Raskaaksi 2015

Lauruskaah: Raskaukeijun ovistestit on myös jotenkin onnettomia mun kohdalla. R testeihin en omasta mielestä tainnut saada mitään viivanpaikkoja tai sitten en vaan osannut katsoa. Mutta Tottakai jokaisessa testissä on se viivanpaikka, että joku mikä värjäytyy punaiseksi! :)

Mitkä ovistestit on teidän mielestä parhaimpia ja luotettavimpia ja hintalaatusuhde kohdallaan? Tai r-testit.. itse tilasin kotitestit.fi:stä ovistestäjä ja tosi herkkiä (10) raskaustestejä.. ihan pahanpäivän varalle ja noi ovistestit tosiaan mielenkiinnosta omaa kiertoa kohtaan ku oli niin halpojakin. :)

Mää tein kans menkkojen jälkeen raskauskeijun r-testin testimielessä ja tosi selkee toinen viiva tuli, joten en sieltä enää r-testejä tilaa. Mutta ne ovistestit on toiminu mulla hyvin, tai niillä oon ainakin saanut tosi vahvan ovisplussan. :) Nyt en hommaa ovsitestejä ja _yritän_ olla tilaamatta noitten digien lisäks muita r-testejä :grin

En tiiä näkeeks joku muu mutta aika selkeetä viivanpaikkaa näyttää ja se ikävä kyllä hämää pahasti..

Liitteet

• 1428662797117.jpg
    1428662797117.jpg
    67.3 KB · Katsottu: 212
Soffie, iik, repullinen onnea matkaan!!! :dummy::dummy1:

lauruskaah, ei kivoja tommoset huijaritestit :mad:

on, kolmas nolife-päivä eli iltavuoro menossa ja yks olis vielä tän jälkeen jäljellä.. tykkään kyllä muuten tehdä iltoja, en oo yhtään aamuihminen, mutta näin monta putkeen ärsyttää, ei saa kotona mitää aikaan ku aamupäivä menee kelloa kytätessä että koska pitää lähtee ja illalla ei enää jaksa/voi tehdä mitä ois mielessä.. Tosin nyt on tilanne siinä mielessä hyvä, että esikoinen on isällään ja oma mies vapailla, niin on voinut vapaasti kuherrella aamupäivät, onhan se hyvä harjotella että osataan sit ku alkaa ovis oleen lähellä :wink

ninukki kp7/30(-50) yk5

Mulla alko näkyy toi kunnolla kp25 kohilla ja samalle näyttää nytkin. Tosin menkat tuli päivän aiemmin ja kesti päivän vähemmän. Mut en enää ymmärrä ton testin päälle

Lauruskaah, mulla näyttää nuo ko. testit aina kans tolta. Ihan sama missä vaiheessa kiertoa testaan, niin aina tulee tuo "viiva". Surkuhupaisinta siinä on se, että nyt kun tosiaan olen raskaana ja testailin noilla, se viiva oli tuommonen ihan samanlainen, vaikka pc antoi jo selvän plussan! Oli jo pc: ssä leffaviivat, kun vasta sain tuohon testiin ekan tota perus viivanpaikkaa vahvemman haamun :O

Azalea pc ei antanu mulle mitään sillä välin ku one step heitti noita kusetusviivojaan ennen menkkoja

Azalea sais noi one stepitkin olla. Ois se mukavempaa jos ei tarttis käännellä ja väännellä, saatika tihrustaa :D

Beislalle ihanaa ja rentouttavaa reissua! :happy:

Miilia, ootpa säkin saanu kokea kovia...:hug013

Soffielle paljon onnea plussasta! :gen014 Digiä vaan kehiin, :)

Vestalle tsemppiä ultraan!

Sarina, munkin mielestä kuulostaa ihan hyviltä noi sun ultrakuulumiset. Varmasti kahden viikon päästä on jo enemmän kateltavaa! :happy:

Lukutoukalle ja Hipsuttimelle pahoittelut tädin saapumisesta. Olkoon ensi kierto teidän!

Miten Liisu meni gynellä? Saitko kaipaamaasi apua?

Ninukki, oon ihan samaa mieltä iltavuoroista. Ite oon kanssa aamu-uninen niin sen puolesta iltavuorot on välillä ihan kivoja. Mut eipä siinä tosiaan kauheesti muuta tehä päivän aikana.. Mut kiva että on mies ollut vapaana niin ei oo aamut menny hukkaan. :wink

Mä näin kanssa viime yönä unta että kattelin positiivisen digin tulosta.. Mut jotenkin jäi sellanen olo ettei se ollutkaan mun testi. Vissiin alkaa tulla nää foorumit jo uniinkin. :grin

Lissu kp 14/30?

Lauruska: entes jos kuitenki...ku ei noissa noin pitäisi tulla vahva viivan paikka? Ikinä ei itselle ole tullut. Se viivanpaikka on sellanen että hyvä kun ees silmällä näkee :) pc on 25 ja one step on 10. Jos sulla nousee vaan hormoonit hitaasti.

Lucky oot ihan oikeessa, kaikillahan ei se hormooni nouse nopeesti, serkku sai kunnon plussan vasta kun menkat oli kaks vkoa myöhässä, mut mulla tuli menkat välissä.. tosin kivuttomat ja lyhkäset semmoset. Yks tuttu oli joskus viis kuukautta saanu menkat eikä tienny olevansa raskaana kun oli niin hyvin piilossa

Niin piti vielä lisätä että eilen se pään särky Alko. Eka sirahti päässä ja sen jälkeen Alko. Otin 200mg buranan helpotti vähän mutta ei loppunut kokonaan. Edelleen aamulla koski. Ja nyt voimistu. Nyt ei oo vieläkään 1g pamol auttanut ku muuta ei ollu ottaa. :(

Päänsärky, hammaskipu ja mahakipu on kaikkein vittumaisimmat asiat mitä on, ja varsinkin ku ne ei hellitä, toivottavasti lucky menis päänsärky ohi :(

Toivotaan... en viittis sitä buranaakaan ottaa ennekuin menkat alkaa...tänään ei mitään tuntemuksia ole kiertoon liittyen ollu... himo seesteinen olo vaan.

Onnittelut plussanneille! Ja peukkuja testaajille, lisää plussia saisi tulla jo. Ja ehdottomasti kuvan kanssa tänne testi tulokset, ettei vaan mene plussat ohi kun pitelee matalaa profiilia täältä! :)

Minä suosin noita pregchekin testejä, niissä hinta-laatusuhde kohillaan. Ja ihan cittarista tai prismasta saapi. Pienemmistä kaupoista saa noiden pelkkiä raskaustestejä.

Raskauskeijun testit näytti muistaakseni mullekkin outoja viivoja ja antoi turhaa toivoa, kuten myös niiden ovistestejäkään en saanut toimimaan.

On: ei mitään erikoista tälle rintamalle. Ovista oottelen, josko tässä kierrossa saisi ovistestiin ihan kunnon plussan. :) geleetä oon popsinut päivittäin, mitään vaikutusta en ole huomannut niistä.

Takaisin