Raskaaksi 2015

Miilia_, näkyy näkyy, vahvistumisia ja onnea!! :happy: Ja tuollaiset tuntemukset taitaa olla tosi yleisiä, ei huolta siis!

suvii-i, digi on herkkä, mullakin näytti dpo 11-12 "Raskaana 1-2" samasta pissasta ku PregCheck teki ihan haaleaa viivaa. Jänskää hommaa edelleen tää testailu vaik plussaa jo tulikin mut rohkeutta!! :joyful:

Heips naiset! Tässä on raskas kuukausi takana, en ole paljoa ehtinyt kirjottaa, lueskellut olen tekstinne ja siihen menikin monta iltaa... :)

Paljon olisi kommentoitavaa, mutta en millään muista kaikkea.

Syvät pahoitteluni keskenmenon saaneille :Heartbigred Ihan liikaa täällä on huonoja uutisia ollut....

Ja tietysti onnittelut plussanneille!!!!! :blob6

Joku kysyi jossain vaiheessa, onko kellään erityislapsosia. Mulla on toisella kaksostytöistä määrittelemätön kehitysvamma, Eli hän on 3,5v. nyt ja kävelemään lähti pari kuukautta sitten ja sanoja on käytössä jonkin verran, laskujen mukaan n.50 sanaa, mikä on jo paljon. Tyttö kehittyy kyllä kokoajan, mutta omaan tahtiinsa ja ihana prinsessa on :)

on. Viime kierto päättyi taas tädin tuloon ja oisko se nyt yk 4 menossa.

Mukkis kp8/25-26

Täällä taas, muutaman viikon tauon jälkeen :)
Loma on vietetty ja kyllä kunnon aurinkoloma saa ihmeitä aikaan! Plus mies tykkää seksikkäästä rusketuksesta ;)

Aiemmin mies ollu toisen lapsen kanssa enemmän tjottailu linjoilla, mut nyt sano että "pitää varmaan ruveta hommiin, jos halutaan toinen lapsi ennen ku esikoinen täyttää 3v. Ei oo ku kuukaus kaks aikaa" :D toivottavasti saatais pian tärppäämään :)

pahoittelut kaikille jotka on saanu keskenmenoja tai joutunu pettymään tädin saapuessa. Plussanneille isosti onnea <3 kaikki me tullaan perässä joskus ;)

Meritähti kp 15/30-65 :D (tästä sit ovista ettimään...)

Tänään tuli plussa ovistestiin :happy093 toivottavasti riittää eiliset peitonheilutukset ja huomiset jos mies on halukas.. mulla tekee ihan sairaasti mieli seksiä :smiley-ashamed008 en edes muista koska oisin ollut yhtä himokas.. :p

Piti tulla vielä lisäämään, että ilmeisesti meidän ajoitus on aika täydellinen :Heartred mutta eipä siitä haittaa oo jos talleteltais vielä kun haluja on vähän liikaakin.

Muokattu viimeksi:
Kp27/28 testi veti ittensä rakeiseksi puolen tunnin sisällä.

Liitteet

• 1428140993632.jpg
    1428140993632.jpg
    40.6 KB · Katsottu: 184
Kiitos kaikille vastauksista! :) ystävä tietää että tjottailemme ja sanoikin että hänelle täytyy kertoa, salailu olis pahempi. Kauheelta tuntuu vaan ajatus kertoa, miten saisin sen fiksusti kerrottua kun aika on. Oon niin huono suustani...

Kyllähän noissa kahdessa uusimmassa jotain vähän näkyy, mut en oo varma onks ne vaan viivanpaikat vai onks niissä pikkuisen väriä? :) toivotaan parasta lauruska!

Sarina1 selvemmin ne näkyy kun mitkään aiemmat testit niin en oikeen osaa enää itsekään sanoa. Olotilat menis kyllä plussan puolesta. En usko että digi positiivista näyttäis vielä? Pitäskö kumminkin tehä se pc sit o.o eilen tuli valkovuodon seas ihan millin verran rusehtavaa limaa. Yleensä ennen menkkoja lima mulla ainakin kirkastuu mut tässä ei oo kirkastunu :/ oon vähän hukas ja ison kysymysmerkin kanssa että mitäs vittua :D näillä testeillä en viimekierrossa saanut viivanpaikkojakaan näkyvinä.. eli oli viimeks ihan selkeitä negoja :o

Toiv ei ala menkat Lauruskaah, mulla tukee aina edellisenä päivänä just iha pieni tippa ruskeeta nii siitä tiiän että seuraavana päivä alkaa verta tulee.

Jasmi mulla sama, mutta tuli jo eilen toi tippa ja huomenna illasta tms pitäis alkaa o.o ja kun yleensä kirkasta limaa.. kuka tietää o.o

Mut en kyl tiiä mikä on maximi aika. Mä aina heitän pois 10 min jälkeen. eilen katoin ku tyhjensin vessanroskista nii aika monessa näky viivanpaikat. ärsyttää ku tilasin uusia testejä ja erimerkkiä jos noi on vähä huonoja niin prkl eihän posti edes tuu vasta kun tiistaina :mad:
sillonhan mun menkat on vasta myöhässä mutta kauhee vieroitusoireet tulee ku ei oo päässy testailee:smiley-bounce022

Takaisin