Raskaaksi 2015

Joku mietti digin tekemistä! Mun kokemuksella ainaki se clearblue viikkonäytöllinen tosi herkkä kyllä, näytti siis mun omien oletusten mukaan 4pv ennen menkkojen oletettua alkamispäivää raskaana 1-2 kun tohon erittäin herkkän 10 miu ml liuskatestiin tuli vaan iiihan hailurainen haamu! :) et rohkeesti vaan tekemään.

On. Täällä edelleen päästy vähän liiankin helpolla. Pelottaa ihan hirveästi onks kaikki hyvin. Mitään vuotoja ei oo ollu ja edelleen super kuivaa. Pääsen ens perjantaina neuvolalääkärin luokse vielä ultrattavaksi et varmistetaan tarkat päivät meijän vauvalle. Neuvolassa oltiin sitä mieltä et hyvä katsoa mun taustojenkin takia. Jännittää hirveesti.

Ps. Ootteko koskaan nähny näin tummaa ovisplussaa? :grin

Liitteet

• 1428151667931.jpg
    1428151667931.jpg
    210.7 KB · Katsottu: 196
Azalea, ei voi olla totta!!! :D mäkään en oo koskaan ymmärtäny miten toi voi olla mahdollista vaikka munkin yksi kaverin kaveri tuli jokunen aika sit vastaan ja hän on todella todella hoikka ihminen. Kaveri vaan tokas, et tiesinkö hänen olevan viimesillään raskaana :D en olis ikinä uskonu kun oli niin tikku :D

Joo se oli kuulemma kans todella pitkä ja hoikka nainen, ei ollut arvannut mitään. "Menkat" oli tulleet omaan epäsäännölliseen tahtiinsa läpi raskauden ja voimakkaasti taakse kallistunut kohtu ja vauva naama äidin selkärankaa kohti niin ei liikkeitäkään tuntunut. Siinä koko suvun ja ystävien voimin sitten oli haalittu vauvatarvikkeita sillä aikaa, kun äiti oli vauvansa kanssa sairaalassa :D

En tarkkoja viikkoja tiedä, mut täysaikanen ja normaalin kokonen vauva kuulemma :O
Muoks. Täysin tarkkoja viikkoja tuskin tietää äitikään :D

Mein vuokralaisille kävi kans noin... Kovien vatsakipujen takia terkkariin ja eikun 80km päähän sairaalaan kiireellä ambulansilla... Tosin tää on sen verran ylipainoinen ettei kyllä millään ois huomannu päällepäin..
Mutta voin sanoo että itte kun oon niin luikero että eipä mullakaan mitään mahaa ollu koulunkin kun jätin sit kesken vähän ennen laskettua niin opettajat katto pitkään ja ihmetteli ja kysyi että oonks mä muka raskaana.. Joo olin ja viimesilläni.. :D

Beisla.. Joo sitä määkin ihmettelin että miks varten se kysyi.. Silläpä rupesin ihmetteleen että mistä tää kierto pitää laskee.. :) mut noh.. Nyt vaan oottelen ovista jos se tulee.. Limojen perusteella se kyl meni jo... :D mut on täs ny harrasteltu joka toinen päivä :)

Hui Sarina tuota ovistestiä! Toi on hyvä vertailukohde jos joskus miettii et viittaisko Ovistesti raskauteen. :D

Mun ei tarviikaan sit testailla.. Mies ei antanut mun ostaa testiä! V*ittu en ymmärrä mitä se on siltä pois vaikka tekisin joka ikinen päivä koko vuoden ajan raskaustestejä! On mulla yks digi kaapissa mut en sitä raaskis tuhlata ennen ku menkat on oikeesti myöhässä. Vaik miehen takia tekis mieli tehdä. "Nonni tässäpä laitoin n 20€ arvosen testin täysin hukkaan ku et antanut mun ostaa sitä parin euron arvosta testiä...."

Tyttötiikeri, mitä se sun mieheltä on pois jos haluut teste tehdä? :D eipä ne halpikset edes paljoa maksa. Meil mies aina kyselee, et oonko testannu, jos menkat siis myöhässä..

Jänniä noi jutut missä joku lähtee synnyttämään yht äkkiä, ilman et edes tietää raskaudesta... Itellä oli kyl niin "kamala" raskausaika ettei jääny epäselväks mistä on kyse, mut ilmeisesti toiset sit pääsee niin helpolla ettei ees huomaa olevansa raskaana :D reilupeli.

Toi on niin käsittämätöntä kyllä että miten voikaan olla mahdollista ettei huomaa ollenkaan olevansa raskaana, ei vaan mee mun jakeluun :grin

Lauruskaah, siellä viiva vaan vahvistuu :)

Beisla, kiva että siellä aletaan voimaan jo vähän paremmin.

Tyttötiikeri, eikös se aina mee niin että viimeistään kun on testin käynyt hakemassa niin menkat alkaa :grin

Sarina, jopas on tumma viiva :woot:

Tuntuu niin hassulta kun pari päivää lomaillut ja vielä pari päivää vapaita edessä :grin olisin jo ihan valmis meneen huomenna töihin, mutta tekee kyllä lepo hyvää. Äskenkin huomasin nukahtaneeni sohvalle. Hirvee väsy kokoajan :sleep002

Tyttötiikeri : Toi tunne ok ihan mahdottoman naurettava, kun hosuu niiden testien kanssa ja kun ois testi hetki, niin tadaa kuukautiset :D Se on takuuvarma tapa kk alkamiseen:D

Täällä olot muuttunut mihinkään, pientä polttelua ala vatsalla (kuukautiset?), tissit edelleen kipeät ja turvonneet. Ruokahalu on kadonnut viimeisten päivien aikana täysin. Toivon vaan, että nyt pääsisi helpolla kipujen kanssa. En halua viettää lomapäiviä pöntöllä vati sylissä. :D Voihan naiseus.

Täällä edelleen yhtenä kappaleena ja viikkokin vaihtui sopivasti eli rv 29+0 tänään :)

Vointi on hyvä ja tilanne pysynyt normaalina. Eli ainakin toistaiseksi hyviä uutisia. Tokihan muutosta voi tapahtua suuntaan tai toiseen. Mutta vielä täällä makoillaan ja lepäillään. Tutkivat noita napanuoran virtauksia ja vauvan kasvua et jos niissä jotain lisähäikkää tai menee huonompaan suuntaan niin sit tietty katsotaan uudelleen. Alkuviikosta sit uudestaan taas ultraavat ja oon taas hieman viisaampi :) Tylsäähän tämä odottelu on, mut onneks on netti, kutimet ja mukava huonekämppis.

Hei pitkästä aikaa!

Oon esittäytynyt tuolla 400 sivua sitten, tässä välissä on aika monta sataa sivua tullu tekstiä ja oon pudonnu kärryiltä, josko nyt uudestaan mukaan :)

Ikää 26 pian, mies muutaman vuoden vanhempi. Esikoista haaveillaan, minä yritän ja mies taitaa tjottailla :P

Tervetuloa uusille ja paljon onnea plussanneille! :)

Tsemppiä myös tädin tapaamisiin!

Mukavaa pääsiäisen aikaa naiset! :)

Tintti yk 4 kp 3/27-30

Lauruskaah, mäkin suosittelen digiä, on herkkä ja luotettava :) Tai sitte PregCheckiä. Nuo superhalpikset antoi mullakin ihan virheellisesti hailuroita silloin kun en vielä ollu raskaana :sad001 Samoin teki apteekin Predictor Early! Vieläpä testiajalla! Totuushan on että jos raskaana olet niin kyllä se viiva parissa päivässä vahvistuu ja näkyy niin ettei sitä voi olla näkemättä :grin 2WW (2 week wait) on ihan pepusta mutta kohta saat onneksi tietää, kovasti tsemppiä piinailuun ja oireiden sietoon ja toivottavasti on tärpänny!!:Heartred

Takaisin