Raskaaksi 2015

Jos pc.ssä on 25 niin löytyykö ilman nettitilauksia tai kalliita apteekin testejä, herkempiä liuskoja? Ja tiedättekö vastata siihen että voiko terot kuuri vaikuttaa testitulokseen?

En tiedä... ei taida noita 10 olla kaupoissa eikä apteekeissa :) vissii ainaki clomit voi vaikuttaa mutta ei kai terot

Ja eiks predictor early oo kans herkkä? Sekin sitte kyllä näyttää herkästi niitä turhia viivoja :rolleyes:

En oo ainakaa kauheesti kuullut hyvää niistä 10 mlU, jopa ne 25 näyttää herkemmin ku ne 10. Tää siis vaa kuulopuhetta mutta totuutta en tiiä :)

Muurahainen meilläkin ens kierrossa tarkotus ottaa vadelmanlehtitee ja geleet käyttöön verigreippien, vitamiinien ja foolihapon lisäksi :D sit jos ei ala plussaa pärähtää ni on kyllä kumma ;)

Vesta tulehan kertoilee sit niitä ultrakuulumisia :)

Meinaa kun sillon kun mulla oli "tuulimuna" tai joku vastaava mistä ei saatu selvää mikä se oli kun lääkärin aika meni niin pitkälle.. niin sillon tuli toooosi haalee roskishaamu ja verikokeet näytti 20, lääkäri sano että mulla nousee tosi hitaasti se.. niin sen takia ajattelin kun tosiaan siihen pc. Tuli se ihan haalea haamu.. mutta sen jälkeen nega, jota en edes seuranu niin kauan kun sitä aikasempaa.. niin senkin takia ajattelin sitä terolutia kun joudun sitä ottaa 3 tab/pv ilman taukoja vielä 27.4 asti.. että voisko se kans hidastaa tota hormoonin nousua..

Toiset lääkärit sanoo että terolut voi estää oviksen toiset sanoo että ei estä vaikka ennen ovista sitä söisi .madh söi ainaki t eroja ennen ovista ja ovuloi silti. Minä en

Mulle se ihana gyne joka sen määräs sano että voi tulla silti raskaaksi, riippuu ihmisestä.. viimeksi se kyrpänokka nainen nauro ja sano että ei missään nimessä voi ovuloida tai tulla raskaaksi.. kun sillon oli oviskipuja kun kävin siellä niin tadaa olihan mulla sittenki ovis sillon.. oon kohta puoli vuotta syöny niitä ilman taukoja (paitsi se viikon tauko ruskeen vuodon takia) ja ihan säännöllisesti tullu oviskivut ja menkat.. paitsi kp.41/30 eikä vieläkään näy..

No mulla on vielä tuo tauoton kuuri endon hoitamisen takia.. että sitten ku se loppuu niin vuosi pitää olla uudestaan yritystä että suostuu tutkimaan tarkemmin.

Elyssei mulla ei oo ainenkaan vaikuttanut testeihin terot. Eikä mun mielestä edes vaikuta. Mulle neuvoi yksityinen gyne että kannattaa aloittaa 2 päivää ovis plussasta terot.

Meidän apteekista saa apteq raskaustestejä 10 herkkyydellä. Myös netistä saa noita suht ok hinnalla. Muistaakseni itellä ei ihmeempiä viivanpaikkoja tolla tullu. Mut toi on puikkotesti eli vähän kalliimpi. Ite aion tässä kierrossa käyttää pc liuskoja ennen digiä, jos siis tarvii mitään ees testailla.

Tiettekö naiset ootte ihania kaikki! Mulla jotenki tänää viiraa päästä koska oon tämmönen hömppäpömppä ollut koko päivän ja kertonut kaikille kuin paljon heistä tykkään :D ihan kauheeta tämmönen positiivisuuden määrä vaikka rankka aamuvuoro takana ja koko viikonloppu töitä edessä. Hui. Jatkuispa tää pirteys vaan :)

Heiiiii te keillä on kilpirauhasen vajis. Oliks täällä ryhmässä teitä vai oliko toinen ryhmä!? Mutta niiiin ootteko kärsinyt muistamattomuudesta. Mulla on tää muistamattomuus ihan kauhee vaikka melkein vuoden jo syönyt nappeja.

Lucky. Juu siis 3tab/pv jokapäivä 6kk..

Maaritmarianne. Mulla epäiltiin kilpirauhasen vajaatoimintaa muistiongelmien takia mutta verikokeet ei näyttäny mitään.. meillä suvussa sitä todella monella ja kaikilla samaa ongelmaa..

Ei oo.. äiti on syöny niitä varmaan lähemmäs 20 vuotta jo ja samanlaista ollu.. mutta onhan sekin tosin ihmiskohtasta..

Takaisin