Raskaaksi 2015

Nuuhku, voi miten ihanaa kun on noin ymmärtäväinen neuvolantäti. Ja vielä kun pääset alkuraskauden ultraan seuraavalla kerralla, tosi hienoa!

Maaritmarianne, outoa jos sulla jatkaa tuhrutus. Toivottavasti lakkais, tai ettei ainakaan ylly.

Hampaaton, hyvin oot varmistanut plussan tulon. :wink Mäkin mietin uuden kuukupin ostoa, mutta Ruohonjuuressa ei nyt ollut sinisiä niin vanhalla mennään vielä.

Lukutoukka, toivottavasti vielä saisit testata, jo senkin takia että kierto pitenisi.

Johanna, tsemppiä testaukseen. :hug013

Mami91, kai sitä nainen voi muutekin olla kiukkuinen :wink, esim. yrityksen tuoman stressin takia. Vielä sulla on mahdollisuus plussata tässä kierrossa!

Muurahainen, kuulostaa jo tosi vahvalta todisteelta siitä, että ovis on tapahtunut! :) Uutta matoa koukkuun vaan, näytät niille lääkäreille!

Freya, hurjasti voimia sulle ja vauvalle. Vuodelepo on kurjaa, mutta onneksi oot nyt hyvässä seurannassa. Toivottavasti vielä selviät jakautumatta.

Elyssei, kuulostaa oudolta. Onko sulla ovistestejä että voisit katsoa mitä ne sanoo?

Nennaa hyvä kuulla ettei juurikaan harmittanut syntyä jouluna. Inhottavat menkat kyllä kun kivut kestää noin pitkään. Viikko on kyl ihan tarpeeksi menkoille! nimim. kokemusta on

On. Mulla taas menkat vähän oudot, samoin kuin viime kierrossa. Yleensä mulla on kaks päivää tosi runsaat, sit parina päivänä tulee vielä ihan kunnolla vuotoa vaikka selviää kuukupin tyhjennyksellä 2krt/pv. Nyt kahdessa kierrossa on jo kolmas päivä ihan niukkaa. o_O Viime kierrossa tosin meni niin, että menkat loppu vähän alta viikon päästä (yleensä kestää tasan viikon) ja parin välipäivän jälkeen tuli taas kunnon vuotopäivä. Mä toivon ettei keksi tollasta kikkaa taas. No, ens viikolla voin kysyä lääkäriltä.

Mäkään en varsinaisesti niihin luota, ne on näyttäny aina paljo huonommin mitä vaikka ihan apteekin testi :D mutta nyt tilasin vaan sillä että testaan niillä ensin ja jos yhtään merkkiä viivasta saan niin sit teen digin :) Mä en siis noihin oo koskaan saanut mitään ylimääräsiä viivoja niin sillä tiedän että jos viiva tulee niin raskautta se näyttää.

Kohta3, mulla on joskus jopa heikentynyt viiva ovistestissä ennen räikyvää plussaa. Ja sulla on ainakin päivänselvä tilanne testin mukaan, mahtavaa! :grin

Voi ei Freyja86! Onneksi lääketiede on nykyään hyvin kehittynyt mutta en tietenkään toivoisi että pieni vielä maailmaan joutuisi. Voima halaus!

Freyja, voi ei! Paljon tsemppiä sinne! Toivottavasti tilanne nyt vielä kääntyisi paranemaan päin ja pieni viihtyisi yksiössään pitkän aikaa. Mutta on varmasti piinaavaa aikaa. Voimia koko perheelle :Heartred

Muurahainen, selkeästi siellä on jotain yrittänyt tapahtua joten positiivisin mielin eteenpäin! :)

Johannalle paljon tsemppiä. Toivottavasti kaikki hyvin :)

Larissa, kiva että saitte lainan niin saatte asiat kuntoon. Inhottavia noi odottamattomat menot :shifty:

Tsemppiä kaikille, oli kierron vaihe mikä tahansa :talk017

Voi ei freyja! Toivotaan todella että pieni vielä saisi oleskella yksiössään! Voimia!

Jep meidän neukkutäti on vaan niin ihana! :)

On. Nyt ne alkaa kurssittaan meikäläistä työkkäristä.. Tää ny oli arvattavissa.. Ja itse asiassa oon miettiny kouluun menoo koska nykyisellä ammatilla ei vaan kertakaikkisesti töitä löydy.. Mutta sit kun on tää yritys päällä.. Niin ei oo viittiny vielä kouluun mennä.. Toivottavasti toi kurssi nyt ois oikeesti hyvä juttu!

Noista geleistä piti vielä kysyä, että onko teidän miehet huomannut mitään eroa siihen söikö niitä vai ei?
Niin siis niiden miehet jotka niitä on syönyt. :)

Muokattu viimeksi:
Freyalle ja pikkuiselle voimia :Heartred Toivon että kaikki menee hyvin ja saisitte toivottuja lisäviikkoja ! Kurjaa tuo vuodelepo, mutta palkinto on sen arvoinen !

Freyjalle kovasti tsemppiä. :Heartred Jos haluat kokemuksia keskosuudesta niin mulle saa yv:tä laittaa. Meillä pienin lapsi on synytynyt rv30+4. Vedet meni hänen kohdallaan 29+5 ja tosiaan 6 päivää saatiin esteltyä ennen ku iski tulehdus. Kokemusta löytyy keskosuudesta vähän liikaakin. Esikoinen ollu täysaikainen, muyt syntyneet 33, 32+1, 30+4, 31+3. Niin ja oon ollut vuodelevossa 3 viimisen kohdalla n. viikon verran, siitäkin on kokemusta. Ei kovin pitkällisestä, mutta viikossa ehtii käydä melkoisen tunneskaalan läpi ja tympääntyä.

ON: Ovistestit tuli tänään, taidanpa emnnäkin tekeen ekan testin niin on vertailukohde tuleville ovistesteille. Ovis on vasta tulossa.. luulen että 7-10 päivän kuluttua, edellisessä kierrossa ovis oli kp27.

Eipä tullu aamulla testailtua kun oli illalla niin puhdas nega pregcheckin liuskalla. Noh eipä se täti tullu tänäänkään. Nyt siis kääntynyt jo kp28/25 dpo 17. Huomen aamulla testailemassa uudestaan.
sydänpyllylle onnittelut ja paljon liimaa:love7
plussaonnea ja välttäkää aprilli huijauksia:Heartbigred

Meillä mies sanoo että olo on tasannu kaikinpuolin. Johtuneeko geleestä, en tiedä. Mut miehellä siis verenpaineen kanssa ongelmia (lähes aina 170/100) ja paastosokeri korkea.

En tiedä mikä vitutusmaksimus iski eilen mut nyt on kaks päivää ollu kyl niiiiiiin hermot kireellä ettei mitään rajaa.

Beisla. Ei ole ovistikkuja, kun ollaan miehen kanssa puhuttu että ei sellasia hankita kun menis liian väkisinmakaamiseksi ja tikuttamiseen sitten että jos en kesän aikana oo tullu raskaaksi niin kattoo sitten sitä tikuttelua. Niin sen takia en ole niitä ostanut ollenkaan..
On kyllä omastakin mielestä perin outoa, joten sen takia kysyinkin teiltä viisaammilta tietoa että jos joku tietäisi jotain :D

Voi ei Freyja! Onneksi olette siellä hyvässä hoidossa ja tarkkailussa! Tsemppiä!

Polttelis kyllä itsekin tilata taas r-testejä pitkästä aikaa kun alkaa edelliset olla lopussa :D mikähän merkki/sivusto ois hyvä... Davidin ja sofin testit on kokeiltu ja kummassakin on ollu jotain vikaa kun eivät ole plussaa näyttäneet ;)

Larissa kp 2/27-31, tjot-k. 10

Nuuhku, Ihana neuvolan täti sulla!

Sydänpylly, Onnea plussasta!

Freya, Tsemppiä! Tiedän sen kamalan huolen mikä tuossa tilanteessa puskee päälle. Itsellä syy vaan on ollut ennen aikainen synnytyksen käynnistyminen, mutta joka tapauksessa joutui varautumaan pikkukeskoseen (joka syntyi lopulta yliaikaisena kun saatiin supistukset rauhoittumaan lääkkeillä ja levolla).

Kohta3, Hieno testitulos! Toi liikuntasuunnitelman vaihto kuulostaa oikein järkevältä.

Mimmulih, Huomista plussatestiä odotellaan ;)

On. Ovistesti aamupäivällä näytti lähes yhtä vahvoja viivoja, testasin iltasella uudelleen ja tuli himmeämpi viiva :o Tosin tänään on kyllä jo hyvin selviä ovistuntemuksiakin eli tänään saattaa jopa olla the day joka selittäisi ehkä tuota tilannetta. No, se selviää seuraavien parin päivän aikana. Niin ja muut perheessä ei ole ainakaan vielä sairastunut vatsatautiin. Jee!

En taas millään muista kaikkien kuulumisia kun olette niin ahkeria kirjoittelijoita, mutta Freyjan tilanne säikäytti. Toivottavasti kaikki menee hyvin ja pieni pysyy poissa ulkomaailmasta vielä edes muutaman viikon! Varmasti on jännittävää ja pelottavaakin, mutta olette hyvässä hoidossa siellä ja ammattilaiset kyllä tietävät, mitä tekevät. Hurjasti tsemppiä ja malttia lepäilyyn! :)

Paljon on ollut keskustelua kaiken maailman "apukeinoista". Itsekin ole niitä netin syövereistä kaivellut lähes loputtomasti, mutta ainakaan toistaiseksi en koe tarvetta ihan kaikkea kokeilla. Foolihappolisää olen ottanut nyt muutaman viikon ajan, ja greippiä ajattelin kokeilla myös. Greippimehua en edes kaupasta löytänyt, vaikka kolusin sekä tavalliset mehuhyllyt että kylmiöt. Kaikkea muuta kyllä löytyy, mutta ei tuota. :scratch Ostin sitten ihan tavallisia valkoisia greippejä ja verigreippejä. Tykkään syödä niitä ihan sellaisenaankin, mutta se on ärsyttävän sotkuista puuhaa. Tänä aamuna puristin yhden tavallisen kokoisen verigreipin mehuksi, ja siitä tuli sopivasti sellainen parin desin lasillinen. Taidanpa ottaa tavaksi. :)

Mitäs muuta. Tänään kp 4 ja vuoto alkaa näyttää ehtymisen merkkejä. Ihanaa, jos nämä menkat oikeasti helpottuvat näin paljon: kivut pois ja kestokin lyhyempi. Tietysti vielä ihanampaa olisi, jos niitä ei tämän jälkeen tarvitsisi 9 kuukauteen odotella. ;) Latasin WomanLogin puhelimeen, helpottaa kyllä kummasti kierron seuraamista, kun ei tarvitse tavalliseen kalenteriin merkkailla ihan kaikkea.

Takaisin