Aphrael voi ei onpas inhottava vaiva teiä nuorimmaisella, toivottavasti pienen olo lähtee taas pian paranemaan!
Mimmulih92 tiiän miten stressaavaa tuo taloudellinen tilanne on :/ meilläkin mun kuukausitulot tipahti yt.neuvottelujen takia puolella (palkka muutenkin ollut saman verran kuin päiväraha työttömillä) ja mies tienaa myös saman verran kuin minä eli täälläkin saadaan tarkkaan laskea aina jokainen sentti. Lapsettomana parina ollaan ainakin pikkuhiljaa opittu sopeutumaan tilanteeseen ja katsomaan tarkkaan missä rahaa saisi kulumaan vähemmän. Stresaaavaa on ainakin alussa mutta lopulta tilanteeseen kyllä tottuu vaikkei se siitä hyväksi muutukkaan ennen kuin rahaa saisi enemmän. Tsemppiä!
Lucky87 tosi hienosti kirjoitit tuosta rahasta! :)
Mutta nyt nukkumaan, hyvää yötä ihanaiset :)
Mimmulih92 tiiän miten stressaavaa tuo taloudellinen tilanne on :/ meilläkin mun kuukausitulot tipahti yt.neuvottelujen takia puolella (palkka muutenkin ollut saman verran kuin päiväraha työttömillä) ja mies tienaa myös saman verran kuin minä eli täälläkin saadaan tarkkaan laskea aina jokainen sentti. Lapsettomana parina ollaan ainakin pikkuhiljaa opittu sopeutumaan tilanteeseen ja katsomaan tarkkaan missä rahaa saisi kulumaan vähemmän. Stresaaavaa on ainakin alussa mutta lopulta tilanteeseen kyllä tottuu vaikkei se siitä hyväksi muutukkaan ennen kuin rahaa saisi enemmän. Tsemppiä!
Lucky87 tosi hienosti kirjoitit tuosta rahasta! :)
Mutta nyt nukkumaan, hyvää yötä ihanaiset :)
Kyllä oot joutunu kokemaan kaikenmoista, mut nyt sit vaan vaikeuksien kautta voittoon. Eiköhän ne hoitajat tiiä mistä puhuvat, kyllä sää sinne toiselle puolelle vielä pääset. 

Mutta eikös sekin voi liittyä raskauteen...? Ihan ymmärrettävää, että pelottaa, mutta koita silti ottaa rennosti, kun ei se pelkokaan auta. Iso tsemppihali! Eiköhän siellä masussa ole kaikki ihan ok
Mutta onneksi oli ihanat hoitajat
Äkkiä sinä plussaat uudestaan!