Raskaaksi 2015

Onnea Peepe, mahtavat viivat :smiley-bounce015

Toivon todellakin muurahainen, että tää olis teille se kierto ! :Heartpink

Kiitos ihanat kannustuksesta :Heartred Jotenkin ei vaan yhtään tunnu siltä, että olis voinut tärpätä ja pupultiinkin vaan dpo -2 ja sitä ennen (vaikkakin ainakin se taitaa olla aika hyvä päivä siihen noin tilastojen perusteella). Testitkin on loppu,mutta josko sitä kaupasta pääsis aamulla kipaseen hakeen ainakin halpistestin. Palataanpa sitten asiaan,josko nyt sais tältä jännitykseltä nukuttua....

Tuli muuten vasta jälkikäteen mieleen kun ton mun pärstävärkkini tohon laitoin,että toivottavasti kukaan tuttu ei nää, koska me ei haluta kertoa mahdollisesta raskaudesta tutuille yms. sukulaisille ennenkuin on pakko... Menin meinaan kertomaan parhaalle ystävälleni vauvakuumeilusta ja hän aikalailla tyrmäs mun haaveilun :sad001 Sanoi, että "mieti nyt tarkkaan, mieti kuinka ihanaa on kun voi kaksin lähtee miehen kanssa etelään, eikä tarvi olla aina kiinni lapsissa, eikö sulla ole niitä jo riittävästi.." Päätin siis olla puhumatta kelleen mitään ennenkuin on pakko. Ja kaikki nuo sukulaiset ja kaverit asuu n. 600km:n päässä, joten ei tarvi pelätä että törmäis...

Mukkis yk 4 kp 24/25-26

Peepe, onnea!!!

Soma ja Enu, mulla samanlaista valkovuotoa, ja sitä tulee PALJON! Oon kyllä olettanut sen johtuvan greipistä.

Toi Murkun lääkäri on kyllä jo naurattanut monet kerrat :P

Mukkis, onpa taas ollut kaverilla kommentit! On se kumma ku toiset tietää mitä elämältäs haluut.. Hohhoijaa.

Täällä siis dpo 6. Aattelin toteuttaa tota MrsH:n taktiikkaa ja testata kun menkat on ainakin viikon myöhässä. Eli en ööö ikinä! :D

Ai niin, oon varmaan unohtanut onnitella Freyaa!! Ihanaa, että kaikki vaikuttaa hyvältä ja pieni pääsis lähemmäs kotia kasvamaan!

Ja kiva kuulla Gatusasta! Ennen tänne liittymistä luin pitkään 2014- ketjua, eli sieltä muistan, vaikken vielä sillon osallistunutkaan. Toivottavasti kevään myötä helpottaa!

Onnea Peepe, Anni ja mindiS plussista! Kyllä siellä Mukkiksellakin näkyy kahta viivaa! :woot:

Tervetuloa Jenna- 85 ja smurffiina84. Pillereiden jälkeen kierto voi venyä pitkäksikin, mutta miksei voisi tärpätäkin samantien. Omasta kokemuksesta en osaa sanoa kun kierrot mitä sattuu.

Smurffiinallahan on jo iso perhe kasassa. :wink

Oireita tulee kyllä kehiteltyä kun raskautta kovasti toivoo. Itsellä viime kierrossa oli vaikka mitä:grin hassua myös miten ei voi olla testaamatta vaikka tietää että on liian aikaista. Asia selviää jokatapauksessa jos täti tulee tai ei ja testit vasta sitten. Että osaa olla vaikeaa. Sitä ajattelee kait että jos tulisi edes haamu, päättyisi piinailu, odottelu ja oman kehon jatkuva tarkkailu:woot:

Kesällä tulee kuluneeksi 5vuotta kun luovuin tupakasta. Ehkä jokunen kilo lisää vyötärölle tullut mutta muuten hyvä päätös :laughing002silti joskus tekisi mieli. Etenkin kesällä terassilla tai omassa pihassa aamukahvilla auringon paisteessa.

Tsemppiä Anskunen ultraan. Jännittävää :Heartpinktulehan kertomaan kuulumiset!

Osanotot Myy karvaisten ystävien poismenosta.

Larissa ollut ihanan toimelias.itselläkin olisi vaikka mitä hommaa mutta aika rajallista.

On. Prinsessan 1-vuotis juhlat juhlittu ja maha täynnä herkkuja. Tänään oli kuvauskin. Halusin ihanan hyvän onnistuneen perhepotretin, vaan toisin taisi käydä. Minusta ei hyvää kuvaa saa.:laughing002tyttökin oli niin hämillään uudesta ympäristöstä ettei paljon hymyä irronnut. Normaalisti kun hymyilee, kikattelee ja ilmeilee kokoajan. Ehkä niistä 135:stä kuvasta löytyy mieleiset

Toissailtana siis surin lähes plussa ovistestiä. Eilen aamunakin oli nega. Illalla sitten vihdoin plussa! Jee! Tänään aamulla sitten (n. 12h plussasta) alamahaa pisti ja koski kamalasti. Piti käydä hetkeksi sohvalle kippuraan makaamaan. Koski myös takapuolelle. Muistutti paljon vuosi sitten kokemiani supistuksia, lievempänä tosin. Tätä kesti ehkä n. 30 min. Olisiko se sitten ollut se kaivattu ovis? Eipä ole moisesta kokemusta. Viime kierrossa ovis ilmoitti itsestään järkyttävillä limoilla.

Noh, eilen illalla plussan jälkeen talletus tehty ja ainoaksi jää. Nyt tosiaan yövuorossa. Luojan kiitos se plussa tuli eilen eikä tänään! :nailbiting: En nyt taas löydä sitä kivaa taulukkoa. Mitkä mahikset olisi plussa päivän peiton pöllyttämisillä?

Esikoisen la oli siskoni syntymäpäivä, jos nyt tärppäisi voisi la olla oma syntymäpäiväni tai ainakin lähelle osuisi.

:HeartredVihdoin!

20150419_202716.jpg

Smurffiina84 tervetuloa kuumeilemaan, toivotaan että sun visiitti on oikein lyhyt :)

Nennaa jospa se täti ei saapuis vappubileisiin tai täti ei saapuis ollenkaan ;)

Anskunen ihana sulla ihan kohta ultra!!!!! <3 niin se aika vaan hujahtaa :)

Lucky87 ihan huikeeta!! Tosi hienosti oot tuon lopettamisen kans selvinny!!! Oon niin ylpee susta! :)

Myy82 hih, soi vaan koko aika päässä se paula vanukas mainos :'D voi ei :( siellä on ollut ihan kauhea viikonloppu!! Oon tosi pahoillani :( voimia ja halauksia <3

Gatusa no voihan miltä kuulostaa nuo edelliset kuukaudet :/ jospa kesällä alkais jo ajat muuttua! :)

Peepe hurjasti onnea!! Paljon liimaa ja tarroja!!! :)

Soma siitä valkkarista kyselit niin itte kummastelin viime viikon alussa kun valkkari muuttui kokkareisemmaksi/kiinteämmäksi ja vähän kellertäväksi että onko mulle hiiva tulossa mutta lauantaina pärähtikin plussa r-testiin eli mulla ainakin valkkarin laatuun vaikutti vaikken sitä itse ekana tajunnut! :)

Muurahaiselle sattunut ihan pässi lääkäri!!! Mur!!!

Mukkis jotku kypsyy vaan ajatukseen lapsista hitaammin tai eivät vaan halua lapsia. Itse koen että ihana on juuri lasten kanssa sitten reissata ja kokea kaikkea :) mies on suht nuori ja sen kaveripiirissä ei ole lapsia kenelläkään eikä taatusti ole tulossakaan vielä aikoihin. En tiedä kuinka sen kaverit suhtautuu sitten kun lapsi meille tulee nyt tosin olivat ihan onnitelleet kun mies oli jo ehtinyt hehkuttaa positiivista raskaustestiä :D

Ja täällä on monella tosi jännät paikat tällä hetkellä!!! En malta odottaa teiän testejä!!! Nyt on semmonen plussa aalto menossa että mukaan vaan!! :)

Kai se sinänsä saavutus on. Mutta heti ku työ kaveri lähti pois ni kyllä se oma aski Alko houkuttaa enemmän ku ne pastillit... kyllä otti pannuun ku sen aukasin enkä voinu sanoa ei ja lähteä jotai tekemään muuta...

Ihana kuulla teistä Gatusa ❤️ Täällä onkin kovin sinuu kaipailtu! Ompas teillä ollut rankka talvi :sad001 Valoa ja voimaa kevääseen ja kesään ❤️

Peepelle isosti onnea ja paljon vauvaliimaa ja tarrasukkia matkaan ❤️

Murkkuuuuuu! Oiskoos kiinnittymiskipua? :wink

Onko Nannullakin jännäpäivät menossa? :woot: Millään ei tahdo muistaa, kun pää lyö muutekin tyhjää...:oops:

Soma, mulla lorahteli plussakierrossa voidemaista valkkaria oikein huolella...:wink

Olipas mukkiksen ystävä tökerö! :smiley-angry019 Sinä ja miehesi kuitenkin tiedätte mitä haluatte ja ystävän kuuluu olla niissä päätöksissä tukemassa, eikä koittamassa muuttaa toisen mieltä! Iso harmitus nyt iski puolestasi.:hug013

Ai juu ja bb:lle piti jo aiemmin sanoa, että olisi kyllä siskosi voinut vähän miettiä mitä suustaan päästää, kun kerran teidän tilanteenkin tietää...:hug013

Jm tärppionnea! :dance018 Muoks. Tuli mieleen et toi ukkeliakkeli tos hymiössä nyt muhittaa simppoja sisällään :wink eiks sillä oo melkein sama ilmekin, kun tällä just saaneella ukkeliakkelilla :happy:?

Kiitos ihanat ❤️Nyt on oikeasti todella voimat lopussa henkisesti ja miehelläkin ottaa oikeasti koville. Hän on yhteisen taipaleemme aikana itkenyt tasan kerran aiemmin (itki vuonna 2005 ensimmäistä kertaa 90-luvulla menehtynyttä veljeänsä...). Nyt perjantaina hänkin romahti ja itkimme yli tunnin toistemme olkapäitä vasten. Mut kyllä oon sitä mieltä, että jos nyt on pakko vielä tulla lisää sontaa päälle lähikuukausina, niin tulis kaikki loputkin nyt sitten vaan samalla kerralla, niin pääsee joskus taas aurinkokin paistamaan. Nyt lupaan, etten enempää myrkytä tätä palstaa omalla huonolla ololla!

Muokattu viimeksi:
Nyt lyö nimien kanssa niin tyhjää että kerralla onnea kaikille plussanneille, toivoa piinailijoille ja uutta tuulta tädin kohdanneille!! :)

Myy, voimia surun keskellä!! Lemmikin menetys on kova paikka, meillä koiramummu, 8v, ja todella pelkään sitä luopumisen päivää :(

Napailua, kp17/30-50, aamuisin ollut nyt pari päivää etova olo, iltaisin kipeä /kuumeinen.. Limat vähentynyt, samoin halut.. Tiedä sitten, en luota yhtään kropan viesteihin edellisen kierron pitkittymisen takia. Oon päättänyt että en usko mitään ennen kahta viivaa! Tallettelua ollut nyt ainakin tarpeeksi, siitä ei jää kiinni ;)

Ninukki, meilläkin on vanhin koira 9v. Mies meinasi googlettaa keski-eliniän, mutta kielsin. On se vaan kova paikka, kun aika jättää...
Tärppionnea kovasti, jospa ovis on juuri ollut, on menossa tai juuri tulossa!

Myy, meijän muori on sen verran sekarotuinen että elinikää ei pysty sanomaan, neiti on ollut yhtä villi puolivuotiaasta asti, mutta nyt puolen vuoden sisään hidastunut huomattavasti, en kestä.. Muistan esikkoa odottaessa, kohta 6v sitten, katoin elokuvan marley & me ja sen jälkeen vietin kaksi tuntia koiran kaulassa kiinni itkien että ethän kuole koskaan....

Takaisin