Raskaaksi 2015

En tiedä miksi pelkään kokoajan. Ei varmaan tee tämä stressi hyvää..... no tällaisen kuitenkin sain.
20150401_200949-1.jpg

Freyja86 esikoisesta oli sama juttu ja käynnistettiin 37+0.& varmaan toisestaki nyt sama juttu..tänään 19+1:-D
Seinäjoella yritettiin pitää ainaki 37+0 toivottavasti sais olla edes niille viikoille saakka♥

Tulipa miehen kanssa peittoa heiluteltua. Se jos mikä yleensä mulla houkuttelee melkein heti tädin paikalle joten jos on tullakseen ni eiköhän se kohta saavu. Parempi tietysti jos ei laughing6

Freyja, toivottavasti pieni voitaisiin vielä pitää turvallisesti siellä mahassa niin pitkään kuin mahdollista! Voimia sinne..

Johannalla tosi hieno digi-tulos! :) koita olla stressaamatta. .

On. Soitin aamulla vakuutusyhtiölle, sieltä kerrottiin et "jos talo olisi rakennettu oikein, niin sulamisvedet ei tulisi edes sisälle" onhan tää talo varmasti rakennettu oikein silloin -29, kun on valmistunut.. mut ei siis täytä tän päivän määräyksiä.. Jännä miten vakuutusyhtiöt luistaa näistä asioista. . Ois luullu et tällanen luonnonilmiö juttu ois korvattu.. mut ei.. noh, vettä ei oo enää tänään tullu lisää sisälle.. onneks.
Tänään olin päivällä ihan varma et täti tulee. . Oli samanlaista tuskanhikeä kun yleensä on ennen menkkoja. . Mut ei ainakaan vielä näy.. eikä kyl pitäiskään näkyy ennen sunnuntaita. Mieluiten ei enää tän vuoden aikana.. ;)
Mitään ruokia mis on jauhelihaa ei mee mulle alas.. jauheliha haisee jo ihan ällölle. .
Meidän pikkukisu on muuten tiineenä <3 ainakin saan jotain muuta mietittävää jos täti tuleekin tänne.. (kuka huolii kisuvauvoja? ;p )

Jahas nyt teki sovellus oharit eikä päästä muakaan enään kirjautumaan sisään.. joten pahoittelen jo nyt jos jään jälkeen kaikesta kun mun puhelin ei tykkää käyttää tätä varsinaista netti sivua :/

Johanna hieno digin tulos! <3
Me mennään samoihin tahteihin näköjään! Mä niin tiedän ton hermoilun ja paniikin, mulla on aivan sama juttu täällä! Tänään ollu ehkä iiiiiihan vähän tyynempi olo tosta eilisestä viikkojen noususta testiin mut mä mietin samaa kun sä.. Nousisko viikot ja hcg jos siellä käviski jotain ja se ei sit vaikka vuotais pois? Ei pitäis ees miettiä tälläsiä asioita, vaan niitä hyviä mut se kuinka jotain voi rakastaa jo nyt näin paljon on jotain niin uskomatonta. Meidän ensimmäinen lapsi <3

Niinpä sarina. Voi voi kun pääsisi muutama viikon eteenpäin. Siitä lähinnä olen huolissani kun oireet loppunut ja pieni tuhruttelu alkanut. Aluks oli aivan selkeät oireet. Nyt pahoinvointkin loppunut.

Ihana digin tulos Johannalla! :)
Tulin nyt omanapailemaan...
Tää on taas rasittava vaihe. Oon ajatellut koko ajan ettei voi millään muotoa olla mahdollista että olis tärppi käynyt. Eikä se oikeestaan olekaan. Mullahan meni tää kierto niin että pupuilua oli oikeestaan vain kp 15. Eka vahva viiva ovis testiin tuli kp 19, sitten tuli kp 20 ja 21. Kp 21 testi oli todella tumma, mut toisaalta sen testi tein virtsasta joka oli myös tosi tummaa, eli olikohan vähä liian "vahvaa"... nyt ku niitä vertasin niin kp 19 oli tummin, kp 20 (kaks testiä) oli vähä haaleemmat ja se kp 21 testi max yhtä tumma ku kp 19..
Niin nyt kun eilen ja tänään on ollu ihme tuntemuksia alavatsalla, ns repäsykipuja yms, niin mieti et mitä jos se ovis oliski ollu tollon kp 20, niin eikös ne simpat just ja just sen 5 päivää saattais sinnitellä hengissä? Ja nyt olis dpo 8, jos se ovis olis siis ollu sillon kp 20... Kumpi teistä olis todennäköisempää kun ovis testit oli lähes yhtä tummat kp 19 ja kp 21, kp 19 ja 20 oli oireita ja limoja, mut sit ne loppu... Womanologin laskujen mukaan ovis on aiemmissa kierroissa ollu kp 21, mut viime kierrossa testin mukaan sen oli kp 20...

Eiköhän tää oo turhaa pähkäilyä ja varmaan se täti lopulta saapuu, kunhan ei huomenna tulis, niin ku viime kierrossa jossa luteaalivaihe jäi 8 päivään...

-Tyttötiikeri kp 28/28-34 dpo 8 tai 6, tjot-k 4-

Haha, sitä kyllä sais varmaan kehitettyä raskausoireita vaikka ei olis ollu miehen kanssa sängyssä vuoteen tai kohtu olis poistettu. "No jos joku mies on vaik ruikkinu pöntön kannelle" tai "jos se on kuitenki kiinnittyny jonnekin muualle ja kasvaa siellä"... XD Mulla siis nyt "oireina" mm todella arat nännit ja rinnat, mitä ei oo ollu viel kertaakaan esikoisen syntymä jälkeen...

Mä kun rupeen miettii niin keksin kanssa oireita ja nyt tullu tissit kipeeksi(mitä ei yleensä oo), mut seki varmasti siitä et oon tavallista vähemmän käyttäny rintsikoita :D
Niin ja mulla kans aina ajatus tai oikeestaan toiveajatus et jos viime menkat olikin vale menkat ;)

-Mymmelisti kp18/29 yk 32

Takaisin