Raskaaksi 2015

Lucky siitä testistä en enää kuvaa saa ku heitin jo roskiin. Ja siis tosiaan viivan paikka tuli näkyviin pitkään testiajan jälkeen ja aamulla oli selkeempi mut ihan vaan todellakin viivan paikka ei mitään väriä mut joku vois jo tostaki herätellä toiveita mut en mie ku tiiän et ei mahollista oon aivan 99,9% varma siitä :D toistaseks vielä kumin kanssa mennään ja tossa kesäkuulla alkaa varsinainen yritys.. tosin aattelin jo siirtyä "varmoille" päiville ennen sitä :D mut siun testeissä on siis jo ihan selkee kehittyvä plussa siellä ;) onnekas!

Myy, voi harmi että meni kaikki ihan mönkään. Nooh nyt kuukauden ehdit käsitellä ja saada uutta puhtia yritykseen :) sieltä se pikkunen teille tulee, ihana hoitaja sulla ollu siel :)) ja ihan oikeessa varmasti ! :)

Nyt en enempää jaksa keskittyä huomenna sit jos ihan koneella selailis kaikkien viestit ajatuksella :)

Plussaonnee ja paljon pupuiluja tälle illalle ovistelijat !

BB kp 17/29

Ootte ahkeria kirjoittajia, mutta hyvä kun aktiivinen ryhmä. Viime viikon vapailla to-pe, en ehtinyt kirjoitella ja lauantaina olin illas ja sen jälkeen oli kolme aamua (tänään ol vika aamu) ja nyt oon aivan väsynyt, mutta ahkerasti luin yli 500 viestiä! Olipa urakka! Kaikenlaista mukavaa olitte kirjotelleet esim. häistä ja kaikesta muusta ja ois kiva kertoa omistakin, mut nyt ei vaan jaksa ku olo ois kuin "jyrän alle jääny"!

Mariska: Kiva kun siun kohdalle osu mukava lääkäri, joka haluaa auttaa.:)

Mami91: Siul on rankkoja kokemuksia takana.:sad001 Kiva kuulla että siulla menee paremmin nyt.:)

Mindis: Siulkin rankkoja kokemuksia takana.:sad001

Ootte kyl vahvoja naisia ja hyvä ku ootte löytänyt ihanat miehet rinnallenne.:)

Jollakin muulla oli rankkoja kokemuksia takana, mut en nyt muista ketä muut oli.:sorry:

:welcome uudet: Hipsutin, Nepa, kingisuu, Mindi2 ja muutkin kenen nimi puuttuu! Pikaista plussaa!:)

Nala: Onnea adoptioprosessiin!:)

Haiidi, Mymmelisti: Pahoittelut menkoista ja muutkin kenen nimi puuttuu.:sad001

Larissa: Kiva kuulla, että työt jatkuu ja keskustelu meni hyvin.:)

Vesta: Ihania ultrakuulumisia.:)

Sarina: Kiva kuulla, et sieki sait hyviä uutisia ultrasta.:)

Myy: Voimahali!:hug013

Wildside,Mrsh, Lucky: Onnea plussasta.:) Paljon vauvaliimaa ja tarrasukkia pikkuisille matkaan!:)

Lume: Onnea koiravauvasta. On lutusen näköinen.:)

Liisu: Hienoa, et sait hyviä uutisia gyneltä.:)

Muurahainen, Nannu: Onnea ovisplussista!:)

Niemja: Onnea valmistumisen johdosta! Mihin suuntauduit? Täällä myös lähihoitaja, sairaanhoito ja huolenpito. Tsemppiä ultraan.

Nyytti: Ihanaa reissua!:)

Pepe: Siul ihana vauvamasu!:)

Lähetän tämän nyt välillä, ettei tekstit katoa! Meinaa osa nimistä hävis jo!:sad001

Voi myy!<3 onneks ne hoitajat oli oikeassa! ;) siis siittä että susta tulee vielä ihana äiti! :)

On tää vaan mahti ryhmä! Ja vitsi te ootte ihania! :)

Miten elysellä menee en oo olleskaan huomannu? Onko sun kierron tilanne selvinny?

Aphrael missä kuva?? Mä haluan nähdä sen viivanpaikankin :)

On likka vieläkin kuumeessa ja nyt vatsakin kuralla :/ mutta arvatkaa mitä.. Tääl on nännit kipeenä... Iiik.. Nyt topuuttakaa mua jo! :D

Myy82 arvelinkin että oot tarhatäti tai sen tyyppinen, se on kyllä taatusti todella palkitseva ja ihana työ olla nuorten ja lasten kanssa päivät :) itsekkin nuorempana olen sitä hommaa tehnyt siis vetänyt lasten kerhoja ja ollut leireillä ohjaajana :) ihan tosi raskasta ollut varmasti olla kaavinnassa synnärin vieressä! Onneksi siellä on kuitenkin ollut ihanat hoitajat! On sulla muuten ollut hommaa lukea noi meiän kaikki viestit täällä foorumilla :'D ahkera oot ollu :) jaksamisia ja voimia ja tsemppiä tulevaan kiertoon! Toivon niin kovasti että pian plussaat, ansaitset sen todella! <3

Taikatuuli74 huh uh, on sulla kyllä lukeminen näissä meiä jutuissa ku täällä foorumilla ollaan ihanan super aktiivisia :D mut mukavaa iltalukemisia sulle ;)

Maaritmarianne meinasitko jo ihan huomenna uskaltaa testailla kun sulla vaan oireet lisääntyy ;)

Myy, itku pääsi, muistu niin omat muistot mieleen, kun sai vierestä kattella miten toiset tuli samasta ovesta synnyttämään, kun itse menin toteamaan km:t... Ei ihan helpoin kokemus! <3 halaus!

Omaa napaa: Täällä menos kp 30/28-33. Rinnat( nännit on ollut kipeät ja aristavat ainakin 3 päivää. Perjantaina kp 26 myöhään illal tuli peittojen heiluttelun jälkeen vaaleanpunaista vuotoa. Itkin itseni uneen ku aattelin, et nythän ne menkat alkaa taas...:sad010Vuotoa ei ole ollut sen jälkeen. Lauantaina ja sunnuntaina tuli limoja ja yhden kerran tuli veri viiru lima seassa ja ruskea viiru samoin. Sen jälkeen ei mitään. Normaalia valkkaria on vaan ny!

Tään päivän aikana iltapäivällä alko viluttamaan töissä ja nyt illalla on kylmäny koko ajan ja posket on tuliset, kuumottavat ja punaiset! Kuumetta täs just mittailen, 36.3, ei kuumetta. Menkkajomoja ei oo viel ollu....:nailbiting:
Miul on juuri tää vilutusoire ollu kaikissa raskauden aluissa ja ensimmäisellä nosti ihan kunnon kuumeen. Ei vaan oikein uskaltas viel testailla, ettei tulis taas pettymystä!

Miul on siis 3 viimeistä kiertoa ollu 28, 30, 33 et ehkä noitten kp:hin nähden vois testata, mut entä jos...:nailbiting: tääkin kierto on 33 ja siihen on viel pari päivää aikaa.:nailbiting: Ja jos oon vaan tulossa kipeeksi ja siks on tällänen olo ku tosiaan jalat ja kädet on kippeet. Nyt oon kyl kahen vailla, mitä teen?o_O

Myylle super iso voinahali <3

Plussatuulia ihan jokaiselle !! Ootte ihania <3

Mä oon hiukan ollu ulkona foorumista kun on kokoajan olevinaan kiire. Mut tykkäilen ja lueskelen kyllä teidän juttuja. :)
Täällä edelleen odottelua, kp 21/28-30 ja edelleen km jälkeen testi haamuilee. Tulis nyt vaan täti ajallaan niin pääsis uuteen kiertoon !
Me aloitettiin syömään sinkkiä 2vko sitten, minä lähinnä tähän hiusten lähtöön ja isäntä muuten vaan ja luin sitten vasta että sehän voi moneenkin raskautumiseen liittyvään asiaan vaikuttaa.
Kaksi kunnon juoksulenkkiä tuon doggin kanssa takana ja oon ylpeä niin itsestäni kun koirastakin <3 hienosti nuori herra ymmärtää mikä on meininki !!

Nyt suunnattoman tsempit ja plussatuulet ja kaikki mahdollinen positiivinen sinne teille jokaiselle, mä meen nukkumaan että taas jaksaa :)

Ihanaa Taikatuuli74 nyt vaan sullekki plussaa ni saahaan mega aalto tänne aikaseksi!!! :)
Mullakin kp24/26-28 ni en tiiä pitäiskö huomenna testailla, koska se ainaki on varma keino saaha täti saapumaan ;) en jaksa uskoa että tämä kierto ois ollu mun osalta se kierto mut silti kiinnostaa testailla :)

Taikatuuli, Mä tiedän mitä sä teet.. Raskaustestin!

Nuuhku, Otin pari kuvaa testistä kyllä, mutta ei näy edes viivan paikka kuvassa. Laitan sit kuvia kun on aihetta ;)

Jälleen yhdet oksennukset siivottu. Meillä siis nuorimmaisen välillä hyvässä kunnossa ollut ruokatorvi on ollut ilmeisesti pikku hiljaa pahenemaan päin. Ollaan taas vaiheessa, että voi huonosti jatkuvasti ja oksentaa lähes joka ilta. Hänellä on siis varsin harvinainen "allerginen ruokatorvitulehdus" eli eosinofiilinen esofagiitti. Nyt nukkumaan että jaksaa huomennakin lomailla ;)

Myy: suuri voima halaus!

Missä asti meijän lista on ku en oo yhtään perillä kuka testailee seuraavaksi? Jaksaisko joku viksu tuoda listaa vähän lähemmäs :)

Juu pliis nyt niitä plussia tonne joulukuisiin vielä ku kerkee!! +++++
:D;):):cool::p:rolleyes:

Miilia: kömpelö ehkä oon mutta en vielä hormooneista sekasi :)

Nyt täytyy ihan tänne avautua kun tuntuu että kaikilta muilta alkaa ymmärrys olla loppu. Elikkäs vaihdoin tossa muutama kk sitte työtehtäviä firman sisällä ja palkka tippui noin 200e. Työ on nyt mielekästä toisin kuten edellinen mutta rahat ei tunnu riittävän. Kaikki vähäisetkin säästöt menee laskuihin ja rahat hyvä kun riittää edes ruokaan. Mulla olis mahdollisuus palata vanhoihin ei niin mielekkäisiin hommiin ja toki rahaa tulis enemmän mutta onko se sen arvoista? Kovasti mies yrittää tukea mutta ei silti tunnu ymmärtävän. Molemmilla siis ns omat rahat mutta kaikki menee kuitenkin elämiseen. Nyt ajatuksena olisi että jos vaihtaisikin kokonaan hommia johonkin mistä vaan saisi rahaa niin että talous tulisi kuntoon ja saisi edes vähän säästöjä. Jos löytäisi kodin läheltä työn niin voisi luopua toisesta autosta joka olisi tietysti iso säästö. Mutta eipä niitä täällä maalla pahemmin ole. Olen niin uupunut tähän tilanteeseen ja stressi on tosi kova. Jotkut sanoo ettei raha tuo onnea mutta kyllä se ainakin helpottaisi.
Anteeksi avautuminen ja sekava teksti.

Onnea plussanneille :gen014
nyt en oikein pysty muuhun kommentointiin:sad010

Jee MindiS, täällä odotellaan sun testiä! Ja Nuuhkun kans! Ja maaritmarianne!

Myy! Ihanaa, et oot jo kotona. Ihanat hoitajat teki kyllä ainakin omasta kaavinnasta niin paljon helpomman kokemuksen. Onneks on sullekin osunut. Kai ne kaikki idiootit on siellä kätilöinä sitten, ainakin mitä niitä synnytyskertomuksia täällä muistelee...no ei toivottavasti.

Miilia, ihanan positiivinen viesti! Mahtavaa, jos sinkistä on apua. Se on ainakin "helppo" apukeino. Jos ei kohta rupee tärppäämään, pitää ottaa se macan, greipin, vadelmalehtiteen ja kakkakapseleiden lisäks :D

Taikatuuli, missäs vaiheessa kiertoa sitä mennään?

Liisu kp 14 dpo 0. Kierto hyödynnettiin dpo -3, -2, ja 0. Piinaviikot alkakoon! Pepe, alan liputtaa sun kaa kakkakapseleiden puolesta! Ovis aikaistu 4 päivää! Saa nähä mitä käy lutikselle.

Mimmulih_92 : kyllä se raha antaa enemmän mahdollisuuksia elämään ja sitä myöten onnellisuus lisääntyy. Liika raha on liikaa. Ootteko miettinyt voisiko esim. Vakuutuksista säästää jos kilpailuttaa. S-bonuksista kertyy hyvin ku keskittää kaikki ostokset sinne. Meilläkin joku n.30e/kk tulee säästöön rahaa ku keskitetään. Prismassa nykyään ostoksia tehdessä oon huomannu että oon säästänyt huimasti verrattuna s markettiin tai k markettiin/cittariin. Ja oon alkanu ostamaan -30% lihoja pakkaseen sillon ku niitä on... Varsinkin ne paremmat lihat. :) just vakuutukset uusittiin. Juu... autosta ku luopuisi niin säästäisi vuodessa huikeen summan. Mutta itse olen autosta niin riippuvainen etten vaan pysty. Tuntisin itseni vangiksi pikku kylään vaikka junallakin pääsee ja bussilla mutta juna hallitsis mun aikatauluja enkä mä sitä :) itse teen töitä paikassa josta tykkään ja palkkaki on ok. Mutta haluaisin opiskella ja kehittyä mutta ei ole rahallisesti mahdollista. Elämässä joutuu välillä miettii miten elelee ja välillä on helpompaa. Se aina vaihtelee. Stressaavaa se tosiaan on. Sitä rahaa ei vaan saa mistään jos ei oikeesti tingi joka asiasta ainakin niistä "ylimääräisistä pakollisista pikku jutuista"...

Miten te luulette että voin enää miljoona viestiä luettuani muistaa kenelle piti kommentoida ja mitä, senkin höperölauma!! :) mutta ihana lukea teidän kirjoituksia, tippa tulee linssiin ja vuoroin naaman kokoinen hymy ku täällä myötäelän kaikkien vaiheita, mies luulee pian että oon lopullisesti kajahtanu.. :D <3

Onneksi myy on nyt kotona ja kurjuudet takana!

r-testejä täällä odotellessa kaikilta joilla alkaa olla jännät päivät käsillä!!

On. kp11 jos oikein muistan, nyt vaan tarmokasta tallettelua meidän pedissä säännöllisesti, kun kierrot heitelly sen verran että ei mitään hajua oviksen ajankohdasta.. Mies on onneksi ottanut nyt asiakseen että yhtä päivää enempää ei jää väliin :) ja täällä myös ollut jo jonkin aikaa molemmilla käytössä foolihappo ja miehellä lisäksi sinkki

Taikatuuli ensihoidosta valmistuin :) ja plussatuulia sinne ;) nuohan on oireita!

Maaritmarianne kans testiä kehiin, ja ketäs muita nyt oli?

On. Kuulin dopplerilla sykkeen tänään, voi sitä onnen määrää ♡ taas vähä luottavaisempi mieli tulevaan :) mutta tullaan kertomaan ultran jälkeen sitte hyviä uutisia!

Niemja rv11+1

Takaisin