Raskaaksi 2015

Lucky, mahtavaa, hyvin vahvistuu! :)

Omaa napaa.. Kp 25 meneillään.. Edellinen kierto oli muistaakseni 78 päivää.. Nyt jo tuntuu mahassa jotain, ihan kuin menkkoja alkais enteilee.. Valkkaria tulee ja hieman tummempaa (?) mut siis ei vaaleeta.. Raskauteen en oikein usko, mut olis aika jees jos menkat tulis tuossa muutaman päivän päästä edes :)

Mun pc:t. Ylempi dpo 9 iltapäivä, alempi dpo 14 aamu. Molemmat kuvattu alle 1min päästä testin kastamisesta. Musta tää on ehdottomasti paras liuskatestimerkki! Negat on puhtaanvalkosia ja plussa näkyy aikasin :)

Liitteet

• 1429208519836.jpg
    1429208519836.jpg
    27.8 KB · Katsottu: 174
  • 1429208569116.jpg
    1429208569116.jpg
    21.4 KB · Katsottu: 165
  • 1429208595247.jpg
    1429208595247.jpg
    21.4 KB · Katsottu: 175
Timbe lisäsin sulle listaan LA:n :)

Nepa korjasin sun testauspäivän oikeaan kohtaan listassa :)

Pisama, ihan huippua kuulla oikeaa faktaa siitä että vehnis vaikuttaa limikseen positiivisesti! Huippua! En siis juo sitä turhaan ;) onnea jatkoon ja plussatuulia!

Luckylla hienosti vahvistuu viivat! :)

Yle teemalta tulee keskosista dokumentti!

Luckyllä hienoa viivan vahvistumista <3 ja junibealla näkyy jotain kans!

Pahoittelut negoille. :/

Muille tsemppiä omaan vaiheeseen ;)

Niemja rv11+3, huomenna nt-ultra <3

Kukka : mun valkkari on ollu oviksen jälkeen keltaista ja paksua... +++

Junibea: ei anna kyllä viivan paikkoja vaikka pc:n testien netti sivuilla niin lukee. Itse testasin dpo 15 iltapissasta lyhyellä pidätyksellä. En tiedä olisko näkynyt dpo 14 aamu pissasta millainen viiva. Riippuu myös miten raskaus hormoonit nousee... mulla varmaan vähän hitaammin.

Azalea: oon samaa mieltä ja mikä parasta ni saa marketista, meidän tuppukylän pikku kaupasta ja on HALPOJA. Apteekin testeistä taas apteekin oma on varmasti vastaava ku tää pc. Mut on puikko testi ja myös kalliinpi.

Niemja: eipä tartte mun avata sit telkkaria. :D

On. Poika tuli tänää ennen saunaa ihmettelemään mun vanhoja raskaus arpia ja sano että mulla on tiikerin raita vatsa ja saunan jälkeen tuli pussailemaan mun mahaa. Kysyin miks sä mun mahaa pussailet ni sano että kun se on niin ihana. No tuumasin vaan että on varmaan ku olihan se sun eka koti. :D voiko se aavistaa. Koira ainaki aavistaa ku kyöhnää koko aika iholla kiinni ja tuijottaa vaan... :D hassuja.

Lucky, Hienosti on viiva vahvistunut!

Silv, Komea ovisplussa siellä. Nyt tosiaan vaan taklaat miehen ensi tilassa sänkyyn!

Pisama, Onnea inssiin!

Myy, Hienoa, että pääset keskustelemaan kkm:sta ihan ammattilaisen kanssa. Varmasti parempi noin jo heti alkujaan kuin se, että joskus aikojen päästä vielä vaivaisi mieltä. Mä olen kyllä muutenkin sitä mieltä, että jokaisen olisi hyvä käydä kerran tai kaksi vuodessa keskustelemassa jonkun ulkopuolisen kanssa omasta elämästään ja ajatuksistaan. Sillä tavalla saataisiin varmaan monet solmut aukaistua jo ennen kuin ovat umpisolmuja..

On. Tänään dpo 13 ja sellaisia nipistelyjä oli viime yönä tuolla munasarjojen tietämillä, että eiköhän se täti sieltä kurvaa ihan aikataulussa viimeistään lauantaina. On kyllä hauska kuinka nuo keltarauhasen tuottamat oireet saa aina sotkettua raskausoireiksi ;) Siis jopa silloin kun ovulaatio on vasta ollut eikä mitään raskausoireita voi oikeasti vielä edes olla. Mutta täällä siis hyvillä mielin aloitetaan "tekemään" vuoden 2016 vauvaa kunhan tuo täti nyt ensin kurvaa paikalle ja päästään uuteen kiertoon. Ja näyttäisi jopa menevän niin mukavasti tuo kierto, ettei ovulaation aikaisia puuhasteluita häiritse seuraavan kuukauden aikana olevat viikonloppumenotkaan. Kaverit siis menevät naimisiin toukokuun lopulla ja sinä viikonloppuna ei varmasti paljon ehditä puuhastelemaan ja yhden viikonlopun mies (=bestman) on polttaripuuhissakin. Mutta jos kierto vaan on jossakin tuossa normaalikiertoni lähelläkään niin ovulaatio osuu noiden "ongelmaviikonloppujen" väliselle ajanjaksolle.

Huomenna viimeinen virallinen lomapäivä eli maanantaina täytyy suunnata taas töihin. Huomenna voisikin seikkailla etsimään vehnänalkioöljyä kapseleina (en voi kuvitellakaan syöväni muuten kun inhoan kaikkia pureskeltavia vitamiinejakin) ja ja ja ;) No ei vaan. Ovulaatiotestejä täytyy kyllä tilata taas joku tukkupakkaus kun viimeksi tilasin vaan tuollaisen "harjoittelusetin". Edellistä yrittäessä kun tilasin tukkupakkauksen ja digitaalisen ovistestin niin siitä kierrosta tärppäsi ;)

Juu toki riippuu hormonin noususta. Mut uskaltaisin oman kokemuksen perusteella väittää, et jos johonkin muuhun liuskaan saa edes jonkunmoisen haamun, pc näyttää jo selvemmän viivan siinä kohtaa. Itellä ainakin one step näytti haaaaailakkaa haamua vielä dpo 12 ja sillon pc oli jo ihan täysin selvä plussa.

Kiitos Azalea havainnollisista kuvista :grin Olin jo päättänyt etten testaa huomenna, mutta taidanpa sittenkin testailla.. :p

Lucky: hyvä tietää ettei tuu viivanpaikkoja.. mua vaan pelottaa että huominen testi on nega.. :sad001 siks iski kai parempi odottaa, mutta en pysty. Oireita on sen verran paljon.. Sun testiviivat on kylä vahvistuneet tosi hyvin. :hello2

Mun suosikkitesti on apteekin oma testi, mutta mun testitahdilla tulis kalliiksi ostaa apteekin omia :rolleyes: on mulla yksi digitesti kaapissa, mutta sen teen vasta kun menkat on myöhässä eli aikaisintaan ens tiistaina.

Tänään oirelistaan on saanut lisätä pyörryttävän olon.

Silvilla on mahtava ovisplussa, toivottavasti siimahännät löytää perille :happy090

Pisamalle
paljon onnea huomiseen. :Heartpink

Oisko sulla Maaritmarianne voinut ovulaatio olla myöhemmin mitä aattelit? Millä testillä teit negan?

Mulla on ihan järkyttävä päänsärky, ollut ovulaatiosta asti.. tai oikeestaan pari päivää ennemmin jo.. mulla ei nuo tavalliset lääkkeet auta, enkä oo saanu aikaseks mennä lääkäriin hakemaan toisenlaisia lääkkeitä. vähän huono ololkin on, mutta flunssaa pukkaa niin ei oikein oo ruokahalua.

Apua lucky :D kohtahan mä sitten varmaan kuvittelen oireitakin.. :D

Noh mutta koitan pitää itteni maan pinnalla.. Tulee mietittyä että kun ei oo tähänkään saanu toista alulle niin ei varmaan nytkään.. Pessimismi ei pety.. Ainakaan niin pahasti :D

Kukas se kuukuppimainostaja olikaan?
Aloin tässä vaan laskeskella, että onpi sitten tulossa taukokierron kuukautiset justiinsa nätisti keskellä reissua ja juurikin risteilyn aikana/lopussa. Niin aloinpa miettiä, että mites on uimisen kanssa jos kuppia käyttää?
Tietty vois ennen reissua pistää ukon hommiin ja toivoa, ettei koko kuukautisia ees tule. :rolleyes: Olis hyvä tuliainen...

Junibea kai se on voinut olla... En minä tiedä :D ennen oon tehny apteekin testeillä mutta nyt tilasin jotain erityisen herkkiä raskauskeijulta. En o kuullu niistä täällä mitään hyvää sen jälkeen kun ne postissa tuli.. :D Ainoo ettei mun testit o näyttäny edes viivan paikkaa vaikka lauruskaalla ilmeisesti sitten viivanpaikka näytti haamuplussalta monta kertaa.

Takaisin