Raskaaksi 2015

Ihania karvavauvoja teillä :) pikaisesti vain lukaisin viestit läpi näin viikonloppuna, ja puhelimella vähän vaikea kirjoittaa pidempää viestiä.. Mutta onnea plussista ja pahoittelut tädistä ja negoista. <3

Täällä tänään tämmöinen <3 toivottavasti kaikki menisi nyt hyvin ja meille tulisi jouluvauva <3 :)

Liitteet

• WP_20150418_015.jpg
    WP_20150418_015.jpg
    495.8 KB · Katsottu: 192
Taas on vähän kirjoittelut töiden takia jäänyt, ahkeria ootte taas olleet. :)

Mindis: kyllä mä aattelin koittaa päästä työterveyslääkärin puheille, josko sais vaikka lähetteen ft:lle tai jotain.. Nyt on kyllä tilanne parempi onneksi. Sähän olit plussan päräyttänyt! Onnea onnea!! :D

Silv: tuliks hienot hiukset? Toivottavasti saatte miehen kanssa asiat puhuttua kuntoon!

Kertulle tsemppiä alkaneeseen yritykseen, plussaonnea!

Pisama: kuulostaa hyvältä toi inssi, toivottavasti nyt tässä kierrossa tärppää! :)

Viipsukka, oon tosi pahoillani! <3 Parantumista sinne ja toivottavasti tärppää nopeasti sitten kun yritys alkaa.

Freyjalle paljon onnea pienestä sankarista! <3

Maaritmarianne, mikäs siellä on tilanne, ootko tänään testannu?

Pahoittelut negan saaneille ja tädin kohdanneille!

Täällä ollaan siis aamuvuorossa. Mies lähtee huomenna reissuun niin ilta menee varmaankin pakkaillessa. Ja lankomiehen synttäreille ja äänestämäänkin pitäis keritä. Kummipoikakin saadaan siis tänään nähdä. :)

Freyjalle onnittelut pienestä pojasta! Ihanaa, että poika on kunnossa ja pääsee kasvamaan nyt kunnolla! :)

MindiS ja anni onnittelut plussista! :)

Viipsukalle suuret pahoittelut menetyksestä. :sad001 Olen tosi pahoillani myös siitä, että yritykseen tulee nyt pakollinen tauko. Toivottavasti kaikki kääntyy hyväksi kesän aikana!

Ihania koirulaisia täällä monella! :)

Soma, hyvältä kuulostaa! Jospa se plussa sieltä tulisi! :wink

Azaleallakin siellä söpö haukku! :)

Pitäkää hyvät juhlat nuuhku! :) Mikäs kp ja dpo siellä nyt on? Oisko kohta taas uuden testin paikka? :wink

Tinttarilla, hän on erittäin sekarotuinen :grin Äiti on puoliksi vehnäterrieri ja puoliksi walesinspringeri, isästä ei ole mitään tietoa :grin

annilla on siellä hieno plussa! Onnea matkaan :)

Napaa: Vain 1 päivä oli "kuivaa kautta" oviksen jälkeen ja nyt on taas valkovuotoa ja ovistyylistä kirkasta limaakin o_O Tissit on pirun kipeät! Tällaista tämä on näemmä joka kierrossa, joten turha innostua vielä :grin

Larissa kp 20/27-31, dpo 3

Muokattu viimeksi:
Nuuhku joo eihä tätä meinaa uskoo sitten millään eli kaikki testit oon pissiny mitä mulla on eli 6kpl :'D eikö vieläkään täti ees ilmottele tulostaan?! :O ootko millä testeillä testaillu? Oi nam! Vähänkö alko tehä mieli kaikkee herkkuja ku kerroit mitä kaikkee oot synttäreille leiponu!! Kivaa synttäripäivää :)

Larissa siellä kuitenki ovis taidettu hyvin hyödyntää? ;)

MindiS, tässä kierrossa tuli kyllä harvinaisen hyvin ovis hyödynnettyä :grin :wink Todellakin on se tammivauva tilauksessa! Ja jos menkat pääsee yllättämään niin mulla on se aika naistenpolille tulossa ensi kuussa :)

Mulla tekee kans mieli synttäriherkkuja nuuhkun kertomuksen takia :p :grin

Mindis, mihin sun laskettu aika asettuu? Koita nyt uskoa vaan. ;)

Larissa, kovasti toivotaan että nyt ois tärpänny!!

Aika menee nopeesti!!! Ei enään edes yhtä kokonaista päivää :D
ImageUploadedByVau Foorumi1429434375.925650.jpg

Eilen myös tän vuoden ekat grilli ruuat! NAM!
Mua alkaa jo jännittää huominen, apua! Mitä mun pitää ees sanoo!? Varmaa menee kieli solmuun kun olis paljon asiaa, mut ei tiedä mistä alottaa :D apuva! Onneks mies tulee mukaa ja meillä molemmilla on vapaa maanantai :)

Larissa, hyvä et ajoissa laitoit tilauksen! Ja nopeesti aika menee kun sullakin jo aika naistenpolille :)

Lissu kattelin laskurilla että 28.12 ois LA jos vaan sinne asti päästään :) sanoinki miehelle että saattaa tulla vähä erilainen uuden vuoden juhlinta ;)

Mymmelisti jeee ihana ei enää tosissaan ees vuorokautta että pääsette lääkäriin!! Tsemppii molemmille ja tulehan sit kertomaan mitenkä lääkäri käynti meni :)

Oih meillä oli kanssa kääpiöpinseri! Jouduttiin se loppuvuodesta lopettamaan ja ikävä on kyllä ihan tajuton. :sad001
Vähän olen kahden vaiheilla ottaako uusi koira vai ei. Olenko henkisesti siihen jo valmis?

Täällä oli taas plussanneita! :smiley-bounce005 Wohoo... Täällä ei nyt ovisplussaa ole vielä tullut joten näyttääpi siltä että inssi menee todennäköisesti huomenna uusiksi.

Kp 12/25-27

Oli muuten ihana mies järjestäny meille uusiks vappu suunnitelmat <3 eli grillataan kaveriporukalla joilla on pieniä lapsiakin mukana niin ei kuulema tarvii meiä kummankaan juua alkoholia kun voidaan mennä autolla. Mies kuulema ehtii nähä kavereitaan muulloinki ku vappuna :) on tainnu tuo mun mies vähä innostua tuosta plussasta :D

Onnea Mindis ja Anni :) kaikki liimat ja tarrat mukaanne !!

Freyalle suunnattomat onnittelut pienen pienestä nyytistä :Heartbigred

Luin monta sataa viestiä niin ei millään jäänyt kaikkea mieleen :oops:

Silv sai ihanat uudet hiukset, se jäi mieleen jostain syystä :grin

Plussatuulia kaikille teille !!!
Täällä tylsä vaihe, loppukierto muttei jännitettävää :)
Meiltä löytyy muuten tällainen ja kaksi muuta karvaista

Liitteet

• image.jpg
    image.jpg
    927.8 KB · Katsottu: 170
Anni, Onnea plussasta!

Mymmelisti, Kiva että molemmilla vapaapäiväkin kun on tuo kauan odotettu lääkäri. Ja grilliruoka.. Kuola valuu ajatuksestakin ;)

On. Lapselle haettu ab-kuuri ja "lomailua" jatketaan vielä muutamalla saikkupäivällä. Ja tänä aamuna se tätikin kurvasi paikalle eli laskuvirhe oviksen kanssa ja kierron kesto 33 päivää. Illalla tukkupakkaus ovistestejä ym tilaukseen ;)

Mymmelisti, ei oo kun tunneista enää teillä kiinni :) kirjoita muistilappuun että mitä pitää muistaa sanoa ;)

MindiS, ihanan huomaavainen sun mies! <3

Pisama, saisi äkkiä tulla se O- plussa sinne!

Aphrael, onnea uuteen kiertoon!

Aphrael nonnii eli nyt tää kierto on se teiän! :) toivotaan että antibiootit alkaa potkimaan nopeesti!

Soma no onhan siinä aika kivasti järjesteltävää kun noi paljon tulee ihmisiä! Ei varmaan iha itte voi ruokia tehä ;) millonkas ne häät onkaan? Taisit siitä aiemmin sanoa mut en muista enää :/
Joo, saas nähä mahtuuko sitä jouluna ees joulupöydän ääreen syömään :'D

Takaisin