Raskaaksi 2015

Mulla tuli ainakin pc testeihin viivanpaikka.. molempiin ja pariin muuhunkin merkkiin tuli. Ainut mihin ei nii apteekin oma

Lucky hienosti vahvistuu sun viiva. :happy:

Murkku mää kyllä niin toivon, että sun oireet johtuu vaan ja ainoastaan alkaneesta raskaudesta. :smiley-angelic003

Silv toivottavasti pääsette miehen kanssa vällyjen väliin, selvä plussa oli. :wink

Pisama tsemppiä inssiin! :joyful:

Kohta3 se oli Larissa, joka mainosti niitä. Olikos se Lunette se merkki? :)

Junibea haamulainen vahvistuu. Testaa vaan jo sillä pregcheckillä. :grin

Myy oliko keskustelusta apua? Toivottavasti ainakin. :happy:

Tervetuloa uusille! Pikaista plussaa kaikille! :smiley-bounce016

ON: Kyllä sitä niin höyrähtänyt jo on, että joka ikisen tuntemuksen kropassa olen tietenkin olettanut johtuvan vain raskaudesta. Näin viime yönä jopa sellaisen unen, jossa olin noin puolessa välissä raskautta ja tunsin niin selvästi potkut ja kaikkee. Harmi, että se oli vaan uni. :smiley-ashamed005 Tuosta kolmatta päivää jatkuneesta kurkkukivusta on tullut outoja oireita myöskin sellainen hassu hengästynyt olo. Ja siis tiedän kyllä sen, että olen siis vaan kipeenä enkä nyt halua, että luulette mun oikeesti luulevan olevani jo raskaana. Ehei. Hömppä mikä hömppä. :wink Jatkan toki kuulostelua.. :rolleyes::p

Muoks. enu kp21/31

Kohta3, Hyvin voi uida kupin kanssa.

Maaritmarianne, Keltarauhashormoni (tuo rauhanen toimii kauemmin jos raskaus alkaa, muuten ovulaatiosta kuukautisiin) aiheuttaa mm rintojen arkuutta, kaltaisilleni hormoniherkille huonovointisuutta ja päänsärkyjä, kaikenlaisia "nipistelyitä" jne. Itse huomasin nuo vielä selkeämmin aikoinaan kun kiertoa yritettiin tasailla Terolutin kanssa, mutta hyvin ne huomaa luomukierrossakin näin kun olojaan tulee tarkkailtua.

Ihan pakko tulla avautumaan.. tosiaan telkusta tuli juuri uusintana tuo television parhainta viihdettä (sarkasmin kera) sisältävä puhelinmyyjätositeeveeohjelma ja tuossa on tuo puutarhatonttua muistuttava naikkonen joka nyt ilmeisesti on paksuna ja tosissaan vetää röökiä tossa sen minkä kerkee. Ja ne meni jonnekin viininmaistelukierrokselle ja hän ei juonut viiniä koska vauva kärsii ja pitää ajatella sikiön parasta.. en tiiä mut jotenkin tuli vaan sellanen niin vihainen olo... En vaan voi ymmärtää.. ei sillä että kovin älyn jättiläiseltä vaikuta muutenkaan mutta. Phuuh ! Kiitos olen puhunut. Aamen!

Enu, täällä kans hengästymistä havaittu.
Hirveän raskaan tuntuista hengitys välillä ollu. Tänään on posket myös kuumottaneet ja punottaneet aika lailla. Ja siis tietenkään nää "oireet" ei voi johtua muusta kuin siitä että olen raskaana :D :D
Joo onneksi nyt saa pariksi päiväksi muuta ajateltavaa, kuluu aikakin nopeammin.

Ai niin yks outo juttu johon en ennen ole kiinnittänyt huomiota, mutta siis mun nännit on kuumemmat kuin muu rinnan alue?!? Ja siis hyvin arathan ne on ollu oviksesta lähtien.
Hiuka alkaa taas teetättää... :D

Muurahainen kp 19/28-37 dpo 2

Silvillä mahtavat viivat! Todellakin ensimmäisenä mies kaatoon, kun on mahdollisuus! Tärppionnea!

Luckyn viivat vaan vahvistuu! Ihanaa! :talk017

Aphrael, samaa mieltä! Jokaiselle tekisi hyvää käydä silloin tällöin jonkun ammattilaisen kanssa puhumassa. Ennalta ehkäisisi varmasti monta umpisolmua.

Pisamalle kovasti onnea inssiin!

Teki keskustelu hyvää, puolentoista viikon päästä uusiksi. Ihanaa, huomenna pääsee töihin! 6 1/2h päivä tiedossa, mutta saan laittaa nuorisotilan tarvittaessa (voinnin mukaan) aiemminkin kiinni. Voimat aika vähissä, kun hb laskenut 137:stä 100:aan. Antibioottikuurin jälkeen pääsee aloittamaan rautakuurin, niin eiköhän se siitä sit taas lähde tasaantumaan. :)

Hyvää yötä ihanaiset!

Niin ja piti siis ihan omalla miehellä käydä tarkistamassa tämä nännienkuumuushavainto. Se söi ruokaa tuossa keittiössä, kun paukkasin paikalle, et "hei, anna käsi." Kokeile nyt eikö ookki nänni kuumempi kuin muu tissi?!? :D
Oli samaa mieltä :)

Pisama, inssitsempit!

Lucky87, vahvistunut on! :)

Kukka, toivottavasti kierto jää huomattavasti edellistä lyhyemmäksi!

Minä en testeistä osaa sanoa kun olen saanut plussan vain sittarista ostettuun rfsun liuskoihin. Raskauskeijun, apteekin ja rfsu testit on näyttänyt ihan negaa eikä mitään viivanpaikkaakaan.

Varokaa naiset noroa! Kuskasin äitiäni lääkäriin tiistaina kun hän oli edellisyönä alkanut oksentaan! 00-02 välisenä aikana oli oksentanut 8 kertaa ja sootä kuuteen mennessä 7kertaa lisää! Ei kiitos!

Tämän aamun testi ja viimeinen testi. Dpo 19 rv 4+5. Joko tänään soitan neuvolaan?

Liitteet

• 1429238465153.jpg
    1429238465153.jpg
    24.3 KB · Katsottu: 207
Ei siinä mun pcssä mitään näy, ehkä viivanpaikka korkeintaan jos sitäkään ( dpo 11 tänään, tais olla vaan viivanpaikkoja edellisissä testeissä. Kiva ku keho laittaa tälläset oireet päälle :( Aamupissa oli kyllä tosi laimea, mutta tuskinpa se asiaa muuttaa

muoks* testiajan jälkeen viivanpaikka näkyy selvemmin, mutta viivanpaikka se vaan on

Muokattu viimeksi:
Täällä myös yksi foorumin kuukuppipropagandaan sortunut. Suosittelen, vaikka en olekaan vielä omaani "päässyt" kokeilemaan :grin Kupin ostaminen taitaa olla aika varma tapa varmistaa, että sille ei tule käyttöä. Itsehän plussasin päivä sen jälkeen, kun olin kupin hankkinut.

Lucky, jep soitappa neuvolaan vaan jo! :) paljon paljon onnea hienosti vahvistuineista viivoista!!! :)

Katapultti, sanoppa muuta :D
Kyllä huomaa, että silmät ristissä illalla tänne kirjoitellut :D

Pikkuminski mitä sinulle kuuluu?? :) tutkimus pvm lähenee... :)

Muokattu viimeksi:
Lucky soita vaan sinne neuvolaan! :)

Myy hyvä kun vøit laittaa kiinni aikasemmin jos rupeaa siltä tuntumaan :) ja hyvä jos puhumisesta on ollu apua! :)

Muurahaiselle toivon kyllä sitä plussaa niin sieluni pohjasta! :)

Jollekkin piti sanoo vielä jotain mutta ei kaikkee voi muistaa ;D

On. Ei vieläkään menkkoja nyt kp 28

Kohta3, minähän sitä kuppia olen täällä mainostanut :grin Lunette on itsellä ollut jo vuosia ja olen ollut tyytyväinen. Toimii uidessa oikein hyvin, paremmin kuin tamponi. Ensikertalaiselle suosittelen Luneten pienempää kokoa, sillä se on vähemmän jäykkä kuin isompi koko ja näin helpompi aloittelijalle käyttää. Itse tilasin nyt värillisen (tumman violetti Cynthia), sillä kirkas värjääntyi vuosien aikana aika karmean näköiseksi puhdistamisesta huolimatta.

Lucky, neuvolaan soittoa vaan! :)

nuuhku, ala jo testaamaan taas! :woot:

Muoks. Mitäs murkulle kuuluu???

Ovis ollut eilen tai tänään sillä tissit alkaa kipeytymään ja o-limat on loppu :) Nyt pääsen minäkin piinailemaan :woot:

Larissa kp 18/27-31, tjot-k. 10

Muokattu viimeksi:
Takaisin