Raskaaksi 2015

Tee Soffie vaan suosiolla se digi. :grin

Sarina viikkoihin nahden kuulostaa ihan "oikealta" mun mielesta. :)

sillon kun oli se km raskaus niin sillon mulla tuli ennen plussaa jo aika paljon semmosia repäsykipuja mut nyt ei kyl oo tullut, mietin vaa pitäiskö olla? vai ehkä ne olikin huono juttu. Inhottaa noi mun ikenet ku vuotaa nyt joka kerta verta ku pesen hampaat ei ne mun mielestä muuten mitenkään tunnu että olisi tulehtuneet, kiva veren maku jää pyörii aina suuhu :( ja nenä alkaa vuotaa kanssa herkästi joka ei oo kyl todellakaa normaalia, voi johtuu että siel saattaa olla joku haava, en tiiä sit. Tänää ajattelin käydä ostaa kunnon testin, digi mulla on kaapissa mutta en halua sitä käyttää ku kuitenki aika kallis nii sen käytän vasta sittenkun varmasti olen raskaana :D Jos nyt en olekkaan raskaana nii millon saa semmosen pillerin mikä käynnistää menkat?

Sarina, älä huoli, ei siellä sen enempää pitäisi näkyäkään. viikoilla 6+ alkaa sydäme syke, ja 7+ viikoilla näkyy vähän selkeämmin. Siksi se varmasti tarjosi ultraa kahden viikon päähän, että on ainakin jotain ihailtavaa ultran ruudulla :)

Hyvältä kuulostaa siis!

Jasmi: Lääkäriltä terolut kuuri. Jos tuttu lääkäri, niin voi määrätä jopa puhelimessa. Toivotaan, että plussaat.

Uskallan ostaa digin vasta, kun oon pissinyt tän päivän tikut ja huomis aamun :D enkä tahdo nyt liikaa intoilla vaan ottaa easysti. Ei jaksa nyt pettyä, kun kevät ja kaikki :D

Jasmi, se voi olla ettei mitää menkkoja käynnistävää kuuria saa herkästi :/ mulla edellinen kierto oli lopulta 65/30 ja lääkäri sano et rauhassa voi odotella kuukauden pari menkkojen alkamista. Toivon et stressi siirti niitä ja tää kierto olis jo lähempänä normaalia :) mutta kannattaa se testi tehdä jos olisitki raskaana ;)

Meritähti kp 21/30(-65)

Joo en mä tarkota jos mulla on esim 2 viikkoo myöhässä että tarvii mutta jos kuukaudenki nii sit haluisin käynnistää. mulla on ollu 3 kk menkat joskus pois ja se oli tosi turhauttavaa ja en tienny sillon ees mistää kuureista.

Mulla kätilö neuvoi heti, että jos ei kuulu (keskenmeno) kuukauden jälkeen menkkoja niin terolut kuuri. Ja mulle lääkärit määrännyt heti, pitävät tärkeänä nuoren naisen hormonitoimintaa ja varsinkin jos lapsi haaveita. Mulla näin, mutta lääkäreitä nyt on joka lähtöö, että mene ja tiedä! :)

Ensimmäistä kun yritettiin mulle tuli 7 kk aikana kahdet menkat luomusti pitkillä kierroilla. Kolmansia ei sit kuulunu, oli turhauttavaa kun ei tienny missä vika ja negoja tuli testeistä. Sain Terolutit, niillä tuli ne kauan odotetut menkat ja siitä kierrosta tulin sit raskaaksi :) samoin viime kesän terolut kuurin jälkeen tulin raskaaksi, mut tuli kkm syksyllä. Nytkin ajattelin syödä teroja ovulaation jälkeen, jos niissä se taika oliskin mun tapauksessa ;) on sit teroa elimistössä ensimmäiseen luomukiertoon näin clomien loputtua.

Eiiiiiiii, oli kaikille vastailtua viestiä tulossa mutta kaik hävis kun puhelin tilttas :/ damn :/
Enää en muista mitä piti kellekkin laittaa..
Soffielle ainakin paljon vauvvalimaa ja tarrasukkia! :)
Beislalle ihanaa lomaa :)
Ja sit jollain oli aika hyviä merkkejä että testiä kehiin vaan ;)

Sarina kyllä noi mustakin kuulostaa ihan hyvältä ja "oikealta" noi ultrakuulumiset. Viimeistään sillon kahen viikon päästä saat varmasti yhtä uutisia. Huoli pois äläkä stressaa, kaikki on varmasti hyvin. :happy:

Liisu toivottavasti saat tiputteluihin apua gyneltä. :happy:

jasmi mulla oli niin, että kun olin 6kk odottanut menkkoja tulevaksi pillereitten lopettamisen jälkeen, niin soitin neuvolaan ja sain sieltä "puhelinreseptillä" primolutit, joilla menkat saatin sitte alkamaan. Mulla varmaan vaikutti myös se, että olin jo nuin kauan ootellu niitä menkkoja. Kannattaahan sitä kuitenkin soittaa ja kysyä. :happy:

enu kp15/31

joo soittelen jos tarvitsee mut ei nyt tarvitse :) varalta ajattelin kysyä onko siinä joku aika minkä verran täytyy olla myöhässä ennenkun saa semmosen.

Ääh, ei tarvinu testailla, täällä Kp 1. Eilen jo tuli pyyhkiessä vähän verensekaista valkkaria mutta ei tullu siteeseen asti. Aamuulla sitten hanat aukes kunnolla. Tää kierto oli päivää lyhempi kun oletin, mutta parempi näin, kun ei plussaa tullu et pääsee uuteen kiertoon.
Noh pää pystyyn ja suupielet ylöspäin -> kohti uutta kiertoa ja tammi vauvaa :grin
Greipit ja vehnis jo valmiina, josko tää olis sitten meidän kierto! Olin jotenkin laskenu yrityskierrotkin väärin, mutta eipä se haittaa kierto sinne tai tänne.
Oliko se Larissa joka ajoi asiaa kuukuppien puolesta? Aattelin kans nyt laittaa tilaukseen sen, oon jo tovin harkinnut sitä mutta nyt tilaan sen! :)

Pahoittelut niille, joille täti on tullut kylään. Toivottavasti visiitti ois lyhyt ja viimeinen!

Soffiella selkee plussa! Nyt vain paljon tarrasukkia ja liimaa matkaan mukaan, Onnea!!
Beisla nimi tulee lempinimen muunnelmasta :)
jasmi Toivottavasti sun tilanne pian selviää, tulis plussa tai sitten pääsisitte uuteen kiertoon. Ikävää jos kierto pitkittyy.

Kaikille plussaonnea, josko saataisiin kunnon pulssa aalto aikaiseksi :smiley-bounce016
Ja aurinkoista viikonloppua kaikille!
Hipsutin Kp 1/ 28 (27-33)

Noissa raskauskeijun liuskoissa on jotain mätää. 5min sisällä kun huvikseen tein niin viivanpaikka näky tummana mut selkeesti. Nyt kumminkin kp6/28. Aattelin kattoo näyttääks ne samaa mis vaihees kiertoo tahansa..

Lauruskaah no ainaki tiiän etten tilaile sieltä mittää r-testejä! Tosi inhottavaa kun ehtii sit innostua jo jos se testi aina näyttää jotai! :/

Takaisin