Raskaaksi 2015

ImageUploadedByVau Foorumi1429187634.563301.jpg

JAANO. Hetken ku malttaa ni se on jo vahvempi. Huomenna siis pakko! Ja sori spämmäys xD

Ooh täällähän on jänniä hetkiä! Nyt äkkiä hirmuset pupuilut käyntiin! :D <3

Pepe, eihän se oo mahdotonta et saisit ihan muutaman vuoden sisään useamman pikkuisen <3 Nyt kun ootat vauvaa nii usein kuullu siitä miten paljon herkemmin sen jälkeen on tullu joten älä heitä toivoa kaivoon :) Aina kannattaa uskoa :)!

On ne tissit vieläkin kipeet muttei mitenkään tosi arat. Kun kunnolla koittaa niin tuntuu. Mahassa nyppii joka suunnasta vuorotellen. :o miten voin ollakkaan TAAS niin varma tästä, mut kohta se täti kuitenki yllättää..

Kp32

Omanapailen taas. Luin teidän tekstit kyllä mutta en enää muista mitä piti kirjottaa.. Anteeks naiset et oon näin saamaton!

Moikka taas! Oon nyt ollut vaan taustalla ja lueskellut teitin juttuja ja tykkäillyt. Sen verran veti maan alle viimeks se epäonni inssin suhteen että ei ole muuhun voimia ollut. Tammivauva siis täälläkin nyt tilauksessa! :smug:

Moni oli plussannut... onnea paljon teille :angel7 ja suojelusenkeleitä mukaan matkaan että kaikki sujuisi loppuun asti hyvin.

Mä nyt kyllä liputan niin tuon vehniksen puoleen. Limis oli taas paksumpi kuin viime ultrauksessa. Nyt se oli jo saman paksuinen kuin mitä oli tutkimuksien aikana viikko oviksen jälkeen. Ultra tehtiin siis taas kp 8. :) Eli tutkimusten alussa limis oli kp 8 3,4mm, kun olin vajaan kierron ottanut vehnistä limis oli kp 8 4,1mm ja nyt kp 8 5,1mm. Täähän rupee näyttään siltä että kiinnittyminen voisi kohta olla jopa mahdollista. Lääkäri ei kyllä missään vaiheessa ole sanonut että olisi ollut mahdotonta raskautua ohuen limiksen takia. Itse kyllä epäilen että suurin syy voisi olla siinä, kun ei mitään muutakaan syytä meistä löydetty.
Mutta huomenna olisi nyt edessä eka inssi :woot:. Ovis osuu todennäköisesti vkl.

Pisama kp 9/25-27.

Onnea Pisama inssiin, toivottavasti tärppää kun noin hyvin on vehniskin auttanut! :)

Oviksille nyt kyytiä puuhastelun merkeissä!

Tänään salilla siskon kans ja ku kotiin vein sen ni oli pakko kertoo sillekki jo tuosta haamusta :) se oli ihan innoissaan ja varsinkin ku näin äkkiä sai tietää. Nyt mulla on kaks tuki henkilöä :) + ukko. (Ukko tuumas että kevennä painoja vähän huolestuneella äänellä :D ku kerroin miten oli taas meinannu taju lähtee ku kylmän hiki puski sarjan jälkeen naamaan.) Onpahan tuo hyvä siskonki tietää jos jotai vaikka salilla sattuu tai juoksen oksentamaan ni ei ihmettele :) hyvä olo. Enkä kyl lopeta salilla käyntiä ehkä vähän kevennän sellaseen ylläpitävään etten nyt mitään tulosta yritä kauheesti saada. Tuossa tänään äsken tein tollasen repeilleen testin mutta viiva siihenkin tuli. .. Sain kyllä tiristämällä tiristää että sain lirautettua ees sen verran että saan kastumaan tikun. Aamulla uudelleen vaikka näkkyyhän tuo vahvistuvan... autossa sain myös jo yökkiä ihan kunnolla...puolen tunnin auto matka ei vissii ihan paras juttu sit ollukkaa

Liitteet

• 1429203511142.jpg
    1429203511142.jpg
    24.9 KB · Katsottu: 183
Pisamalle tsemppiä huomiseen!!!

Vau mikä ovis Silv! Humenna sit ;)

Lucky, hienosti vahvistuu <3 jeejee! Toihan on jo viiva! Kohta leffaviivat!

Liisu dpo 2

Kuinka aikasin pregcheckillä voi testata? Pitääkö odottaa dpo14 asti?
Ja antaako viivanapaikkoja?

En oo vielä pregcheckillä testannu, mutta kävin ostamassa.. jos malttais vasta lauantaina testata sillä. oireita on välillä ja välillä oon varma että testeissä on näkynyt vaan viivanpaikka.. mun piti ne testit nyt silputa saksilla pikkupaloiksi etten käy koko ajan tiirailemassa niitä. :hungover:

Takaisin