Raskaaksi 2015

Jenna-85: tervetuloa! Ja toivottavasti olisi pikainen käynti!

Hei tytöt! Mä kävin työkaverin kans tupakalla mutta mä en polttanut vaan imeskelin tablettia. Tuoksu oli niin hyvä mutta ei tullut tarvetta maistaa. Ja hitto se arvas miks en polta. Mutta lupasi olla hiljaa :) sille oon myös kertonut että yritetään. toiselle työntekijälle selitin miten on hankalaa ku poika haluais aina mukaan tulla ni siks lopetan. :) meni ainaki vielä täydestä. Jihaa että on nyt hyvä mieli! Nyt en työpäivän aikana avaa uutta askia! !!

Pepe mult on menny ohi mutta hienoa jos sait vaihdettua ultra aikaa aikasemmaksi :)

Enu kiitos itse en kakkua tehnyt mutta ihana se oli kyllä ja likka piti maustakin paljon :) tšemppiä kakkutalkoisiin :) ja kais kohta jo voit dippailla tikkuja ;)

Kai tässä taas piti monelle jotakin sanoo.. Mutta rhkä palaan kun muistuu mieleen :D
Täällä ei edelleenkään menkkoja.. :E

Pepita_ jospa siellä ois nyt pieni liimattuna kiinni :)

Mukkis ei mullakaan ollut oireita mut kait se oireettomuus sit vaan oli oire ;)

Lucky87 parhaitenha siihen mökkifiilikseen pääsee oikeessa mökissä eikä luksus lukaalissa! Ihana kun teillä on tommonen mahdollisuus käyä siellä vähän hengähtämässä! :) oi!mäkin haluaisin kovasti lähtee jonnekkin vaeltamaan ja retkeilemään! Siis nimenomaan pohjoseen! :)

Mymmelisti toivottavasti tosissaan ei mee kauaa että saatte kirjeen sieltä! Ja niinku aphrael sanoi ni voithan sä loppu viikosta soittaa sinne ja kysellä sen lähetteen perään ;)

Soma wau! Oon sanaton! Aivan todella upealta kuulostaa tuo juhlapaikka!!! Tulee teille niin upeet häät :)

Jenna 85 tervetuloa kuumeilemaan! :) voihan se olla mahdollista että tärppää heti mutta voi olla että ekassa kierrossa hormonit ehtii vielä paikkaansa ja siks menkat voi heitellä. Tosi upeeta ois kyllä jos tärppäis teillä heti! :)

Larissalla on kyllä ollu ihan super tehokas maanantai! Mut siellä taitaakin olla aivan ihana ilma ni kelpaa pihalla touhuta :)

Lucky87 wau! Tuosta on hyvä jatkaa lopettamista!! :) mitkäs siellä muuten fiilikset?

Uusille tervetuloa mukaan :)

Jollain oli haamua testissä, vahvistumisia sille! :)

Pää lyö nyt niin tyhjää et en muista enempää mitä piti kommentoida...

Kiitos kaikille! :) Ja olen ehtinyt jo muutaman testinki tekemään mut miinustahan ne näytti.. Ja voisko mikään testi ees näyttää näin nopeesti vaikka aihetta oiski.. :rolleyes: Tuntuu hiukkasen olevan ruosteessa näissä ku ei oo vuosiin tullu pähkäiltyy näiden asioiden kanssa.. :shy: Eka "vauva" täyttää kesäl kuitenki jo 9v.. :grin

Muokattu viimeksi:
Larissa, Sä oletkin ollut tehokas tänään! En nyt muista tarkasti mitä ne testit maksoi enkä pääse koneelle katsomaan kun neiti katselee sillä Risto Räppääjää mut muistaakseni liuskatesteistä raskaustestit (2kpl) oli 2e ja oliko ovistestit (10kpl) 7,5e. En tiedä saako jostain tohon hintaan muualtakin mut omaan silmään vaikutti edullisilta. Ja siis voihan noita tuolta "diilata" kun on tarkoitettukin kimppatilauksiin lähinnä. Mä vaan aina tilaan vuoden rasvat ja vitamiinit ym sieltä suoraan :D

Tervetuloa uudet, Jenna ja Smurffiina! Pikaista plussaa kummallekin :)

Mukkiksella näkyi kyllä selkeä haamu, toivottavasti vahvistui! :)

Larissa, onpas siulla ollut todella reipas päivä siellä :)

Mymmelisti, onneksi tein ei tarvitse enää toiste samoihin tutkimuksiin mennä ja toivottavasti saatte pian ajan! :)

Lucky, hienoa onneksi olkoon tupakoinnin vähentämisestä! Onneksi ne imeskelytabletit auttavat siulla :) kohtapa et tarvitse niitäkään ;)

Pepita, ehkä siellä tosiaan olisi joku mukana :)

Nuuhku, aivan ihanan näköinen kakku teillä ollut! Itse en olisi raaskinut syödä :D
Nyt tuli kamala herkkunälkä :D

Soma, kuullostaa todella ihanalata ja taianomaiselta tein hääpaikka, vau! Voin vain kuvitella kuinka teille tulee upeat ja ikimuistoiset häät❤ :)

Pepe, mahtavaa kun sait aikaa siirrettyä aikasemmaksi! :)

Maaritmarianne, pahoittelut tädistä :( hahah aika hyvään saumaan päätitte sinne risteilylle lähteä, kun oli noinkin huippu esiintyjä teitä varten :D mut onneksi hyödynsit buffetin huolella ;)

Nyt en muista enempää kenelle piti kommentoida :(
Eli pahoittelut negoista ja tädeistä ja tsemppiä uuteen kiertoon! Onnittelut plussista ja haamulaisista :)

On; en edes tiedä mikä kp menossa, enkä edes oikein jaksa miettiä nyt asiaa, kun niin monta pettymystä tullut jo ett nyt ei riitä voimat piinailuun :D olot on niin tavalliset, ett tuskinpa mitään on taaskaan tapahtunut. Päätin kuitenkin jättää ne lääkekuurien alottamisen (niinkuin olin aiemmin suunnitellut) tädin tulopäivään :)
Tädin puolesta kannattaisi kyllä varmaan kohta noi kp:t laskea, niin tietää milloin varautua suojilla :D voikun ei vappuna alkaisi, kun olisi kiva päästä kavereiden perinteisiin vappu"bileisiin", mut täti pistää ennemmin sängynpohjalle ku päästää mihkään kotoa lähtemään kipujen takia :( tosin, viimevuonnakin bileet oli vika päivä tätä kuuta ja aamulla alkoi menkat :D

Lucky, Sähän olet hyvin selviytynyt tänään tupakoinnin lopettamisesta! Jatkat samaan malliin vaan!

Jenna, En tiedä minipillereistä, mutta yhdistelmäpillereitten jälkeen ainakin pitäis aina tulla tyhjennysvuoto. Tietty sit jos jättää syömisen kesken laatan niin voi ehkä onnistua raskautumaan ennen tyhjennysvuotoa.

Tervetuloa uusille! :) toivon pikaista plussaa!

Larissalla ollut oikein tehomaanantai :p

Lucky, tsemppiä tupakoinnin lopettamiseen :)

nuuhkulla ollut aivan mieletön kakku! Alko heti kuola valumaan :grin

Mymmelisti, ihan mahtia että asiat saatiin rullaamaan eteenpäin :) on varmasti hyvä mieli nyt?

Mukkiksella olin näkevinäni toista viivaa!

Pahoittelut tädeistä ja negoista. Saisi tädit pysyä kokonaan pois tästä ketjusta! Tyhjennetään ketju kesäksi eiks niin? :wink joten plussatuulahdus kaikille :talk017:talk017

On. Täällä jännitetään ja odotellaan ultraa! Enää kolme päivää. IIIIIIIIIIIIKS :excited001 huomenna jo 8+0

Tervetuloa uusille! :) ja pahoittelut niille jotka joutuneet uuteen kiertoon ja tsemppiä piinailijoille!

Täällä kp 29.. Ja viikonloppuna olleet menkkaoireet ja mahakivut loppu siihen päivään.. Luulin että menkat ois alkanut muttei alkaneetkaan.. Tuntemuksia ei oo kumpaakaan suuntaan ja oikeastaan raskauteen en usko ollenkaan pitkien kiertojen vuoksi.. Noh täytyy vaan odotella koska menkat kurvais paikalle..

Smurffiina84: tervetuloa ja toivottavasti plussa tulee pian!

Täällä tosiaan nyt töissä sellaset ihmiset jotka ei kato kieroon jos käy tauolla sauhuttamassa. Niin luulin että olisi isompi houkutus vielä avata se Aski. Nyt en voi huijata itseäni että en oo paljoo polttanut kun on avaamatta koko terva laatikko! Oon niin tyytyväinen. On oikeastaan ihan hyvä seistä siinä kaverin vieressä ja imeksiä tablettia kuin jäädä sisälle...sit tulis tuska ku on se tapa mennä sinne pihalle :D

On kyllä hyvä mieli! Olis pitäny varmaan tääkin tehä jo aikasemmin, mut en tiedä kuinka paljon olis sitten tapahtunut jos aikasemmin olis tehnyt, kun miehellä oli sillon se nivustyrä joka piti ensin hoitaa ja sitten taas ruveta yrittää, mut nyt kun ei oo tuottanut tulosta tyrä leikkauksen jälkeenkään niin ehkä sitte nyt? :)

Lucky, kuulostaa hyvältä tuo tupakoimattomuus! Kannatan! Ja vielä tsemppiä, sä pystyt siihen kun niin todella tahdot!!!! ;)

Anskunen vähänkö aika menee nopeesti! Pidän peukkuja ultraan!!!! Vähänkö mua jännittää teijän puolesta!!! Tuut sitte heti kertoo kaikki ihanat uutiset meille ;)

Kukka^^ voihan se olla et tää on ollu just se kierto ;) toivottavasti saisit pian kaksi viivaa testiin tai tädin kylään, et pääsette uuteen kiertoon :)

Tervetuloa uudet!!! Pikaista plussaa!

Kyllä se lopettaminen hienosti menee Lucky, sitkeyttä vaan, ekat 3 päivää vaikeimmat, sitten seuraavat 3 viikkoa. Pikkuhiljaa hyvää tulee!

Voi apua mun kanssani.... Pitikin testata näin varhain... Enhän malttanut heittää tuota testiä meneen, ja nyt kun katoin, se oli vahvistunut aikalailla... Onko kellään käynyt roskishaamun kanssa näin? Toivottavasti ei tuu tiputusta kovaa ja korkealta :(

Liitteet

• DSC_0560.jpg
    DSC_0560.jpg
    451.3 KB · Katsottu: 185
mindiS, mielettömän paljon onnea ja vauvaliimaa ja tarrasukkia matkaan mukaan!!! ❤️ vitsit nauroin tota Paula vanukas-vastausta! Meillä mies, (kohta 32v) syö myös niitä :wink

Voi Viipsukka ❤️ Suuren suuri halaus ja voimia! :hug013 Hyvä, että siellä kuitenkin tarkistettiin tilanne samana päivänä ennen kotiin päästämistä!

Tuhannesti onnea Freyja pikku prinssistä!!! :dummy: Ihanaa kuulla, että kaikki hyvin! ❤️ Onnea myös jatkoon!

Annille myös hirmuisesti onnea ja vauvaliimaa ja tarrasukkia matkaan mukaan! Suojelusenkeleitä myös, että tällä kertaa pikkuinen pääsee syliin asti! ❤️

Pepitakin oli plussannut? Varovaiset onnittelut vielä!

Vestalle onnea uä-kuulumisista! Ihana pikkuinen siellä kurkkii :love017

Luckylle isot tsemppiä savuttomuuteen ja muutenkin ❤️ Hienosti on savuttomuus alkanut!

Pikkumiskille hirmuisesti tsemppiä ja onnenpotkuja huomiselle!

Mukkiksen viivoille vahvistumista!

Hienoa Mymmelisti, että käynti meni hyvin! Nyt toivotaan teille nopeasti aikaa tutkimuksiin! :smiley-angelic001

Tervetuloa Jenna ja Smurffiina ja pikaista plussaa!

Anskusen ultraan ei olekaan enää kauaa :woot:

Pepe oli saanut aikaistettua ultraa, jes!!!

Pahoittelut tädin kohdanneille ja onnea uuteen kiertoon!

On. Perjantai oli kyllä yhtä painajaista... Aamulla löysin kissan todella huonossa kunnossa ja lääkäri joutui päästämään pienen pilven päälle... Illalla, kun tulin töistä kotiin, mies tuli halaamaan ja sanoi, ettei ole hyviä uutisia. Kani oli myös nukkunut pois... Purin koko viikonlopun pahaa oloa siivoamalla ja eilen illalla palasi kohtuun kovat kivut, joihin ei särkylääkkeet auta. Tänään aamulla tulikin taas uusia oireita, joita nyt seurataan huomiseen ja sitten tarvittaessa kokeisiin ja gynelle. Kissat ja koirat tuntuu aavistavan tuon kohdun kipeyden, yrittävät kilpaa ängetä mahan päälle nukkumaan ja sitten katsovat loukkaantuneina, kun joudun kieltämään. ❤️
Muoks. Raskaana oleva ystävä kävi eilen kylässä ja sain tuntea pikkuisen potkuja :love017

Takaisin