Raskaaksi 2015

Viipsukka tervetuloa mukaan ja pahoittelut keskenmenosta :(

Elyssei tosi ihanalla asenteella ootte molemmat miehes kanssa tässä tulevassa kierrossa :) munkin mies kyselee koko ajan että mitä hän vois syyä että auttais raskautumiseen :) me ajateltiin että jos nyt ottais sen sinkin ekana noitten vitamiinien ja foolihappon lisäksi ja sit joskus kesän jälkeen ne mehiläisenkakkakapselitkin :)

Junibea paremmin näkyy kuin eilen. Mulla ei mittää viivalaseja oo olemassa mut kyllä tuossa jotain näkyy :)

Kiitos kaikille onnitteluista! ❤️❤️

Freyja voi miten jännää! Onnea hirveesti ja tsemppiä teille! <3

Myy ihana kuulla, että olo helpottanut siellä ja kaavinta on onnistunut hyvin! <3

Mymmelisti ne "valemenkat" oli oikeestaan ihan samanlaiset kuin normit menkat! En mä yhtään osannut arvata! Ne tuli tasan kp 28/28 ja vuotoa oli 5päivää. Vuoto myös samanlaista kuin menkoissa, eli ihan runsastakin. Ainoa mikä oli erilaista oli kivut, niitä ei ollut niinkuin yleensä on. Itse silloin päätin, että testaan aikaisintaan kun menkat on pari pv myöhässä, mutta enhän mä ehtinyt testailla kun valemenkat tuli ihan ajallaan. Mutta sitten kun testasin reilun kuukauden päästä valemenkoista niin cb testi näytti raskaana +3 viikkoa. Ja tästähän mä kerroinkin täällä ja osa teistä epäilikin kaksosia. ;) Itse en osannut sitä ollenkaan epäillä. :P

Viipsukka syvät pahoittelut keskenmenosta! :( Paljon voimia teille ja onnea uuteen yritykseen kun sen aika tulee. ❤️❤️

Junibea siinä näkyy selvästi jotain!! Vahvistumista viivalle!<3

Esma rv 10+1

Last edited by a moderator:
Junibea, kyllä siellä nyt näkyy jo selkeesti jotai :) aiemmasta en itse erottanut. :) vahvistumista !

Tuosta terveysalan opiskelujutusta, mun mies on ensihoitajaksi opiskellu ja sille ku mainitsin että tuommonen uudistus niin oli että "eiiiii voi olla totta!"
Todellakin kärsii potilaat ku joku Timo 16 v haluaa ambulanssikuskiks koska on kiva pelastaa ihmisiä ja sit koittaaki totuus ku on jonku suolet sylissä siellä ni onkos niin kivaa ajaa ambulanssia sitte.. mut joo toivon että nää jotka ei oikeesti halua tolle alalle ku oletetun hienouden tai rahan perässä kariutuvat sieltä pois ja oikeat ammattilaiset jää sinne joilla on tietotaitoa ja motivaatiota :)

Tervetuloo uudet joukkoon ja vähemmän uudet ! :)

On. Mulla on tässä nyt niin tylsä kierron vaihe etten oikeen osaa mitään ihmeitä höpötellä, eilen tein viimesen ovistestin ja hailura viiva oli siinäkin.. kai se meni jo ohi.. ens kierrossa alotan testauksen kp 10 jos ehtis :D
Kävin ostaa myös pc:n ovistestejä cittarilta jo valmiiks.
Aateltiin siirtyy nyt oletetuille varmoille päiville ;) itsehän elän toivossa että jo tärppäis niillä... Mut pitäis vaan malttaa kuitenkin odottaa kesääkuulle sitä kontrolliaikaa.. miten voikaan olla pitkä aika odottaa jotain..

BB kp 19/29

Nonni, eiköhän sitä raskaana olla. Alavatsassa tosiaan edelleen se tuttu aristava tunne, ja nyt aamulla hampaiden peseminen meinas aiheuttaa oksentamisen. Loppukuusta voi vasta testailla, mutta luulen, että aika turvallisesti voin arvella positiivista raskaustestiä :)

Janeh tai siis hb jos saa lyhentää;) kiva kun tuut takaisin! Ja ihana Nimi teidän tytöllä! Todella kaunis! :)

Minidis joo tää on aika kärsimätön.. :D

Mutta yö oli ihan kamala.. Huoh ensi koira oli vallannu likan sängyn.. Likka huus keskellä yötä lattialla koira sängyssä ja yritti repiä sitä kaulapannasta pois.. Noh eihän se mihkään liikkunu jästipää kun on.. Jouduin menee hätistään sen sieltä.. Kun koira ja likan paikat oli vaihdettu koira jäi sängyn viereen makaan ja oottaan että koska likka herää että pääsee takasin.. Noh tästä parin tunnin päästä toinen koira alkaa oksentaan.. Ja ei muuta kun siivoon jälkiä... Huoh.. Ja arvattkaa ottiko päähän kun tajusin että molemmilla heräämiskerroilla kävin ittekkin vessassa.. Eli tää on ny sit käyny 5 viimeks vessassa ja vieläkin pidättelen jotta vois sen testin tehdä.. Voi hitto että otti päähän.. :D

Huomenta kaikki :)

Puolen tunnin päästä olis tukkatohtorille aika, saadaan mullekin pitkä kesätukka kun ei oma ehdi millään kasvaa :) tai jos saadaan, ei ollu eilisessä postissa vielä tullu hiukset vaikka piti :(

Täällä meneillään kp 17/30-? Ja kolmas päivä limoja. Ovistestejä odottelen saapuvaksi tänään (vaikka niistä nyt ei hyötyä olekaan kun oon ite nyt pari pv pois kotoa..) mutta jospa näitä limapäiviä oliskin enemmän ennen the päivää niin ehtis vielä. Ollu tuolla makkarin puolella toooodella hiljaista joten jos se ovis oliskin nyt niin ei päästä tammivauvoihin :(

Hieman hiljaiseloa, tai siis lukenut oon kyllä viestit mutta vastaamaan en oo ehtiny.. :(

Junibea kyllä siellä näkyy <3

Ja janeh tai siis heartbeat ihanan nimen ootte antanut :) ja tervetuloa takaisin! Eikä sä elät mun unelmaa, olisin halunut jo tässä kohtaa olla useamman lapsen äiti. Mutta se on tarkoitettu näin!

Nuuhku sulla ollut melkonen yö! Toivottavasti ens yönä saat nukuttua :)

Silv toivotaan että tukka kerkiää perille!

Plussatuulia teille kaikille ++++++! <3

Pepe rv9+2 <3

Ai niin ja junibean testissä kyllä näkyy kaks viivaa minkä merkkisiä noi on?

Ja tietenkin tervetuloa uudet! :)

Jep taas niin puhdas nega kun olla ja voi.. Ehkä se on vaan uskottava ettei meille tuu joulunyyttiäkään.. :/

Jaa a jos mulla vaan on ovis ollukkin myöhempään eli jos menkat alkaakin vasta ens viikolla ja sinne asti ei kyllä hyödyntelyt jaksa elää.. :D

Hulluna olette taas aamulla/yön aikana kirjoitelleet!

Mariska, onnea negasta :grin Pääsette tekin taas tositoimiin!

Lumikellolle onnittelut menkoista ja siitä ettei kierto venynyt! Siitä se lähtee! :)

Susanne, älä mitään uutta kiertoa oottele vaan päräytä muutaman päivän päästä plussa testiin :wink

Myy, sulla on niin mahtava asenne! Ihan paras! :shy: Milloin saatte taas alkaa yrittämään?

Mymmelisti, mun mielestä 3 pv menkkoja kuulostaa vielä aika lyhyeltä (vaikka itsellänikin on ton mittaiset). Monillahan kestää viikonkin tai yli :eek: Tsemppiä kipujen kanssa! Ihan kohta on se lekurikin! :wink

Taikatuuli, hus pois kaikki tuhrut sieltä ja saa jäädä ne menkatkin tulematta!!!

Tervetuloa mukaan Viipsukka! Ja pahoittelut km :sad001 Täällä voi kyllä purkkaa oloja, jos siltä yhtään tuntuu <3

Kyllä siinä Junibea HAAMU näkyy eikä mikään viivanpaikka! :woot:

Elyssei, onko teillä vehnänalkioöljy käytössä? Siinä yksi poppakonsti lisää :grin

Kiva kuulla susta Heartbeat ja tervetuloa taas mukaan! :)

Nuuhku, onpas siellä ollut yö! Ja pahoittelut negasta :sad001 Mikä kp siellä on nyt meneillään?

NAPAA: Wohoo! Sain kellistettyä miehen eilen :grin Nyt on ihan hyvät mahikset tähän kiertoon :wink Mulla on niiiiiin tammivauva tilauksessa :grin

Larissa kp 17/27-31, tjot-k. 10

Mä näen junibean testissä kaksi viivaa, vahvistumisia!

Nuuhku, pahoittelut negasta. Toivottavasti ovis olisi myöhästynyt ja vielä olisi mahkut jouluvauvaan :)

Meillä myös Larissan tavoin tammivauva tilauksessa! Jos tästä kierrosta tärppäisi, LA olisi 3.1. Meillä on ensimmäinen hääpäivä 31.12. ja ois aika hienoa heti hääpäivän tienoilla saada pikkunen syliin :Heartred

Nannu dpo2

Nopeesti töiden välissä tuun huutelee et ei mun menkat varmaan jatkukkaan eli 3päivää kesti :/ pidän kyl sormet ristissä et jatkuis vielä. Ei mulla niinkään kipuja oo paljoo ollu mut semmonen outo kramppaus :D en ees osaa selittää sitä..

Taikatuuli, arvostan todella paljon työtäsi! Kumpa sieltä vielä plussa tulisi!
Kunnioitan niin suuresti jokaista hoitajaa, arvokasta työtä teette!

Viipsukka, olen todella todella pahoillani! ❤️ Kauheaa, kuinka teitä koitellaan! Sanoja ei löydy, eikä lohduttavia sanoja olekaan, mutta niin tiedän miltä sinusta tuntuu.... Itse olin juuri maanantaina kaavinnassa... Suuren suuri halaus sinulle! :hug013

Elyssei, kovasti onnea tähän kiertoon! ❤️Voi kuinka suloiset eleet miehelläsi! :) Mulla myös todettu juuri endo, mutta kaikki jäi kesken tuo raskautumisen vuoksi. Odottelen jälkitarkatusta, jolloin koitan muistaa kysellä mitä endon kanssa tehdään. Olen aivan varma, että mulla on ollut endo pidempään, koska hain 10 vuotta sitten apua samoihin oireisiin ja kaikki kivut ym laitettiin kuivien limakalvojen piikkiin ja sain jotain emätintabletteja, joista ei ollut mitään apua.

Junibealla se viiva vaan vahvistuu! :woot: Iiiiiiks!!! Onnea kokeeseen!

Janeh/heartbeat, tervetuloa takaisin! Tyttärenne sai kyllä todella kauniin nimen ❤️

MindiS, ihanasti sinunkin miehesi on yrittämisessä mukana! :)

Gnome, testaa! :woot: Mikä kp sulla on nyt?

Voi ei nuuhku mikä yö siellä on ollut! Meillä myös koirat tykkää nukkua sängyssä ja sen sallimisen on olut kyllä virhe :grin vaikka onhan se ihana herätä, kun koiran kuono on otsan tai kaulan päällä :shy: Pahoittelut negasta! ❤️Mikä kp nyt on menossa?

Silv, tykkäys tukkatohtorille ja pahoittelut puuhastelupuolelle! Toivottavasti hiukset ehtivät perille! Varaan kanssa kampaajalle ajan, kun tästä toivun kokonaan kivuttomaksi.

On. Tein semmosen ratkaisun, että käyn psykiatrisella sairaanhoitajalla käsittelemässä tuon kkm:n. Se olisi kohta sinne lähtö.
Täyttäkääs nyt ihanaisen sillä välin tää foorumi plussakuvilla!!!:talk017

Joo mä rupeen kans tilaileen sitä tammivauvaa.. :)

Nyt on siis kp 27 ja ollaan viimeks pupuiltu to2-pe3päivä yöllä.. Joten jos ovis on ollu 5 päivä sunnuntaina niin siihen vielä voi olla pienet mahdollisuudet mut jos ovis on ollu 6pv eteenpäin en usko että tärppi ois käyny..
Eli jos plussa ei tuu viimestään su niin sit venyy kierto. :)
Kurjaa mut minkäs teet.. :) eli meille kans se tammivauva kiitos :)

Takaisin