa 13h, kolme litraa nestettä laittoivat ja lääketipat (pahoinvointilääkettä suoraan suoneen) siihen päälle... Mulla ne lääkkeet vähensi oksentamista huomattavasti, vaikka olo muuten oli kyllä tosi huono siitä huolimatta...

Sarina1 huh kun siellä koetellaan, onneksi pääsit kuitenkin tippaan ja olo alkaa helpottamaan :)

Mukkis laita kuvaa! :p

Silv onneksi kokeet saatiin kuitenkin otettua!

Johanna voimia ja toivotaan että on vain vaaratonta :Heartred Onneksi pääset jo huomenna ultraan vaikka varmasti asia pyörii mielessä koko ajan..

Muokattu viimeksi:
Silv, Ai niin kun sulla oli ne SPR:n testitkin. Mä olen niitten (ja muiden toisaalla tutkittavien paperilähetettä tarvitsevien) kanssa tehnyt niin että annan lähetteen potilaalle/asiakkaalle itselleen labraan vietäväksi. Ei tarvi faksailla tai postitella. En tiedä miten muut meillä toimii niitten kanssa. Pitäiskin joskus kysyä et onko meillä joku käytäntö ;)

Pahoittelut negan testanneille!

Mulla ei ole auttanut raskauspahoinvointiin mikään muu kuin ihan hiljaa makaaminen ja jatkuva minimäärien syöminen (jotain kuivaa, hajutonta ja mautonta). Oksentelun aiheuttamaan neste- ja suolavajeesta johtuvaan heikkoon oloon sit taas tippa tai kotikonstina noi jumalattoman pahanmakuiset ripulijuomat. Toista odottaessa sain onneksi olla saikulla niin ei tarvinnut koko ajan oksentaa. Esikoista odottaessa yritin sitkeästi opiskella eli puolen tunnin bussimatkan menin kolmella tai neljällä bussilla kun piti välillä hypätä oksentamaan ja koululle päästyäni terveydenhoitaja passitti kotimatkalle eli sama uudestaan ;)

Niin ja hyi.. Joskus jäin keskustassa pois ja juosten ensimmäiseen vessaan. Ainoa paikka mikä oli auki oli kauppahalli ja voi kamala sitä kalanhajua. Meinasi lentää sinne käytävälle jo. Päätin sen jälkeen että pensas on parempi paikka jatkossa ;)

Nonii, apteekin kautta vessaan ja eipä tarvi enää miettiä :)

Liitteet

• DSC_0562.jpg
    DSC_0562.jpg
    398.6 KB · Katsottu: 214
Takaisin