Raskaaksi 2015

Mä en ees muista mitä ne oli kun varattiin ja maksettiin monta kuukautta sitte. Oltas kyl menty eri laivalle tai eri aikaan jos oltas tiedetty ketä esiiintyy. :D voi ristus että väsyttää...

Voih paljon onnea plussanneille ja joku siellä pienenkin saanut jo maailmaan onnea!! :)

Meilläkin koira. Kuvaa en laita ettei paljastuta, mutta rottweiler löytyy meiltä! =)

Soma ihana kun saatte noin rennosti suunnitella häitä ja kaikessa rauhassa vieläpä! Kuulostaapa juhlapaikka oikein taianomaiselle! :)

Kingisuu itsehän en koskaan oikein bongannut ovista mutta jospa oisit ovuloinu ni sinne ois pieni tarttunut matkaan! :)

Tyttötiikeri jospa sinne saapuis megaovis ja pääsisitte tallettelemaan juuri oikein! :)
Ja sielläkin noin suloinen karvakaveri <3

Enu iiik, siellähän alkaa olla jännät paikat! Noita oireita onkin tosi hauska aina bongailla joka kuukausi ;)

Terkku sielläkin jännätään siis kohta!! Peukut pystyyn!

Maaritmarianne pahoittelut tädistä :( uskoin niin että plussaat! No tämä kierto on nyt se teiän kierto! :) tuo laivan buffetti on kyl aivan ihana! Aina saa pyöriä sieltä pois kun ahtaa ihtensä iha täyteen! :'D hahahha voi ei ku teille on ollu just sopiva esiintyjäkin siellä laivalla ;)

Nuuhku voi ei mikä herkkukakku!!! Onneks sait siitä ees kuvan ennen ku sen kimppuun käytiin!! :P Mikäs tilanne siellä on? Eikö täti vieläkään ole saapunut? ;)

On. Täällä on niin kauhee ikävä miestä kotiin. Odotan sitä myös sen takia kotiin ku oletan että sen aikana olis tuo sauhuttelu helpompi lopettaa ku se ei tykkää siitä yhtään jos poltan, enkä tykkää itsekkään. Eilen tosiaan kävin ostamassa nicotinel imeskely tabletteja. Pelottaa vaan jos seki polttelee nii on todella vaikea itse olla menemättä. Tänään todella aion etten töissä polta yhtään... kieltäydyn jos joku pyytää. Sanon reilusti että lopetan enkä että pitäis lopettaa. En halua enää valehdella itselleni enkä muillekaan. Mieli on aika alamaissa tän asian takia. Tekis mieli lähteä vaan pihalle tekee haravointi juttuja ku aurinko paistaa. Enkä oikein tästä raskaudestakaan osaa nauttia yhtään kun ei vaan tunnu siltä. Koko aika sellanen epävarma olo että onko kaikki hyvin. Testit näyttää plussaa edelleen mutta ei vaan tunnu siltä. Parempi olis ku ei tietäis tuosta plussasta mitään... nyt tuntuu tältä ja anteeksi että valitan. Ahistaa tää oma heikkous. Onnellinen kuitenki plussasta olen! Piti vielä lisätä että täällä on jotenkin helpompi olla ja avautua. Yritän käydä tuollakin joulukuisissa mutta tuntuu että tuon vaan sitä paskaa fiilistä sinne vielä ku muut on niin onnensa kukkuloilla hyvästä syystäkin ja sen onnen ansainneet. enkä itse osaa nauttia samalla lailla ku ne. Joten ehkä täällä mä tsemppaan teitä ja kuumeilen teidänkin edestä! :) ♡ halaus kaikille! Olette niin ihania kaikki että kaikille soisin sen pienen syliin!

Aurinkoista päivää kaikille!

Muokattu viimeksi:
Kaikki tupakan kans painivat... Suosittelen! Meillä 8vko savuttommuutta takana molemmilla <3

On. Huomenna alkaa tutkimukset. Jännittää ja hirvittää, mut helpottaa ;) ! Kyllä se tästä. Irtiotto arjesta tuli tossa kolme viikkoa sitten kun extempore lähettiin pojan kanssa junalla Lappiin ♡. Parin viikon "loma" teki ihmeitä ja nyt taas jaksaa

Liitteet

• 1429509485279.jpg
    1429509485279.jpg
    47.5 KB · Katsottu: 196
Muokattu viimeksi:
Mymmelisti, tsemppiä lääkäriin!!!!! Muista muistilappu! Täällä odotellaan mitä lääkäri sano :)

Ja Lucky, kiva kun kuumeilet täällä meidän kanssa! Kyllä sekin hetki vielä tulee, kun nautit raskaudesta. Tupakka-asiaan en osaa mitään sanoa, kun en oo elämässäni kokonaista polttanut. Mutta kyllä sä saat lopetettua!

Mindis kiitos :) oli kyllä ihana kakku.. Likka kun sanoi rttä haluaisi vaaleanpunaisen my little pony kakun :)
Tääl ei oo vieläkään täti päässy perille.. Luulenpa että kierto nyt vaan pitkittyy keskenmenokieron johdosta.. Mutta eipä auta..:)

Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille. :happy:

Unohdin eilen kehua, kuinka ihania karvanaamoja teillä onkaan. Koirat on kyllä ihania, mut ite oon hieman enemmän kissaihminen. :)

Mymmelistin
kuulumisia odotellaan täälläkin. :rolleyes:

Nuuhku upea synttärikakku. Munkin tarttis loppuviikosta ahkeroida pojan synttäreitä varten. Mihinkä se täti on eksyny? Jospa se sieltä ilmaantuis jollet sitten raskaana ole. :p

PikkuMinski tsemppiä huomiseen. Toivotaan, että saatte selvyyden asioihin ja saatte pian toisen rakkauspakkauksen. Hienosti olette olleet savuttomana, onnea siitä. :joyful:

Lucky täällä saat tietysti avautua. Varmasti stressaa tuo tupakointi. Jospa ne ajatukset selkiintyisi ja pääsisit nauttimaan odotuksesta täysin rinnoin. :smug:

ON: Tässä tuumailin, että koskakohan sitä sitten testailisi? Tänään mun laskujen mukaan dpo7 ja jossain vaiheessa loppuviikosta vois yhen pregcheckin uittaa. Tietysti voisin olla fiksu ja testata vasta sitten JOS täti olisikin myöhässä, mutta itteni tuntien testaan jo ennemmin.. :hilarious:

enu kp25/31

Enu: juu ei sitä olis osannut kuvitellakkaan että tällaiset olis tuntemukset ja ajatukset kun plussan saa testiin. Todella hämmentävää. Sitähän ajatteli että sitä on todella onnellinen...mutta menköön nämä mielialavaihtelujen piikkiin kun tiedän kuitenki pohjimmiltani mitä mieltä asioista olen.

Hah vähän virkisty olo ku kävin haravoimassa pihalla ja siivosin vessan kaapin. Voi juma ku olisitte nähneet mikä määrä sieltä löyty testattuja ovis testejä elokuun alusta asti :) oonko ollut hullu vai mitä... Ilmankos se ukko yks päivä katteli sitä kaappi vähän sillee että joopati joo :D nyt on ne kaikki viety roskiin ja säästössä on vain nää plussa testit jotta voin verrata. Edelleenkään sitä elokuva viivaa en ole saanu mutta eipä tarttekka kunhan ei haalene

Voi Lucky :Heartbigred Taitaa hormonit jo tehdä tepposiaan, koita kestää! Ja ihana olet! Kyllä sie saat sen tupakan jätettyä pois, kun nyt on hyvä syy. Jospa miehes innostuisi jättämään savut myös?

Tsemppiä tutkimuksiin PikkuMinski ja Mymmelisti! Tulkaa sitten kertomaan kuulumiset! Mulla on vielä kolme viikkoa naistenpolin aikaan. Ehtis tässä vielä plussatakin ennen sitä laughing7

Enu, parin päivän päästä voisit jo testailla!!! :woot:

Nuuhku, ihan älyttömän hieno kakku ollut siellä! WAU! :p:woot:

Aamupalaa naamaan, koiran kanssa lenkki ja pihahommiin auringonpaisteeseen :) Eilen illalla ja viime yönä oli jotain repivää kipua mahassa o_O Ja ovisimoja valuu edelleen o_O Että sellainen "kuiva kausi" oviksen jälkeen :grin Tissit on niin kipeät, että pitää nukkua urheilurintsikat päällä :grin

Larissa kp 21/27-31, dpo 4

Katselin vielä tuota larissan jakamaa taulukkoa, niin vaikka nyt menikin kierto niin sun näin, niin olis silti edes pienet mahkut... Dpo -5 näytti 7% mahdollisuutta ja dpo 2 näytti 4%... Edes jotain! :D turha tässä silti on mitään oireita alkaa kuvitella tai muutenkaan jännitellä..

Huomenna olis aamulla ne verikokeet joten paastota saa taas illasta asti :/

Silv kp 21/30-? Dpo 3.

Lucky87 toivottavasti siellä kaikki hyvin edelleen <3 saisitkohan mahdollisuuden neuvolan kautta siihen ar-ultraan niin tietäisit varmasti että kaikki hyvin? Halauksia ja tsemppiä hirveästi <3 ja uskon että tuolla joulukuisissakin saat avautua, varmasti kaikilla muillakin pelkoja siitä että onko kaikki hyvin.
Itsekkin olen kyllä jotenkin addiktoitunut teihin kaikkiin tämän ketjun ihaniin naisiin että aion varmaan roikkua täällä hamaan loppuun asti :D

Oikein aurinkoista ja ihanaa päivää kaikille <3 :)

Lucky, sä pystyt siihen tupakoimattomuuteen ja jos et heti niin pikkuhiljaa. Itse lopetin 4 kk sitten pari kertaa tuli otettuu takapakkia mutta päättäväisyys oli oma valtti... Sit kun pääsee sen viikon/2 viikkoo ilman niin siinä vaiheessa auttaa ku ajattelee sitä että kun oon jo viikon ollu ilman niin miks pilaisin sen :) siitä saa voimaa ja motivaatioo että mitää pidemmpään on sit ollu ilman jo. Nytki ku ite miettii sitä 4kk ni oon välillä iteki että häh niinkö kauan :D !! Mut täällä kaikki tsemppaaa! Ja sit annat itsellesi luvan nauttia raskaudesta kun et stressaa sitä :) <3

Pikkuminski ihanan lappireissun ootte tehneet! Pohjosessa käydessä aina mieli lepää :) ollaan miehen kans molemmat kotosin pohjosesta, niin tiedän mistä puhun :) iiik! Nyt siis enää vaan tunteja laskemaan että millon tutkimukset on! ;)

Mymmelisitille tosissaan tsemppii lääkäriin!!! Täällä kuumeisesti odotetaan lääkärikuulumisia! :)

Lucky87 ei täälläkään ole vielä leffaviivoja tullut mutta aattelin digin tehdä tuossa ylihuomenna?

Miten multa mennyt ohi että pikkuminski on taas täällä? Ihanaa kuulla susta :)

Mymmelisti tuu kertomaan sitten miten meni!

Larissa toivotaan plussaa sinne <3

Silv kyllähän siellä mahdollisuudet on. Toivotaan parasta :)

Mukkis mikä testi kyseessä? Vahvistumista <3

Sain siirrettyä ultra aikaa. Se on jo 6.5<3 enää 16 päivää!!

Pepe 9+6 <3

Mukkis kyllä siellä väriä näkyy! Suosittelen hakemaan kaupasta sen halppistestin! Itte sain tuommoisen haalean toiseen testiin mut kaupan halppikseen tuli jo selkee viiva :) edelleenkään en saa toiseen testimerkkiin kuin olemattoman viivan ja toiseen tuleekin jo tosi tosi selkeä viiva :) onnea :)

Takaisin