Raskaaksi 2015

Onnea hirveesti plussanneille! ♡
Tsemppiä ja jaksamisia kaikille joilla täti tai nega ilmestyny ja niin monta sivua nyt lukenu että nimimerkit menee ihan sekasin päässä mutta suuret osanotot niille jotkan on km joutunut kohtaamaan ♥

Jasmi93. Mulla kun normaalisti on sellaset nännit että ei nöpöä edes ole ja joskus sisäänpäin niin nyt kun tissit on ihan kipiät ja turvonnu niin nöpöttää kokoajan ja ihan kurttuset ja täynnä niitä "imetysnäppyjä" (miksi niitä nyt sanotaankaan) :D miehellä on kyllä kivaa ku haluaa kokoajan räpeltää, mutta nännitkin on niin kosketusarat että minusta ei oo kyllä niin kiva :D ja yhdyn kyllä Lauruskaah että ei ole välttämättä niin kiva tää turvotus aina kun itelläki kasvanu niin että ei voi kun urheiluliivejä käyttää kun normaalisti on 65E, jouduin ostamaan 65G mutta nekin meni heti ensimmäisessä pesussa pieneksi :/

On. Kp 35/30 eikä vieläkään merkkejä tädistä ja oireet ei ole hellittäny mihinkään, aamukahvinki join nii meinas nousta heti ylös, ja on tullu sellanen "oire" lisää että nokka on ihan kuiva! Joutuu ihan suun kautta hengittään. Naama on kans ihan kuiva vaikka rasvaa ja huulet ihan halkeilee kun niin rohtunu :/

Hei ihan pikakommentointi vaan, onks kukaan kattonu tolta uudelta kanavalta ohjelmaa "Oho, olen raskaana!" ? Jämerä!

Nuuhku, kuulostaa oudolta että neuvolan täti kysyi onko menkat jo tullut sulla, jos km-vuodosta niin vähän aikaa. Maalaisjärjellä, eik kai se vuoto tyhjästä voi alkaa, ts. pakkohan ensin muodostua limakalvo ennen kuin se voi poistua.

Soffie, lupaavalta kuulostaa! Testiä kehiin pian? :grin Tosi outoa kyllä että vaan toinen rinta kipeenä. o_O

Silv, kivan näköinen laavureissu teillä. :)

Tyttötiikeri, tsemppiä piinailuun! Toivottavasti oireet ei nyt olis ihan tyhjästä, sulla on jo kunnon listaa. Mullakin niin tuttua, että "flippaa" loppukierrosta. :grin Saa nähdä kehitänkö tässäkin kierrossa raskausoireita, vaikka nyt on 0% mahikset olla raskaana. Sulla sentään paremmat mahikset. :wink

Nennaa höh tuhrulle. Jäikö lyhyeen vai vieläkö jatkuu? Ja halit ärsytyspäivälle :hug013. Kaikille tulee joskus tollasia päiviä, ettei vaan jaksa mitään.

suvii-i, onnea viivan vahvistumiselle! En malta odottaa sun digiä! :smiley-bounce012

Mimmulih, hyvä ettei kierto pitkittynyt enempää. :)

Jasmi, toivottavasti posteljooni on tiistaina jo tosi reipas ja tuo sulle testit!

Lukutoukka, kiitos. :) Mahtavaa kun on muitakin himolukijoita. Ihana pääsiäsperinne teillä! Meilläkin on kyl jatkunut munien piilottelu aikuisenakin, ja mä oon jo 30. :grin Äitikin koko ajan kehittyy ja keksii parempia piiloja, saa olla hoksottimet kohdillaan. Toi tuttipullojuttu on kyllä enne!

Mymmelisti, toivottavasti pääset pian kattomaan kaverisi lasta. Muilta tulikin jo neuvoja, ja kun itellä ei omia ole en sen enempää uskalla sanoa.

Sydänpylly, hurjasti onnea! :wav On se plussa jo siellä.

Kohta3, mulla on sama että pitkään oon potenut vauvakuumetta, vaikka vasta hetki sitten päästiin aloittamaan yritys. Mäkin haluisin niin kovasti kertoa vanhemille hyvät uutiset! Joka kierto mietin että koska sit menisin kylään ja miten kertoisin, mut aina se täti on tullut. :sad001

Aphrael, huh mitkä oviskivut sulla on, on se luonto vaan tosiaan omituinen. :rolleyes: Hyvä että kivut hellitti kuitenkin.

Junibea, ihana ajatus että oot ekoissa menkoissa ajatellut että voit tulla äidiksi. :) Onnea ovisplussasta!

Miilia, kyllä siinä väriä näkyy! :grin

Lucky voimia huonoon päivään. :hug013 Voin kuvitella ettei uhmaikäinen auta huonoa oloa.

Anskunen, vitsi miten söpöiltä sun kissat kuulostaa! Suojelee lauman jäsentä. :Heartred

Mukkis, toivottavasti helpottaa ja seuraava kuukausi ei ole niin raskas. :hug013

Meritähti, ihana sun mies kun on innostunut vauvanteosta! Kiva että loma meni hyvin. Mäkin odotan innolla, reilu viikko vaan niin sitten ois lähtö. :grin

Nyt jää kommentoinnit kesken, tuli kiire! Mulla on vähän parempi olo, tosin saattaa johtua särkylääkkeestä.

Jasmi se on aika kiusallista varmasti :D mulla tuli viimevuonna yks mamma kysymään et onko mun mahassa vauva kun silittelin mun mahaa ku oli hirvei kramppeja ni se vähän helpotti. Totesin vaan että ei oo kun maha vaan on kipee :D mamma tietty pahoitteli et kun olettaa helposti jonkun olevan raskaana kun silittää mahaansa :D

Sydänpyllylle ja Miilialle onnittelut :) tarroja ja liimoja matkaan !!

Beislalle pikaista paranemista :hug013

Tervetuloa uusille ! :hello Olkoon visiittinne lyhyt !

Lauruskaa toivon viivan vahvistuvan :)

Plussatuulia kaikille tasapuolisesti :wav
Mun piti niin paljon kommentoida , mutta niin ne unohtui tuossa lueskellessa :oops:

Täällä lapset hoidossa, vuoto loppui ja tiedättehän :wink Makuuhuoneessa on tullut paljon vietettyä aikaa. Olo on upea, tästä se paraneminen alkaa !! Ihan kun olis just rakastanut tohon ukkoon :love017

Beisla,mikä päivä teillä onkaan lähtö? Meillä 14pvä :)

Tyttötiikeri,kyllä simppaset voi sen 5vrk sinnitellä eli se mahottomuus oo :) Täällä esikoisen kohalla kävi niin et aika monta päivää ennen ovista oli vikat touhut ja silti tärppäs.

Mun silmiin alimmainen on ovisplussa mutta teen testin vielä huomennakin tai oikeastaan niin pitkään että lähtee vaalenemaan.

Minä näin vähän väriä lauruskaaan testissä. Mulla saattaa olla kyllä viivalasit päässä.. Toivottavasti viivat vahvistuu.

Liitteet

• image.jpg
    image.jpg
    547.3 KB · Katsottu: 155
Jasmi93. En oo vielä testaillu, alunperin piti nyt viikonloppuna testata, mutta ajattelin nyt että sitten kun on viikon myöhässä (jos ei täti ilmesty) niin aikasintaan silloin testaan että sitten näkyy jotain jos näkyy.. Mutta polttaa kauheesti mennä testaamaan kun jokakerta kun vessaan menee nii se testi siellä tuijottaa mua hyllyltä :violent001

Jotenkin epätodellinen olo.. kylhän siinä viivaa ja väriä näky, mut oon kumminkin kokoajan ihan varma et täti tulee viimeistään huomenna. . Pitäisköhän tilata digi.. Meillä ois La. 13.12, jos tää nyt ees on totta..

Miilia kyllä se plussalta näytti,en muista oonko kommentoinut jo ennen mutta kävin kattomassa uudelleen :) vauvaliimaa sinne <3

Miilia_ toivotaan että seuraava testi vahvistaa vielä plussan,en ite osaa edes kuvitella mimmoinen epäusko tuossa vaiheessa on. Sitä odotellessa.. :) toivotaan siis ettei tätiä näy siellä!

Täällä on. Kp 30/28 tätiä ei näy.. Yhtään en tiedä miten sais ajan kulumaan, testaamaan pääsen vasta tiistaina.. (nyt jo kaduttaa etten hommannut niitä testejä pääsiäiseks :D) olo suht normaali, menkkanippailut hävinnyt.. Tuli muuten mieleen et mulla oli ma. Ihan vähän semmosta v.punasta vuotoa.. Oliskohan voinu olla kiinnittymisvuotoa?! No nyt alan keksimään taas kaikkia omia oireita..

Ihanaa ja rentoa lankalauantaita kaikille :)

Lauruskaah, toivottavasti saisit pian selvyyden, varmasti saa päänvaivaa kun ei tiedä mitä testit näyttää. Luottaisin silti vaan siihen testiajalla tulleeseen viivaan.

Haiidi93, tervetuloa! Harmi että nega tuli, toivottavasti vielä plussaksi muuttuisi.

Elyssei, testaa jo! :smiley-bounce012 Sulla on jo niin menkat myöhässä. Plussatuulia! :wav

Nyytti, hyvä että ootte päässyt puuhastelemaan jos ovis on nyt käsillä.
Mä lähden reissuun mun siskon kanssa, lähtö viikon päästä sunnuntaina. Eli mikäs se onkaan... 12. päivä. Hauskaa reissua teillekin! Ootteko pitkään?

Jasmi, voi tietty johtua että on eri kulttuurista, mutta mun mielestä kyllä sopimantonta mennä silittelemään toisen mahaa kysymättä. Varsinkin kun kuulee monilta raskaana olevilta, että jotkut puolitutut käy vaan vatsaan kiinni. Ei toisen kroppaa tartte lääppiä kysymättä!

Mariska, ihana kun sulla on tollanen mies, se tekee jo paljon paranemisen suhteen. :hug013

Miilia, onko sulla lisää tavallisia testejä? Voithan sä odottaa pari päivää ekasta testistä ja tehdä uuden.

Käkis, toivottavasti oli kiinnittymisvuotoa. Harmi ettei sulla oo testejä, mut laitat meille sit tiistaina kunnon leffaviivat eikö vaan? :wink

Beisla taukokierto viikko2. Jes, sitten kun palaan reissusta, saan melko varmasti jo laskea taas kp:itä eikä taukokierron viikkoja! :grin Normaalisti en olis innoissani menkoista matkalla, mutta nyt aattelen vaan että kuluupahan aika nopeammin.

Haiidi93 tervetuloa ja pikaista plussaa! :)

On. Täällä kolmas päivä menossa tän turvotuksen ja kovan vatsakivun kanssa. Illat on pahimpia... Eilen luulin et suolistossa joku räjähtää. Päivisin sit ripuloin muutaman kerran. Ei oo mun tapasta mut ei myöskää vattataudin tyylistä.

Muoks. Myös ruokahalu mennyt.

Onnea plussanneille ja haamulaisille vahvistumisia! Pahoittelut kp1 ja negoille :( josko olis viimeset piiitkiiiin aikohin.

Taalla yha tauolla, oikeen kaden leikkaus aikaa odotellessa.

DarkMimosa kp 12/26-28(30+) yk tauolla

Beisla, no joo, onhan mulla vähän paremmat todennäköisyydet ku ihan täys nolla.. Olisko 0,01.. ;) No ei, sen Larissan jakaman taulukon mukaan oli 4-10% todennäköisyys tärpille jos puuhastelee 5 päivää ennen ovista. Eli mahdollista olisi, mut kovin epätodennäköistä. Kohta lähetään vähän kaupoilla käymään niin jos löydän niin ostan pari halpistestiä. Niin joko tänään tai huomenna aamulla voisin huvikseen toisen sit tehdä. Eipähän tarttis sit enää edes pähkäillä... :D Ja jos niitä oireita kehittelee jopa lähes mahdottomassa tärppikierrossa niin pysryyhän sitä sit pitämään ittensä tolkuissaan, kun tietää ettei ne välttämättä mitään merkkaa... ...tai sitten ei pysty. :D Mutta paranemisia sulle, hyvä että on jo olo helpottanut. :)

Huhhuh olipa jännä ohjelma! Jotenkin aivan käsittämätön ajatus että raskaus ehtii edetä synnytykseen asti ennen kun saa edes tietää odottavansa! Toki oli just perus amerikkalaishöttöö toi ohjelma mutta jännä silti.

Täällä työvuoro venyi aamukolmeen eilen, eikä millään meinaa nyt herätä tähän päivään.. Tunnin päästä pitäis mennä taas töihin mut onneks luvassa on mitä ilmeisemmin leffailta ni ei tarvii niin kovin sykkiä :)

Vatsatauti löysi tiensä näköjään meillekin.. Mies vietti koko yön vessassa ja toivoa vain voi että noi vitamiinit vaikuttais tässäkin asiassa niin että mä säästyisin tältä (flunssakierrekin meni niin että muut oli sängyn pohjalla ja minä vain aivastelin muutaman päivän).

Mulla menossa nyt kp 5 yk 10 ja kyllä huomaa taas uuden kierron alkaneen! Mieli tekis koko ajan mutta sattuneesta syystä jää nyt touhuamatta..

Niin ja miliallako se plussa siellä näkyi! Onnea! <3 nyt vaan digillä kokeilemaan :)

Lauruskalla myös jotakin näkyy kahdessa viimeisessä mut en osaa sanoa onko väriä... Lisää testailua vaan :)

Mitenkäs freyja voi? :)

Pikainen omanapailu töiden keskeltä. Onko muilla tiputtelua menkkojen jälkeen (nyt kp9) ja voiko vaikuttaa raskautumiseen?

Takaisin