Raskaaksi 2015

Anteeksi murkku, repeilen täällä sun fb tarinalle :D ihana!

Tällä mun iPhonella pystyy näemmä kirjoittamaan viestistä luonnoksen selailun välissä ja lukemaan viestejä ja kirjoittamaan jatkoa ennen kuin julkaisee! Samsungilla ei pystynyt O.o

Lucky, naureskelen täällä myös sun "selfie kuvaamiselle" :D etkö miehellesi vielä näyttänyt haamua? Oon niin fiiliksissä sun puolesta! Oli jo aikakin!

Ps. Aika off topic, mutta ostin eilen kahvimyllyn ja jessus kun saa jauhettua sillä hyvät kahvit! <3

Täällä saattaa myös olla ovis päällä, olot on sellaiset. Toivotaan että olisi, sillä ovis olisi mukavasti aikaistunut ja puuhastelutkin olisi osuneet kohdilleen ;)

Larissa kp 14/27-32

MindiS :
Joo nyt pitäs tänään tehä viel testi että onko yhtä tasavahvaa viivaa ku eilen ja toissapäivänäkin vai joko on häviimässä.. kunhan pääsis taas kotiin tästä :D tuli taasen nautiskeltua miehen kokkailusta toistamiseen nyt aiemmin oli eväänä duchesseperunoita ja possupihviä ja salaattia ja tällä kertaa pekoniin käärittyä ahvenia ja osa ihan paistettuja ja salaattia :) tuoretta ruisleipää jne. :) onpas kiva kun sulla on kokkaajamies :) yleensä ite joutuu tekemään meillä eväät ellei tuo innostu joskus ;D
Meilläki lähinnä tuo oottelee mut töistä ja mä teen ruokaa vaikk ite ois ko nälissään ku haluu tehö yhessä tai että mä teen ku on muka hyvää :D hölmö ukkeli..

Lucky
Kyllä minäkin nään tuolla jotain :) toivon että vahvistuu ja paljon vauvaliimaa!! Toivotaan että täti tulee seuraavan kerran piiiiiitkän ajan päästä.

Muurahainen
:D apua mä oisin niin pää hiekkaan haudattuna jos oisin faceen päivittäny jtn limoista. On siellä niin moninaisia ystäviä niin nuoruusajan ihastuksista miehen sukulaisiin ja työkavereita.. xD

Joo, kyllä tolle nyt jälkikäteen oon nauranut, mut sillä hetkellä kun se tapahtui, niin oli kyllä niin paniikki päällä, kukaan ei saanut edes puhua mulle, kun keskityin niin poistamaan sen tekstin sieltä. :grin

Ihanaa Larissa, sä niin lähet meidän mukaan tässä kierrossa odottavien puolelle! :wink

Musta tuntuu, et tässä omassa lähipiirissä on kaikki (etenkin ne ensimmäiset) raskaudet menneet järestäen yliajalle.

Nää iLaitteet tosiaan automaattisesti tallentaa viestin sitä mukaan kun sitä kirjottaa. Mulla oli jossain välissä jopa ongelmana, et kuinka saan sen vanhan viestinalun pois kummittelemasta. :wacky:
Eikä voinu ukoltakaan kysyä apua, kun pikkasen ois taas pyöritelly silmiään tälle touhulle. :rolleyes:

Lucky. Uiui kyllä siellä selvästi jotain on! Paljon nyt liimaa ja tarroja että olis ja pysyis sen 9kk (:

Larissa. Ite mietin kanssa ihan samaa, kun ainakin tänään tullu oikeen kunnolla sitä lima-verta että ei kauaa ehtiny tampaksi olee ku tuli läpi jo..

Murkulle onnet ovisplussasta ja luckyn testiviivalle pikaista vahvistumista!!!! :)

Oma maailman paras maanantai jatkui töissä niin että pesin sitten yhden asiakkaan kännykän pyykkikoneessa, ja talouden ainoo mun nimissä oleva auto ei mennyt katsastuksesta läpi.. Huh, oli pakko käydä salilla tekemässä semmonen tappotreeni hatutukseen, että nyt ei varmasti oo enää energiaa tuhota mitään tai muuten aiheuttaa hämminkiä! Leuka rintaan ja sohva selkään loppu illaksi! :D

Larissa: en kun en sitä valitusta halua kuulla että nyt tupakan polton on loputtava. Tiedän sen että on loputtava mutta se ei sillä valittamisella helpotu yhtään. Kerron sitten jos viiva vahvistuu ja se on töissä :) tai kun tulee töistä ja mulla on ollu viikko aikaa sitä tupakan polttoa lopetella . Onneksi lunta on vielä pihassa, voi sitä heitellä ja haravointia. Paitsi äsken ku lunta kävin viskelemässä ni sen jälkeen vessassa pyyhkiessä oli ihan onneton piste kirkasta verta että Näinköhän plussaa ees tulee... ja jos tulis ni en mä paikallaan ala sen takia olemaan jotta pysyisi kyydissä... siihen ei musta ole.

Hirveästi on taas viestejä tullut, puhelimella olen kyllä lähes päivittäin käynyt teidän juttuja lueskelemassa ja sekä naureskelemassa että liikuttumassa. Monenlaista tarinaa löytyy taustalta ja täytyy kyllä sanoa, että melkoisen vahva joukko hienoja naisia täällä foorumilla on! Ja mitä muutkin on todenneet, niin jotenkin tosi helppo tänne on uutenakin vaan alkaa kirjoitella ja heitellä omia kokemuksia sekaan mukaan. Kiitos siitä!

Varovaiset onnittelut Lucky, ja vahvistumista viivalle!

Murkulla näyttää mehiläisenkakat tepsineen, hyvältä ainakin kuulostaa sun kertomukset! Pitää ehkä itselläkin ottaa nuo harkintaan jos ei ala muuten onnistua. :)

Muillekin onnittelut ovis- ja r-plussista ja pahoittelut niille, joilla tärppi ei käynyt. Tammivauvoja sitten puuhailemaan vain! :)

On. Ei tästä tullutkaan taukokiertoa, vaikka oli hautajaiset ja kaikkea. Tänään kp 16 ja kalenterin mukaan ovis olisi tänään, en sitten tiedä miten tarkkaan tuo pitää paikkansa kun niin alussa tämä pillereiden jälkeinen elämä on. Mutta puuhastelujakin tuli, vaikka näiden vaikeiden aikojen vuoksi en ollut asian suhteen kovin toiveikas: ensin kp 12-13 yönä ja vielä eilen illalla (kp 15). Taitaa mieskin toivoa sitä vauvaa ihan oikeasti, kun jaksaa kaiken keskellä innostua petipuuhista. Ajattelin tässä, että jos huomenna on sopiva fiilis, voisi yrittää vielä varmistella, mutta luulenpa että näillä talletuksilla mennään ja katsotaan mihin ne riittää. Jännää!

Terkku kp16/29? yk 2

Lumelle karvavauvaonnittelut!
Beisla, hyvää matkaa!
Murkulle touhu-onnea :) olipas selkeä plussa!!!!!
Lucky, viivalle vahvistumista! Toivottavasti ei lisää veripisaroita tule!!
Ellysei, tsempit!! Menkkakivut on kamalua!
Miten Myy jakselee?

Kauheita noi teidän synnytyskokemukset,miten sitä koskaan uskaltaa synnyttää??

Mä täällä taas puhelimella häärin niin en pääse kattomaan kaikkia viestejä..

On. Ei tuhruu,ei mitään.. Nyt kp 41/32....
Täl viikolla teen testin jos uskallan.. Mietin vaa noita vuotoja mitä oli et oliks ne merkki tulevasta km siinä tapauksessa jos masussa jotain on?? Äääk ku rasittavaa!!!

Enu ja murkku, mullakin ovisplussa tänään \o/ vappuna täällä saatte ihailla kolmea plussatestiä! Ja ainakin Silv, mami, BB, Terkku ja Larissa tulee tietty mukaan! Onpa meitä ovisvaiheessa olevia :)

Lucky, mitä mun silmät näkee!!! Toivottavasti jää tippaan verentulo!!

Freyalle voimia odotteluun!! Kohta on vauva sylissä!

MrsH, tuhrua voi tulla onnistuneessakin raskaudessa <3 vaikka tietysti ymmärrän pelon.

Lucky tee joku toinen testi. Sillon ku esikoisesta plussasin niin puikkoon sain hailakan viivan illalla ja seuraavana aamuna jo selkeemmän, mut tommonen liuska antoi ihan selkeän negan... Ja sun testissä kuitenkin näkyy jotain! Ihanaa olisi jos se tuosta vahvistuis!

Huh, oon yrittänyt jotenkin edes lueskella viestejä läpi, mutta ei tässä oikein perässä pysy...
Joten kaikille tasapuolisesti tsemppiä, voimia ja onnea olipa tilanne mikä hyvänsä. <3

On. Täällä kp 9/28-34, eipä mitään ihmeempää raportoitavaa. Ovista ajattelin ruveta tikuttelemaan loppuviikosta, vaikka varmaan se ovis osuu sinne kp 20-21 paikkeille.

Ddjööö. Mä omanapailen. Tein taas ovistestin ja haalenemaan päin vaan on viiva. Veikkaan että ovis osu nyt sinne kp13/14 tienoille kun tein ekan testin kp 14... kierron pituutta ajatellen ihan mahdollista. Ollu joskus lyhyempiäkin kiertoja.. nooh sithän sen näkee ku täti kurvaa pihaan parin viikon päästä tai aiemmin. O.o ens kuulle jos ostas niitä pc:n ovistestejä ja alottas ajoissa testailun sit. :S

Murkulla on ainki oikea Mmmahtiovis siellä! :) Todella upeat viivat, eikun jatkamaan harjotuksia makuukammarin puolella! ;)

Lucky, ihan ku siellä olisi jotain näkyvissä :o vahvistumista! Ja tuhrut ja muut pois heti!

Niemja, onnea valmistumisen johdosta! :) voikun siekin oot jo nuin pitkällä :)

Antzeliina, ei miutakaan haittaa vaikka masukuvia tällekin puolen laittelet :)

Mindis, hahah joo ei kyllä ollut shortsit jalassa, itseasiassa miulla oli oman laskettelutoppatakin päällä vielä miehenkin talvityötakki :D

Mies teki pizzaa meille ruoaksi, ja ai vitsi kun oli hyvää! Nyt on masu killillään :) kissapappakin pääsi ulkoilemaan taas ilman valjaita pihassa kun tupakalla käytiin, eikä minnekkään lähteny :) sisälle sen joutu tosin sylissä tuomaan, muuten ois jääny mielellään ulos :D

Nenna kp17 yk12

Lucky, komppaan Tyttötiikeriä että uusi testi kehiin!!! Ja ei se tippa vielä mitään tarkoita. Tuskin perus liikkumisella mitenkään voisi km aiheuttaa.

Liisu, nyt tehdään Vapun tienoilla porukalla iso plussa-aalto tammikuisiin!! :D

Sorry taas ot, mutta tein itselleni kevään kunniaksi glitterkynnet xD

ImageUploadedByVau Foorumi1428944944.284406.jpg

Murkulle onnittelut mahtavasta ovisplussasta! Pistä lääkärille kuva että enko ovuloi, miten selität? ;)

Luckyllä viiva näkyy, vahvistumista! Ei tippa vielä mitää meinaa, toivotaan että täti pysyy pois!

Mä oon täälä kans vappuna kyttääs teidän plussia, iso aalto sinne!

Ja kiitoksia onnitteluista, maha täynnä Rosson ruokaa on hyvä käpertyä sohvannurkkaan kutomaan :)

Kohta3 meillähä on aikalailla samanlainen kierto :D mulla tänään kp23/26-28. Ei niin minkäänlaisia oloja, ei menkkamaisia ei mitään. Vähän tissit kipeet jos oikein kovasti oireita haluaa ehtiä :D minnes te ootte menossa löhöilee palmujen alle? Siellähän sitä vasta hormonit alkaa hyrrää stressittömässä tilassa ;)

Lucky87 hahhaha iha huippua!! :D kait oot jo miehelles kertonu ;)

Bb oi että vähänkö sunki mies tekee kunnon herkkuruokia! Hemmottelee sut iha täysin ;)
Hahaha onpas ovela ukkeli kehujen kera saattelee sut keittiöön :D

Ninukki hahahha anteeks ei sais nauraa mut repesin täysin sun "upeelle" maanantaille :'D

Terkku eihän siihen tarvii ku sen yhen onnistuneen talletuksen ;) mut ehkä sun läheisyys ja peittojen heiluttelu teki miehelles hyvää kaiken tuon keskellä :)

Larissa kiitos :) kovasti yritän jokaista muistaa :) ihanat kynnet muuten! <3

Takaisin