Raskaaksi 2015

Liisu, jee siellähän on ollu hyviä uutisia :) Joo tammivauva teille tulee :wink Nyt hiiteen tästä kierrosta se tiputtelu!

MindiS, hyvää foorumitaukoa! Ihanasti jaksat meitä tsempata! :)

Beisla ja Nennaa, oon niin kade tosta teidän kiipeilyreissusta! Miksi en asu etelämmässä... :grin No kertokaas, vastasiko toinen livenä sitä kuvaa minkä on täällä foorumilla antanut? :grin Ja Beislalle ihanaa reissua!

Onnea Vestalle hyvistä ultrakuulumisista! :shy:

Ihanan aurinkoista viikonloppua minunkin puolesta kaikille! Mulla on tänään vielä töitä ja sitten 2 pv vapaata :joyful:

Larissa kp 12/27-31

Mindis: nyt ei ainakaan koske. Otin yöks vielä buranan. Tosin en oo vielä noussut sängystä ni en tiedä alkaako koskee. Toivottavasti ei. Hyvää taukoa!

On. Ei muuten oo mitään oireita :) kp 35/24-36 dpo 13/14

siis onhan noita oireita jos alkaa miettimään ni repäisy kivut. Yskiminen sattuu. Ja jos on kumarrassa ni alavatsa kramppaa ylösnoustessa ja tuo päänsärky. Mut on noita samoja ollu aina lopoukierrossa ni en jotenki usko mihinkään :) voihan se olla että päästään tammi vauvaa tekee mekin.

Täti saapui tänne kovien kipujen kera, näin unta että synnytin ja heräsin tähä kipuun. Nyt lääkettä naamaan jos helpottaisi :) ei mitenkää pahamieli päinvastoin! Ei myöhästynyt kun 4 pv normaalista sen km takia. Tai no mulla on välillä kyl 31-35pv mut nyt on ollu usein se 31. Tammivauva laitettu tilaukseen :Heartred ovistikkuja täytyy myös laittaa :)

Aphrael, ootkos nukkunut yhtään? :)

Mindis, virkistävää taukoa! Se tekee hyvää, vaikka on kyllä työn ja tuskan takana päästä kiinni juttuihin taas :D

Ooh Luckyllä on jännät päivät! Toivottavasti päänsärky on tajunnut kadota!

Kipeä ei enää pää oo mut muuten ihan pää on kumman tuntunen. Ei oikein älyä mitään. Sytytin takanki ni unohdin sammuttaa ilmanvaihdon ja savupelti oli kiinni...sytytin vaan ni tieshän siinä miten kävi... tupa täynnä savua! :D

Lauruskaah, ootko huviksesi testannut jollain toisella merkillä? Jos sul olikin valemankat :)

Larissa, sama vika, aina monta sivua viestejä ja yrittää siinä sit kommentoida..
Yritän ainakin tykkäillä ja sympatisoida napeilla jos ei ehdi kirjoittaa :)

Aphrael, mä siivosin täs keittiön kaappeja ja löyty siideri tuolta viinihyllyltä mistä menny päiväys :) Oon ostanu sen varmaan jotain vieraita varten joskus kun ite en juo siideriä

Vesta, ihania ultrakuulumisia!!!! En voi kuvitellakkaan sitä onnea kun kaikki hyvin ultrassa :Heartred
Äidilläni ei ollut MITÄÄN oireita minun eikä siskoni raskauden aikana, muuta kun et kahvi ällötti! Joten ehkä olet vain onnellista sorttia joka pääsee oikeesti nauttimaan raskaudesta :) ..loppuraskaudesta oli sit tullu selkäkipua ja muuta, mut pahoinvointeja ei missään vaiheessa..

Kiva kun Beisla ja Nennaa ootte livenä tavannut :)

Sarina, millä viikolla olet nyt? Ihanaa kun oli oikeassa paikassa pikkunen! Missä kävit ultrassa?
Osaako joku muuten suositella PK seudulla "edullista" (kalliitahan ne aina on...) ar-ultraus paikkaa? siis yksityistä..

Hipsutin, hus pois täti nyt sit jatkossa..

Lucky, tsemppiä päänsärkyihin :(

Muutahaiselle, LunaOdessalle, Bb:lle, Enulle, ovisplussatuulia!

Beisla, hyvää matkaa! Nauti oikein kunnolla!!!! Sit pääset rentona uuteen (plussa)kiertoon!

Nyyttillä alkaa kohta piinapäivät :) Olet kyllä vahva nainen kun olet noin kovia kokenut, ja niin olette kyllä te muutkin! Mahtavaa kun olette saaneet ja hakeneet apua, se ei ole mikään itsestäänselvyys siinä vaiheessa kun itsetunto, masennus, mikä vaan on vienyt pohjalle :Heartred

Liisun asenne kohdillaan :) :)

Jasmi, hyvä kun kierto palasi heti suht normaaliksi! Tammivauva-onnea sinne :) Ainakin pidit nyt sen yhden kierron tauon mitä suositellaan km jälkeen. Mulla muuten oli toooosi pitkät kuukautiset ne ekat km jälkeen.. ja kipeet.. Tsemppiä sinne ja lepoa,suklaata ja särkylääkkeitä :Heartred

Ninukki, tein itse kanssa aikoinaan vuorotyötä ja jotkut viikot oli kyl niiiin no-life..Töissä ja kotona, ja aamusta ei mitään saanu aikaiseksi!

Miten Azalea jakselet, mitä oireita sul on?

Elyssei_ en tiedä noista lääkkeistä miten vaikuttaa! Missä kierton vaiheessa oletkaan?

Soffie, mitäs sinne?

Sorty jos jollekkin jäi kommentoimatta nimellä! Tuli taas niiin monta sivua luettua putkeen!! Tasapuolisesti tsemppiä kierron eri vaiheisiin!

on. Ei oo kunnon täti tullu, eli sunnuntaina oli kp 33/32 jolloin lorahti verta paperiin, ja sit minimaalista tuhrua su ja ma. Sit ei mitään, kunnes taas yks päivä (tais olla torstai) tuli verta paperiin ja ajattelin, että NYT tuli täti..mutta ei.. Kovia menkkajomoja ollut, testiä en uskalla tehdä, odottelen vielä, mut ensi viikolla taidan tehdä suoraan digin.. JOS nuo oli valemenkat/tuhruu niin nyt olis rv5+1, jos oli oikee täti ni nyt ois kp 7/32. Tai vaihtoehtoisesti kp 39/32. mut välillä venynyt kierto tuohon 37 päivään.. sain siis haamujen haamun 3 eri testiin viime la ja su...

Ihanaa aurinkoista päivää mahtavat naiset!!!
Välillä käyn kattelemassa muita foorumeita, siis muualla kun vaun sivuilla, niin täällä on kyl ihan huippu henki verrattuna muihin. Kauheita mollauksia jos joku kysyy jotain jonkun muun mielestä "tyhmää", ei yhtään kivaa, kun kaikilla meillä on kysymyksiä, ja mikään kysymys ei ole tyhmä... Olette ihania, ja toivon, että kaikki me saataisiin pysyvät plussat ja pikkuset syliin asti :Heartbigred

MrsH Joo ei tarvitse ainakaa sitä murehtia että oliko virhe kun ei pitänyt. Muutenkin tuntuu että näin oli parempi en tiiä miks :)
Kummallinen toi sun kierto toivottavasti pian selviäisi syy tähän juttuun :) digitestiä odotellessa ;)
Mäkin oon käynyt muilla foorumeilla ja siellä saa kyllä haukutaan ja pilkataan helposti :( siks pysyn vaan täällä tiukasti kiinni :)

MrsH. Nyt on kp. 42/30..

Tällainen vähän tyhmä kysely. Voiko vaikuttaa raskaustestiin negatiivisesti jos on toodella vahvaa pissaa kun pissaa tikkuun?

Ja jotku on puhunu follikkeleista, mitä se tarkoittaa kun se kyrpänokka lääkäri ei mulle kertonu mitään mutta lääkärikäynnistä tuli raportti perässä että oikealta löytyny 3cm follikkeli..? 0.o

Elyssei Just eilen luin että voi vaikuttaa mutta vaa siinä tapauksessa jos sulla on r hormooni todella korkealla

Jasmi. Ok. Kun sillon kun sain sen haamun pc.n testiin niin tein sen illalla normaalista pissasta 3h pidätyksellä mutta sen negan tein järkyttävän vahvasta aamupissasta että melkeen silmiä kirveli :D

Joo mutta sit varmaa olis tullu vahvat viivat siihen illan testiin :D en tiiä hankalia nää. Mulla oli eilen kanssa tosi vahvaa pissaa aamulla ja olin jo valmistautunut johonki tulehdukseen mutta onneks ei oo tullu :D mitä päivät sulla onkaan nyt?

Kp. 42/30 ollu ihan outoa tää ku viimiset 3-4 päivää menkkakipuja ilman menkkoja, eilen ku pupuiltii nii piti lopettaa kesken vähäksi aikaa ku tuli nii hirveet menkkakivut muttei tippaakaa oo tullu edes mitään valkovuodon sekasta 0.o

Okeei mä kävisin ostaa kyl apteekista testin. Muistanko oikein että sulla tuli se viiva vasta sen testi ajan jälkeen, mulla tuli kaikkii viiva kanssa sen jälkeen mut apteekin omassa ei tullut. Tai sit se digi sekin on varmasti luotettava ja ei voi erehtyy viivoista :D

MrsH: Mä kävin neuvolassa, pääsin sinne kun ei ollu varmuutta tästä raskauden kestosta mun megapitkien kiertojen takia. Mutta eipä se vieläkään kauheasti tarkentunut kun niin varhaisessa vaiheessa kuulemma mennään, lääkäri veikkasi rv 5-6 mitä itsekin olin vähän laskeskellut. Voisin heittää ehkä 5+6 nyt, eilen olis ollu siis vasta 5+5.... mutta kahden viikon päästä uudestaan. Toivottavasti sit näkyy enemmän :)

Mä en valitettavasti tiedä kun uudenmaan varhaisultran hinnoista kun soittelin pariin paikkaan ja sanottiin et kannattaa varata mukaan 200-300e. Sekin vaihtelee todella paljon ja ihan jo yhden paikan sisällä lääkäristä riippuen.

Pahoittelut tädin kohdanneille ja tsemppiä oviksen metsästykseen ja plussatuulia kaikille! :) ihana aurinkoinen lauantaiaamu!!

Takaisin