Raskaaksi 2015

Onnea plussasta Peepe! :)
Mukkiksellakin vahvistunut! Uutta testiä vaan kehiin :)

Voimia Myylle surun keskelle. Lemmikki on yhtä kuin perheenjäsen joten koville ottaa varmasti :sad001

Muurahainen tuli kans mieleen kiinnittyminen? :rolleyes:

Lucky87 voimia tupakoinnin lopettamisen, pystyt siihen kyllä varmasti! Hienosti ainakin jo pyrit savuttomuuteen.

Muokattu viimeksi:
Lucky, sitä pohdin Itsekkin, mutta kramppas vain kun jännitin vatsan tiukaksi...

Myy, kyllä siitä omasta huonosta olosta pitää puhua, ei saa patoa sisäänsä. Jaksamisia sinne!

Jemberry, alemmassa kuvassa tosiaan jotain hailakkaa näkyy, oisko ovis ollut myöhemmin? Vai tikutitko ovisplussan? Kuitenkin toivotaan että vahvistuu! :)

Enu, torstaina testaillaan :) tiedän kyllä että se on liian aikaista mun silloin testata, mut ei haittaa :)

On: eilisten päikkäreiden lisäksi olen nukkunut viime yönä lähes 10 tunnin yöunet ja vieläkin väsyttää... Rinnat ei oo enää yhtään arat.

Oikein mukavaa päivää kaikille!

Muurahainen kp 24/28-37 dpo7

Myy täällä saa kyllä purkaa tunteitaan niin hyvässä kun pahassa. Täällä on niin mahtava porukka että kaikki mielellään kuuntelee ja tukee! <3 tai näin olen huomannut :)
Hirveästi voimia ja ihana kun mieskin osaa näyttää tunteensa! Harva mies siihen nykysin enää pystyy!

Ninukki meilläkin on sekarotuinen k

Hups lähti viesti vähän liian ajoissa :D

Ninukki meilläkin sekarotuinen niin paha sanoa kauanko vielä elää, toivottavasti vielä ihan hurjan monia vuosia!! Tuo marley&me on niin ahdistava ja silti niin hellyyttävä ja itkettävä elokuva! En enää nykysi pysty kahtomaan sitä ollenkaan :D

Myy: Alko muaki itkettää. Varsinkin se että mies itkee on jotai sellasta mikä saa hämilleen. Toivotaan Ettei enää yhtään paskaa niskaan tuu teille! Ja saat tänne avautua niinku haluat

Jemberry: kyllä siinä todella hailakka näkyy. Keskellä varsinkin. Toivotaan että vahvistuu. Teitkö tuon aamu pissasta?

Muurahainen: mulla on kyllä kampannu vatsaa salilla jos oon ollu loppu kierrossa mutta nyt ku kiinnittyminen kai oli niin kramppaili kovempaa. Tuleehan siihen ihan järkky paine vatsan seudulle ku lankuttaa

Täällä yön aikaan kummaa painetta alavatsalla ja kohdun suulla. Koko yön vähän jomotteli ikävästi silleen että häiritsi.

Meillä myös sekarotuinen jolla toivottavasti on vielä vuosia, 5 vain ikää. Miehen vanhempien koiran poislähtö taas pelottaa, se on jo 15 vuotta vaikkakin sekarotuinen ja sitkeä kun mikä.
Elokuvista myös hakuro on sellainen mikä ainakin minut sai itkemään ihan valtoimenaan, anoppikin taisi melkein pelästyä kun juuri silloin eksyi meille kylään kun tuo leffa tuli telkkarista. :D
Lukutoukka kp 12/20-28 yk 4
Muoks. No hachiko sen leffan nimi oli eikä mikään hakuro. Ei saisi nukuksissa kirjoitella. :D

Muokattu viimeksi:
Soma, vasta vappuna 1.5. meinasin testata, jos menkkoja ei näy :)

Jamberry, ekassa kuvassa en näe mitään, mutta tokassa näkyy. Toisaalta roskishaamu ei oikein tarkoita vielä mitään :sad001 Testaa huomenna uusiksi?

Myy, ei enää yhtään vastoinkäymisiä kyllä sinne suuntaan!

Lucky, eikös kaikki pikkuiset tuntemukset ja kivut oo ihan normaaleja alkuraskaudessa?

Meidänkin koira on jo 7-vuotta, mutta riehuu edelleen kuin pentu. Pelottaa, kyllä että milloin koirulista aika jättää :sad001 Tota Marley & me -leffaa en pysty kattomaan, se on niin ihana ja surullinen!

Larissa kp 22/27-31, dpo 5

Lukutoukka87 täälläkin meiä karva herralla ikää 5v :) ihana, siellä on ollu vanhemmilla kunnioitettavan ikäinen koiruus!!! :) jospa mekin saatais vielä nauttia omista karvaisista rakkaista seuraavat 10vuotta <3

Meillä on vasta 2vuotias bichon sukunen haukku ja nyt jo välillä miettii, että miten selviän kun aika siitä jättää:(

Hei mistä lasketaan dpo 0?? Ovulaatiotestin plussapäivästä vai siitä seuraava? Koska sain pussan kp 26 niin täti vois tulla vielä huomenna "ajallaan". Nyt jo vähän jänskättää jospa ei tuliskaan!

Voi jessus mä sanon........ Ei oo tullu niitä lähetteitä tänne labraan!!!! Ja ne ei voi ottaa mitään jollei oo lähetettä!! Perkele sentään...........

Silv no voihan helkkarin helkkari!!! Kylläpä pistää vihaksi kun tuolleen juoksuttaavat ja ei asiat hoidu!!!!

Heips taas!

Onnea plussanneille, ainakin peepe oli! :) ja tsemppiä tädin kohdanneille, kyllä se nyytti vielä syliin tulee <3

Voimia myy! :)

Ja kiva kuulla gatusasta :) Muistan sut jo sieltä 2014 ketjusta missä itsekin olin kuumeilemassa jo.

On. Täällä ollu aivan järkyttävää pahoinvointia ja oksentelua koko viime viikon eikä mikään oo pysyny sisällä ja eilen jouduin sitten tippaan sairaalalle 7 tunniksi. Tulehdusarvot oli vähän koholla (?) ja joku toinen arvo vähän matala en millään muista mikä, ja niin kuiva olin et vartin hoitaja etti musta jotain suonta johon tipan tökätä mut ei millää meinannu löytyä. Lopulta sit summa mutikassa kyynärtapieeseen. Nyt ehkä vähän pirtsakampi olo, mut kyllä tänä aamuna taas sai oksentaa.... :( toivottavasti muut selviätte vähemmällä, tää meijän masuasukki pistää ainakin heti jo äitin koville!

Liitteet

• 1429552166962.jpg
    1429552166962.jpg
    217.5 KB · Katsottu: 166
Sarina1 sulle kyllä on tullu kaikkien muittenkin eestä tuota pahoinvointia!!! Mitkäs viikot sulla oli menossa ku en muista :(

Voi ei sarina :/ toivottavasti ei nyt kauaa äitiä kiusaisi huonolla ololla..

Mindis: ne nyt rupes selvittään että missä se lääkäri on jonka se piti kirjoittaa. Ja jollei selviä niin ilmeisesti joku muu sen sitten kirjoittaa. Mut odotteleen joutuu x aikaa ://

Voi ei Silv! Onpas paska homma >:(

Toi Marley&me on ihanan kamala leffa! Miehen kanssa katottiin se vuosia sit ja molemmat itkettiin. Sen jälkee ei olla sitä katottu.

Meiltä kuoli vuosi sitten koira. Oli 5v ja ihan äkillisesti meni niin huonoon kuntoon ettei eläinlääkärissä voitu mitään tehdä. Oli kyllä rankkaa aikaa se.
Ollaan paljon puhuttu, jos otettais koira taas, mutta toistaiseksi ainakin mennään ilman. Se luopuminen on aina niin kamalaa :"(

Sarinalle jaksamisia <3 toi oksentaminen on kamalaa! Mä oksensin esikoisesta päivittäin puoleen väliin asti. Varmaan olis pitäny tipassa käydä välillä, mut enpä tajunnu. Laihduin jonkun 5kg ja oli niin hirveen heikko olo koko ajan. Toivottavasti sulla kohta helpottais <3
Usein rv 12 jälkeen alkaa helpottaa :)

Onpa perseestä Silv! Mutta jotenkin niiiin tyypillistä >:/

Sarina1, onpas sulla ollut rankat kokemukset! Onko mikä rv menossa? Toivottavasti pian helpottaa!

Silv no voihan!!!! Onneks alkovat heti kuitenki selvittelemään asiaa jospa saisivat nopeesti sen homman siellä rullaamaan!!

Takaisin