Larissa
Tietävä tietäjä
Myy, tsemppiä hoitajakäynnille! Tekee varmasti hyvää :)
Nuuhku, jos ei plussaa ala kuulua sinne niin toivotaan sitten niitä menkkoja, jotta pääsette tekin tammivauvaa puuhaamaan!
Mymmelisti, siis toivot että menkat olisi pidemmät kuin 3 päivää? Miksi? Anteeksi kun tyhmä kyselee
Itse oon ihan tyytyväinen lyhyisiin menkkoihin, mutta veikkaan että mun tapauksessa menkkojen lyhyys johtuu siitä tiputtelusta ennen menkkoja...
Oiskohan täällä ovis päällä vihdoin?! Poskia kuumottaa niin kuin aina oviksen aikaan (lämmöt kai nousee jyrkästi) ja alavatsassa juilii. No jos Neiti O saapuu tänään tai huomenna niin on ainakin puuhastelut osunu nappiin
Ja jos tästä kierrosta tärppäis niin LA ois jossain 5.-9. tammikuuta riippuen laskeeko edellisistä menkoista vai oviksesta. Jänskää!!! 
Nyt koiran kanssa lenkille ja miettimään iltavuoroon raahautumista.
Larissa kp 17/27-31
Nuuhku, jos ei plussaa ala kuulua sinne niin toivotaan sitten niitä menkkoja, jotta pääsette tekin tammivauvaa puuhaamaan!

Mymmelisti, siis toivot että menkat olisi pidemmät kuin 3 päivää? Miksi? Anteeksi kun tyhmä kyselee
Oiskohan täällä ovis päällä vihdoin?! Poskia kuumottaa niin kuin aina oviksen aikaan (lämmöt kai nousee jyrkästi) ja alavatsassa juilii. No jos Neiti O saapuu tänään tai huomenna niin on ainakin puuhastelut osunu nappiin

Nyt koiran kanssa lenkille ja miettimään iltavuoroon raahautumista.
Larissa kp 17/27-31
Miks mulle tulee tosta hymiöstä mieleen et se näyttää ihan just saaneelta
mitähän tästä sitten tulee jos syksyllä vielä yritetään, kun mulla alkaa koulu ja poika aloittaa perhepäivähoidon, kun aluks voi olla rankkaa ja luultavasti poika saa sairauskierteen alussa,sit voi olla makkarissa hiljasta