Raskaaksi 2015

Voisin illemmalla tehä pcn ja kattoa tuleeks siihen mitään. Kyl täs vähän ollaan jo heittelemäs kirvest kaivoon kun en nyt vaan tiiä tai oikeen ota selvää noista testeistä

Joo tää on persiistä kun kroppa sekoilee välillä, mulla on se outoo että niin pitkää kun mulla on ollu menkat nii rinnat on ollu kipeet aina ennen menkkoja ja nyt on vaa nännit ja yleensä ei oo taas nännit. No tuo km voi tietty ja varmaa vaikuttaakin. Kuitenkin rinnat kasvanut aika paljo :confused004 no nyt lopetan miettimisen ja katon mitä tapahtuu

Lauruskaa, testiaika on 10min :) Mä en sen jälkeen enää katokkaan testiin päin.. :D Mä nään sulla näissä kahessa viimesimmässä jotain? Ja digihän on aika herkkä! Mä meinasin maanantaina tehä millon menkat pitäis alkaa.. Huomenna vielä katon noilla liuskoilla kun nyt eilisen ja tän päiväsen kohalla ainakin huomattava ero on :)

Kp 24/25 (3+5)

Suvii, sitä juuri kun kaks viimeisintä näkyy niin selkeästi mut muut ei.. o.o sitten ku kuvan värit muutti esim eilisestä testistä negatiiviksi, tuli niin selkeä toinen viiva siihen jälleen.. ja kun tommosia tuloksia en oo ikinä näillä testeillä saanu siks mua ihmetyttääkin että mitä oikein uskoa :/

Okei tekis mieli pyytää miestä ostaa ku tekis mieli testata mutta ehkä koitan jaksaa tiistaihin :D pakko sen verra sanoo että mulla ei oo kylmä mut nännit ne vaa jaksaa nöpöttää ei ihme jos vähä ovat herkät, ja kivasti ovat turvonneet.
Pakko sen verra kysyy teiltä kaikilta jotka huomaa tän niin kun mä oon huomannut (aikasemmin en oo kiinnittänyt huomioo) mutta nyt kun kosken mun nännipihaan nii se menee aivan ruttusen näköiseksi, tulee ihme "nystyröitä" pintaan, meneekö teilläkin normaalisti semmoiseksi?

Herkät testithän voi näyttää myös esim. kiinnittymisyritystä, niin nyt vaan sit jännätään että viivat alkaa myös vahvistumaan :)

Jasmi mulla tekee nännit samaa :) mutta täällä mies myös kommentoinut että nännit jaksaa koko aika nöpöttää ja tissit on kaksinkertaset :D

Hei kaikki minäki päätin tulla nyt tänne kuumeilijoiden joukkoon! Ensimmäistä ollaan kovasti yritetty jo jonkin aikaa..:)
Edelliset menkat oli 14.3, ja ovulaation tunsin 25.3. Dpo 5 tuli pientä vuotoa pyyhkiessä, sellasta ei oo aiemmin ollu! Nyt on tissit kipeänä ollu jo varmaan lähemmäs viikon, ja palelee kokoajan. Hätähousu ku oon, nii 2 testiä oon tehny mitkä (yllättäen) oli negoja..:/ ei auta ku ootella!:P toiveet on kyllä korkealla

ootko lauruskaah yhtää mitannu sun lämpöjä? mä oon mitannu parin viikon ajan aamulla ja päivän mittaa ja ovat olleet nyt koko ajan korkeemmalla kun yleensä. Myös tämmönen kalkkilaivan kapteeni on saanut värii poskiin

Jasmi mulla on posket myös punottanu ja sen on tuntenu kyl kans hyvin :D ja lämpöjä en oo itseasias mitannu mut voisin kyllä mitata. Ja mulle tää turpooominen tissien kannalta ei oo niin kivaa :D kuppikoko normaalisti 95D ny ei naurata ku tuntuu et tissit on tosi pahasti tiellä :D

Lauruskaah,testiajan jälkeen ilmaantuneilla viivoilla ei käsittääkseni ole merkitystä,vaan testi pitäisi tulkita vain sen tietyn ajan sisällä ja sit hus roskiin :)
Malttia vaan ja teet uuden testin jos täti myöhässä,plussaonnea!

Haiidi,tervetuloa ja lupaavalta kuulostaa!! :)

Aphrael,jei! :)

Täällä kp14 ja pientä alavatsakipuilua. Kai se ovis tekee tuloaan. Yön muhitin ja samoin teen nyt useamman kerran jos vaan hommiin päästään:)

:wacky:oho uskon kyllä että ei naurata, voi olla pikkusen hankalat jopa, en tiiä ei oo kokemusta :D isoimmat rinnat on ollu just ja just sen 75c. Mä mittaan lämmön kielen alta ku sieltä saa luotettavimman tuloksen ku kainalossa ne heittelehtii koko ajan. Paitsi pyllystä sais kuulma sen oikeen mutta sieltä en ala mittaa :laughing002

mulla tänään sattunut hiukan alavatsa jos vaikka vetää mahaa sisään, joo oon tänää tehnyt sitä kun en kestä tätä mun mahaa ku on vaa niin pallo. ja alavatsa on aika kovan tuntuinen.:sad010 eilen yksi vanha thaimaalainen tuli silittää mun mahaa ja sano että oon raskaana. toissa kesänä oon häntä viimeks nähny nii sanoin että oon lihonut vaan, oli kyllä todella kiusallista. en mä ymmärrä miks jotkut tulee vaan silittelee toisen mahaa?

Takaisin